Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.281
Lekker jaren 80 sfeertje

staat nu een Stelvio Nring te koop op MP voor slechts 164.000,00 en ook nog een Giulia Nring voor 159.000,00 ,ik zie het al helemaal voor me ,beide op mijn oprit :wanker:

en toen ging mijn wekker :treuren:

Laatst bewerkt:
Laatst zo’n Stelvio irl gezien, net een schijtende hond als je van achteren vanuit een bepaalde hoek kijkt.

Misschien lijkt die nog wel meer dan de panamera facelift.

moet wel toegeven dat de Giulia en Stelvio wel pas op hun mooist zijn in de Veloce en Quadrifoglio uitvoering ,wereld van verschil met de el cheapo uitvoeringen

Geen idee of het een QF was of niet, hij had aan beide zijden een uitlaat, maar dat kan op de goedkopere uitvoeringen ook zo zijn.

Geen idee of het een QF was of niet, hij had aan beide zijden een uitlaat, maar dat kan op de goedkopere uitvoeringen ook zo zijn.

welke SUV in deze prijsklasse (100.000 - 150.000) zou je dan wel willen kopen ,de Maserati Levante vind ik ook wel goed bij mijn ego passen,BMW is mij te pauper

Jaguar F-pace S of nog even doorsparen voor de SVR.

Q7.

Allemaal minder qua betrouwbaarheid/ degelijkheid m.i. En heb in veel SVR gezeten, wel een beest en super geluid, en Jaguar rare dingen van gezien en gehoord (inclusief carbon dak eraf op de snelweg). Zulke incidenten zeggen niet alles maar wel qua gevoel/ vertrouwen. Bij een SUV wil je toch gewoon rijden, een echte sportauto mag hier en daar wat mankementen vertonen is ook inherent aan meeste sportwagens. Lambo Urus is nog betere optie eigenlijk maar die vind je niet voor gesteld bedrag.

Of een Merc GL (of heet die GLS tegenwoordig?)

Dan de GLS.

Maar ik zou nooit zoveel geld aan een foute SUV uitgeven denk ik.

Doe mij maar een Landrover discovery 2.0 TD4 en een Focus RS voor dat geld.

Het was duidelijker toen je gewoon nog een M-klasse en G-klasse had. Waarom hebben ze dat destijds eigenlijk samengevoegd ondet dat GL-gedoe? Nu snapt niemand er meer ene klote van.

GLS (63) is wel een top auto. Ruimte oneindig veel. Zit goed. Kan er ook goed mee toeren, door bergen of vlak landschap. Flaneren langs boulevard kan zelfs. Full black on black. Enige die ik black on black mooier vindt is de Bentayga. Maar die kan ook stuk. Dan zijn ze bij Bentley niet flauw om je waar dan ook vervangend vervoer te sturen, desnoods vanuit de UK.

Terug
Naar boven