- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatst zo’n Stelvio irl gezien, net een schijtende hond als je van achteren vanuit een bepaalde hoek kijkt.

Geen idee of het een QF was of niet, hij had aan beide zijden een uitlaat, maar dat kan op de goedkopere uitvoeringen ook zo zijn.
Allemaal minder qua betrouwbaarheid/ degelijkheid m.i. En heb in veel SVR gezeten, wel een beest en super geluid, en Jaguar rare dingen van gezien en gehoord (inclusief carbon dak eraf op de snelweg). Zulke incidenten zeggen niet alles maar wel qua gevoel/ vertrouwen. Bij een SUV wil je toch gewoon rijden, een echte sportauto mag hier en daar wat mankementen vertonen is ook inherent aan meeste sportwagens. Lambo Urus is nog betere optie eigenlijk maar die vind je niet voor gesteld bedrag.
welke SUV in deze prijsklasse (100.000 - 150.000) zou je dan wel willen kopen ,de Maserati Levante vind ik ook wel goed bij mijn ego passen,BMW is mij te pauper