Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind t er best wel retarded uit zien om nog maar niet te beginnen over hoe ze drempels nemen. 1x bijna zo'n mong**l in mijn zijkant gehad toen die met zijn golfje ging remmen voor een drempel, ik wilde inhalen en die kerel opeens naar links stuurt omdat die niet recht over die drempel kon.
Gelukkig snel reactie vermogen maar 2 mensen waren niet blij dat er een range rover door hun tuin kwam rijden![]()

Het is om de velgen gelijk te hebben met de wielkasten. Een beetje vind ik wel mooi maar niet te.
Nooit inhalen over een drempel! Met mijn miata moest ik ook mega rustig en schuin over een drempel, komt een of andere randdebiel me opeens voorbij over de drempel terwijl het niet eens lang duurde. Is ****ing gevaarlijk.
Ben ook wel een blijven steken op een drempel haha, kon er niet schuin af maar recht ging niet.
Toen stond ik vast.
---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------
Stond net nog bij ons op de zaak, in het blauw.
Vers uit de fabriek.
. Ter verduidelijking t was ook geen hele hoge drempel maar 1 waar ik met 120 km/h nog normaal over heen kan.
. Prima dat je je auto wilt verlagen en je t leuk vind om schuin over drempels te rijden maar je bent in mijn ogen dan wel de laatste die t recht heeft om te klagen.
Er staat nergens in de weg en verkeerswet iets over inhalen over een drempel, helaas voor die andere kerel wel iets over het naar links gaan zonder richting aan te geven. Kerel mocht dus opdraaien voor een buxus haag en wat andere planten die verpletterd waren. Ter verduidelijking t was ook geen hele hoge drempel maar 1 waar ik met 120 km/h nog normaal over heen kan.
Daarnaast is zo over een drempel manoeuvreren een speciale verrichting waardoor andere verkeersdeelnemers voorrang hebben en omdat t mijn motorblok is tegen jouw portier zou ik maar uitkijken. Prima dat je je auto wilt verlagen en je t leuk vind om schuin over drempels te rijden maar je bent in mijn ogen dan wel de laatste die t recht heeft om te klagen.
Edit: ziek laag golfje wel ja, vriend heeft m ook zo laag maar daar zit lucht vering onder dus die kan wel normaal over drempels heen![]()

Zo stond die van mij er vroeger bij (niet extreem laag):
17'' Rotiform Nue (2012)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Daarvoor op 17'' Porsche Cayenne's (2011)
Daarvoor nog wel eens op 16'' Borbet T gereden en 16'' verbreed staal, maar dat lag mij toch iets te laag op het asfalt. Bij de hogeschool hadden ze toen ook (in een paar van 3 stuks) van die 'schildpad' drempels, dus daar kon ik onmogelijk overheen. Op dit moment gewoon laag op 15'' BBS standaard velgen met winterbanden..
Nette auto ook nog zo te zien.Said 'nuff.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Je zult iemand die een hobby auto ook niet horen klagen dat hij/zij rustig over drempels moet. Het probleem is niet zo zeer de hoogte van de drempel, maar de drempel zelf. Om mijn miata dan maar als voorbeeld te nemen.. Ik kon tussen de onderkant van de auto en de grond 2,5 vinger houden. Dan maakt het geen fl**ker uit of je met een normale auto er wel normaal over heen kan want op de snelweg raak je de onderkant nog als de weg niet helemaal recht is.
Ieder zijn ding en hobby, ik blijf lekker laag rijden. Zit wel te twijfelen om mijn vento ook plat op de grond te gooien.. Die is nu nog lekker hoog en kan ik mee off road rijden.

Geen idee wat de correcte benaming is voor die krengen, maar je begrijpt gelukkig wat ik bedoeldeNice! Ziet er goed uit man.Nette auto ook nog zo te zien.
Mag nog wel iets lager hoor. :$ Dat de rand net op de band ligt.
Jaaa die schilpad drempels moeten echt sterven, wat een klote dingen zijn dat.. Rijd je echt heel de onderkant van naar de klote.
Haha zal trouwens binnenkort als ik weer verder ga met de golf eens een foto maken van de onderkant.. Nadeel van laag rijden.
Dit soort dingen dus:
Ja die van mij was/is niet eens zo heel laag. Gebruik het nog steeds als daily, dus liever praktisch dan ergens vaststaan terwijl je haast hebt haha.. Nog prima mee te rijden als er sneeuw ligt. De schroefset (Weitec GT) kan nog makkelijk lager in ieder geval, wie weet nog in de toekomst.
Geen idee wat de correcte benaming is voor die krengen, maar je begrijpt gelukkig wat ik bedoeldeDit soort dingen dus:
![]()
En daar hadden ze dus 2 groepjes van op het terrein, dus vaak moest ik mijn auto een stukje verderop parkerenJa die van mij was/is niet eens zo heel laag. Gebruik het nog steeds als daily, dus liever praktisch dan ergens vaststaan terwijl je haast hebt haha.. Nog prima mee te rijden als er sneeuw ligt. De schroefset (Weitec GT) kan nog makkelijk lager in ieder geval, wie weet nog in de toekomst.
Moest wel lachen vanochtend bij de gym. Paar Bulgaren hier in de gym komen sinds kort voorrijden in een BMW 745d uit 2005. Na het trainen het kenteken (96-RJ-ST) ff ingevoerd bij RDW, blijkt de APK als sinds maart 2013 vervallen te zijn![]()

Doe mij die M3 maar. Luxe en comfort vind ik ook belangrijk![]()

Haha mooi k*t.
Ja als daily lijkt het me ook niks om constant te moeten stoppen voor alles omdat je te laag bent.
---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------
Ja die ken ik, dat vind ik dan wel weer levensgevaarlijk.. Andere verkeersdeelnemers zijn hier totaal niet op berekend.
Wat nou G-power? Doe mij die civic maar hoor. :$
http://www.youtube.com/watch?v=MhSbICfXwHs