AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Ja heb sowieso mobile.de al eens zitten afschuimen. Gewoon heerlijke cruisebak qua uiterlijk, leuke sound met lichte modificaties en relatief makkelijk om een sper differentieel te plaatsen. Zeker fun.

Anderzijds twijfel ik ook over een E34 530i, die zijn iets makkelijker te vinden en zijn direct driftbaar zonder grote aanpassingen.

Als het voor het driften is, is een e30 ook een fijne auto.
Wordt het je enige auto of hobby?

Hobby uiteraard.
Heb al meerdere wagens gepost in dit topic. Laatste was ergens in september maar toen ontstond er alweer een rel omwille van opschepperij, dus daar doen we niet meer aan mee :D

Lol... Zo hoogtoerig zijn die ook weer niet. Al zeker zo een G Power met supercharger op. Heeft meer dan genoeg power onderin. In 2de aan 100km/u heeft geen enkel nut, knalt binnen een halve second de begrenzer binnen.

OT: ik ben op zoek naar een Mercedes SEC 500 :heart:
Vind het echt dikke kisten qua uiterlijk. Alleen heel moeilijk om een exemplaar te vinden die niet verdoet is door een of andere tuner.

Ik dacht dat de m3 iets van 130-140 in zijn 2 haalde

Hobby uiteraard.
Heb al meerdere wagens gepost in dit topic. Laatste was ergens in september maar toen ontstond er alweer een rel omwille van opschepperij, dus daar doen we niet meer aan mee :D

Post maar. ;)

Ik post ook zat hier, het is geen opscheppen.. Het is logisch dat je trots bent op een auto waar je veel tijd en geld in hebt zitten. Mag gezien worden.

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Ik dacht dat de m3 iets van 130-140 in zijn 2 haalde

Dan nog heb je in 2 sowieso wielspin.

Hij zal het wel halen maar powerband ligt lager in toeren dus heb je niks aan.

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=IF5rMU5rDXE

Deze gast is ook baas, klinkt best goed allemaal haha.

Ach ik zou liever de m3 hebben dan de Civic, of die nu sneller is of niet.

Wel de g power kit er af halen en een simpele turbo er op zetten of gewoon helemaal stock laten. Superchargers zijn gewoon overrated, zeker op 2wd aangedreven auto's.

Wel de g power kit er af halen en een simpele turbo er op zetten of gewoon helemaal stock laten. Superchargers zijn gewoon overrated, zeker op 2wd aangedreven auto's.

Funfactor is wel 10x hoger in die civic.

Je wint van vrijwel alles wat er op straat te vinden is terwijl het er totaal niet snel uit ziet, sleepers ftw.

Je hebt ook het gevoel dat je veel harder gaat, geweldig.

Funfactor is wel 10x hoger in die civic.

Je wint van vrijwel alles wat er op straat te vinden is terwijl het er totaal niet snel uit ziet, sleepers ftw.

Je hebt ook het gevoel dat je veel harder gaat, geweldig.

Haha is altijd wel ziek ja als je iets hebt dat niet snel lijkt maar wel snel is. Pa van een vriend heeft een twin turbo ram srt10, ding gaat in 5 second naar de 100 en 9 seconde later tikt die de 200 aan.

Verbruik is wel iets van 1:3

Als je zuinig rijd :o

M3 haalt nooit 130-140 in zijn 2e....120 ongeveer. Turbo kit is er ook helemaal niet voor de E9x M3....alleen superchargers. Hoezo zijn die overrated? Een kennis van me heeft een E92 M3 met ESS VT-625 kit....dat ding is echt achterlijk snel. Op dit soort 2wd auto's heeft een supercharger juist wel veel zin. Die bouwt namelijk druk op naarmate de toeren stijgen dus veel minder wielspin als auto's met turbo die bergen met koppel hebben. Mijn 335i met ca. 450pk heeft veel minder tractie als zijn M3 die meer PK maar minder koppel heeft.

Heb zelf nog niet lang geleden me Porsche 944 verkocht:( Was een mooi ding...had er veel aan gedaan en ging als een scheermes de bocht om:)

Fijne auto's om lekker mee te hoeken.

M3 haalt nooit 130-140 in zijn 2e....120 ongeveer. Turbo kit is er ook helemaal niet voor de E9x M3....alleen superchargers. Hoezo zijn die overrated? Een kennis van me heeft een E92 M3 met ESS VT-625 kit....dat ding is echt achterlijk snel. Op dit soort 2wd auto's heeft een supercharger juist wel veel zin. Die bouwt namelijk druk op naarmate de toeren stijgen dus veel minder wielspin als auto's met turbo die bergen met koppel hebben. Mijn 335i met ca. 450pk heeft veel minder tractie als zijn M3 die meer PK maar minder koppel heeft.

Nice! :cool: Mijn droomauto :D welk jaar is die van jou? opties etc?

Heb zelf nog niet lang geleden me Porsche 944 verkocht:( Was een mooi ding...had er veel aan gedaan en ging als een scheermes de bocht om:)

Fijne auto's om lekker mee te hoeken.

Nice, waarom verkocht?

Laatst bewerkt:

Eens met alles. Turbo op een E9X M3 lol... SC kan er nog door inderdaad.
Kan ik me goed voorstellen met 450pk, ik hield het op 370pk en dat was al enorm. Durf te zeggen dat die bijna even snel was als de C63.

Als het voor het driften is, is een e30 ook een fijne auto.
E30 inderdaad maar ik vind niets naar mijn zin. 318is is fun maar die vind je niet veel. 320i is een slome 6 cilinder die net wat te underpowered is. 325i is perfect maar een mooie M Tech vinden is geen sinecure. M3 is overpriced natuurlijk. Meeste gaan makkelijk boven de 25k.
Ga er volgend jaar heen met de golf. Deze winter nog opknappen en goed lopend maken.

Veel plezier en wees niet te overmoedig, misschien tref ik je daar wel :D

Terug
Naar boven