AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Yolo he

Hij zocht ook echt altijd het randje op. Ik rij hard maar nog relatief verantwoord

---------- Post added at 21:28 ---------- Previous post was at 21:24 ----------

Als m3 ook in 3e versnelling was dan was t best wel oneerlijk, zijn hoogtoerige blokken dus appels met peren vergelijken. 100 km/h moet die in zijn 2 beginnen

Maakt niet uit, m3 ligt het toerental met Max vermogen lager dan bij een Honda dus zeker niet oneerlijk.

Maakt niet uit, m3 ligt het toerental met Max vermogen lager dan bij een Honda dus zeker niet oneerlijk.

Ben wel benieuwd wat gebeurd als ze er een gpower m5 tegen over zetten, daarmee glij je gewoon van de weg als je gas in ramt wanneer je 120 rijd :o

Nu nog een wedstrijdje over 5000 km :trollface:

Ben wel benieuwd wat gebeurd als ze er een gpower m5 tegen over zetten, daarmee glij je gewoon van de weg als je gas in ramt wanneer je 120 rijd :o

Nu nog een wedstrijdje over 5000 km :trollface:
120 valt eerlijk gezegd wel mee, dat heb je best snel al hoor. Boven de 180-200 wordt het sick.

Lange afstand wedstrijd is niet leuk, dan is het een topspeed run en niet wie er sneller is.

Als ik een korte bak in mijn golf zet trek ik een rs4 ook aan stront, terwijl mijn originele Vento dan op top nog harder loopt. Heeft niks te maken met wie er nou sneller is.

120 valt eerlijk gezegd wel mee, dat heb je best snel al hoor. Boven de 180-200 wordt het sick.

Lange afstand wedstrijd is niet leuk, dan is het een topspeed run en niet wie er sneller is.

Als ik een korte bak in mijn golf zet trek ik een rs4 ook aan stront, terwijl mijn originele Vento dan op top nog harder loopt. Heeft niks te maken met wie er nou sneller is.

Ik doelde er meer op dat die Civic na 5000 km waarschijnlijk wel op is, t blok ieder geval.

blabla

Laatst bewerkt:
Mooie wagen man!

Ja dat wel..

Ooit wel eens in een race auto gereden? Dat gevoel is gewoon zo lekker.. Hoop lawaai, hoop gestuiter en een lucht waar je high van wordt. :D

Als je dat hebt ervaren hoef je geen luxe meer in je hobby auto.

Tuurlijk is dat tof, heb zelf geen hobby auto en die zal er ook nooit komen :p Ik hou meer van de standaard luxe en snelle auto's. Komt overigens ook, omdat een hoop mensen het verpesten. Hoe vaak zie je wel niet een standaard civic met dikke bumpers en een knalpijp eronder en vervolgens van 0-100 in 11 seconde :o

Nee helemaal geen problem, want je zegt de waarheid :p

En standaard is hij niet, want ik heb wel de premium sound he man...:D

Specs van die wagen? uit je opmerking begrijp ik dat het een standaard ding is met dikke pijp?

meh

Laatst bewerkt:
Tuurlijk is dat tof, heb zelf geen hobby auto en die zal er ook nooit komen :p Ik hou meer van de standaard luxe en snelle auto's. Komt overigens ook, omdat een hoop mensen het verpesten. Hoe vaak zie je wel niet een standaard civic met dikke bumpers en een knalpijp eronder en vervolgens van 0-100 in 11 seconde :o

Ja als enige auto is het niks nee, dan is een beetje comfort wel lekker.

Ja eens, als ik nu kijk bij de Mac A12 hier.. Alleen maar van die 1.4 civicjes met mega pijp die willen racen.
Terwijl paar jaar terug toen we nog vol aan het racen waren, je echt veel auto's zag met minimaal 300pk.

Ik hou ook niet van grote bumpers en dat soort dingen.. Verpest echt de hele auto. Kleine lip kan nog wel eens mooi zijn, maar meer niet.

---------- Post added at 11:52 ---------- Previous post was at 11:39 ----------

Oeeeh zag deze net op fb voorbij komen. :heart:

M50 turbo ligt er in.

dh36fm.jpg

Als m3 ook in 3e versnelling was dan was t best wel oneerlijk, zijn hoogtoerige blokken dus appels met peren vergelijken. 100 km/h moet die in zijn 2 beginnen

Lol... Zo hoogtoerig zijn die ook weer niet. Al zeker zo een G Power met supercharger op. Heeft meer dan genoeg power onderin. In 2de aan 100km/u heeft geen enkel nut, knalt binnen een halve second de begrenzer binnen.

OT: ik ben op zoek naar een Mercedes SEC 500 :heart:
Vind het echt dikke kisten qua uiterlijk. Alleen heel moeilijk om een exemplaar te vinden die niet verdoet is door een of andere tuner.

Lol... Zo hoogtoerig zijn die ook weer niet. Al zeker zo een G Power met supercharger op. Heeft meer dan genoeg power onderin. In 2de aan 100km/u heeft geen enkel nut, knalt binnen een halve second de begrenzer binnen.

OT: ik ben op zoek naar een Mercedes SEC 500 :heart:
Vind het echt dikke kisten qua uiterlijk. Alleen heel moeilijk om een exemplaar te vinden die niet verdoet is door een of andere tuner.

Eens met bovenste stuk!

Jaaa dikke wagens! Inderdaad lastig om een nette te vinden.. Je zou eens in Duitsland moeten kijken, misschien heb je daar meer kans.

Eens met bovenste stuk!

Jaaa dikke wagens! Inderdaad lastig om een nette te vinden.. Je zou eens in Duitsland moeten kijken, misschien heb je daar meer kans.

Ja heb sowieso mobile.de al eens zitten afschuimen. Gewoon heerlijke cruisebak qua uiterlijk, leuke sound met lichte modificaties en relatief makkelijk om een sper differentieel te plaatsen. Zeker fun.

Anderzijds twijfel ik ook over een E34 530i, die zijn iets makkelijker te vinden en zijn direct driftbaar zonder grote aanpassingen.

Terug
Naar boven