XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Ultieme sleeper zo'n W8, me gusta mas.
Phaeton W12 :thinking:
Om dat te bereiken stelde Piëch hoogstpersoonlijk een lijst met tien geboden op. Tien punten waaraan de toekomstige Volkswagen, codenaam VW611, moest voldoen. Krankzinnig hoge eisen, zoals een dag lang kunnen rijden met 300 km/u bij 50 graden Celsius, terwijl de auto zelf de binnentemperatuur keurig op 22 graden kan houden.

giphy.gif

Helemaal mee eens maar daarom is het juist een uitstekende sleeper.

Phaeton W12 :thinking:

Om dat te bereiken stelde Piëch hoogstpersoonlijk een lijst met tien geboden op. Tien punten waaraan de toekomstige Volkswagen, codenaam VW611, moest voldoen. Krankzinnig hoge eisen, zoals een dag lang kunnen rijden met 300 km/u bij 50 graden Celsius, terwijl de auto zelf de binnentemperatuur keurig op 22 graden kan houden.

Phaeton is nou niet echt een sleeper, vind ik tenminste.

Ben je er nou nog? Wat is dit nou voor een gek zeg! (:roflol:)

Een mooi design is niet noodzakelijk bij een sleeper. :)

In dat opzicht dan weer wel.

Hebben ze goed gedaan qua design ten opzichte van de 720s.

Nee vaak het tegenovergestelde.. Maar iemand die Opel afkraakt en vervolgens een VW ophemelt moet natuurlijk wel even terechtgewezen worden @Nomen Nescio :D

Nee hoor ik hemel niet op, ik kwalificeer slechts.Ik vind het ding ook spuuglelijk en zou er nog niet dood in gevonden willen worden maar het voldoet zeer zeker aan de voorwaarden voor een sleeper.

@Nomen Nescio is gewoon bitter omdat hij het met een bakfiets moet doen.

:trollfacex:

Het heeft toch wielen?:dunno:
Is wel beter voor zijn hart, zitten is het nieuwe roken :trollface:

:roflol:

Ik vrees dat de zijne gevuld is met mest. :thinking:

Manure... I hate manure!

Correct
Mijn onderkomen is gespeend van sanitaire voorzieningen, daarom.

Ja ik snap het ook niet, vast de dertien in dozijn kerels die thuis veel te kort komen, tussen benen iets te compenseren hebben en over het algemeen gewoon een enorm kutleven hebben :D
Prima toch. Ik heb het meer over het mechanisme om dat dan vervolgens heel frequent te herhalen, op de site/ youtube/ instagram, doordrenkt van negativiteit. Wat dan ook weer anderen oproept om daarop te reageren, in dezelfde sfeer. Dat vind ik een beetje merkwaardig. Zie voorbeeld restaurant. In ieder geval in een dusdanige hoeveelheid dat het bij mij echt opvalt en lachwekkend wordt. Engelsen doen dat toch over het algemeen leuker.
Eensch en Eensch .

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.140
Kutreclame was dit over de I3

Terug
Naar boven