Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Ik ben al wel een aantal keer geweest. De eerste keer toen ik daar was was er net een 24h race geweest en was het aan het regenen. Ik heb dus mooi bedankt om zelf te rijden en ben ingestapt bij een maat als passagier. Spijtig genoeg was de combinatie van veel rubber op het circuit en regen zeer verraderlijk. In bocht 5 is de auto uitgebroken en zijn we een paar keer rondgegaan en tegen de vangrails beland.

€700 mogen betalen voor de vangrail en sleepkosten.

Een aantal weken geleden nog eens langs geweest, maar de ring was een heel lange tijd gesloten door dit ongeval.

WQH09KU.jpg

Van 2007....full options. Ook M-pakket, 313 performance velgen, performance uitlaat, RB turbos etc.
Hij komt binnekort te koop, dus als je interesse hebt? :D

Vet man, andere auto kopen?
Zou hem graag van je overnemen maar ik denk dat die buiten me budget is :D
vraagprijs in karma/pm a.u.b :D

E30 inderdaad maar ik vind niets naar mijn zin. 318is is fun maar die vind je niet veel. 320i is een slome 6 cilinder die net wat te underpowered is. 325i is perfect maar een mooie M Tech vinden is geen sinecure. M3 is overpriced natuurlijk. Meeste gaan makkelijk boven de 25k.

Veel plezier en wees niet te overmoedig, misschien tref ik je daar wel :D

Eens met alles..

318 is 4 cilinder dus voor mij sowieso al niks in een BMW haha.
Zelf de knowhow om een 2.5 er in te swappen?

Ja m3 is overdreven duur, gewoon niet leuk meer.
Blijf het ook zonde vinden dat wel bedrijven er een 2jz in gooien. Laat de m3 gewoon origineel en neem gewoon een e30. :( zijn nog maar zo weinig nette e30 m3's..

Ik ben al wel een aantal keer geweest. De eerste keer toen ik daar was was er net een 24h race geweest en was het aan het regenen. Ik heb dus mooi bedankt om zelf te rijden en ben ingestapt bij een maat als passagier. Spijtig genoeg was de combinatie van veel rubber op het circuit en regen zeer verraderlijk. In bocht 5 is de auto uitgebroken en zijn we een paar keer rondgegaan en tegen de vangrails beland.

€700 mogen betalen voor de vangrail en sleepkosten.

Een aantal weken geleden nog eens langs geweest, maar de ring was een heel lange tijd gesloten door dit ongeval.
Verstandig om niet te rijden in die omstandigheden. Gebeurt inderdaad regelmatig. Dan ben je een uurtje of 8 aan de ring en is hij 3u gesloten wegens ongevallen.

Edit: 700 euro valt nog mee dan voor slepen inclusief. Heb al andere bedragen zien voorbijkomen wat betreft vangrails. Best wel schandalig.

Zal weer wachten worden tot april om nog eens te gaan, als het klimaat doenbaar is :(
Eens met alles..

318 is 4 cilinder dus voor mij sowieso al niks in een BMW haha.
Zelf de knowhow om een 2.5 er in te swappen?

Ja m3 is overdreven duur, gewoon niet leuk meer.
Blijf het ook zonde vinden dat wel bedrijven er een 2jz in gooien. Laat de m3 gewoon origineel en neem gewoon een e30. :( zijn nog maar zo weinig nette e30 m3's..

Is inderdaad 4 cilinder, maar een 318is (dus geen gewone 318i) is wel nog fun. Pak leuker dan een 320i
M3 is uiteindelijk ook 4 cilinder in de E30, veel vinniger dan die luie 320i.
Engine swaps etc begin ik niet aan. Is sowieso al quasi onbegonnen werk hier in België. Het sop is de kool niet waard zeg maar.

Ach het zou een hobby wagen zijn dus ik heb tijd, leuke zoektocht :D

Laatst bewerkt:
Weer een dump:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

yumx2.jpg

6186797422_ab9b1388e6_o.jpg

tumblr_mhv8znxJcA1rcjztjo1_1280.jpg

e30-m3-stanced-parked.jpg

6756062719_4f8510fbe0_b.jpg

tumblr_mdskk8CaOs1rzx9tdo1_500.jpg

544788_562134510494154_1930855691_n.jpg

bmw-m3-libtery-walk-lb-performance-title.jpg

648489.jpg

tumblr_m6ai9dT49v1qjms2ko1_1280.jpg

bmw :heart:

633RWHP heeft dat ding :D

Daar hoort het dan wel weer in inderdaad, atmo blok daarin is zo underpowered.
Al was 300pk net wat beter geweest dan 600+ :p

Daar hoort het dan wel weer in inderdaad, atmo blok daarin is zo underpowered.
Al was 300pk net wat beter geweest dan 600+ :p

Nee man, 600whp is prima. :p

Kun je onderin de toeren ook nog rustig rijden.

Was met de sky ook, tot 4,5k rpm geen boost en opeens knalt het er in.

Got turbo?

Nee man, 600whp is prima. :p

Kun je onderin de toeren ook nog rustig rijden.

Was met de sky ook, tot 4,5k rpm geen boost en opeens knalt het er in.

Concept van die wagen is een beetje weg dan :p
Ik heb liever een dik gespreide powercurve. GT86 rijdt magnifiek goed, perfect gebalanceerde wagen, zeer licht, maar mist wat power. Als je halfweg door de bocht in een drift zit, valt hij quasi dood eens je de bocht door bent, dan moet dat atmo blokje weer toeren opbouwen.
Turbo blok met 300-350pk lijkt me perfect daarin.

600pk waarbij je als een gek moet terugschakelen om power te krijgen vanaf 5000rpm meh, leuk maar niet voor mij :D

Concept van die wagen is een beetje weg dan :p
Ik heb liever een dik gespreide powercurve. GT86 rijdt magnifiek goed, perfect gebalanceerde wagen, zeer licht, maar mist wat power. Als je halfweg door de bocht in een drift zit, valt hij quasi dood eens je de bocht door bent, dan moet dat atmo blokje weer toeren opbouwen.
Turbo blok met 300-350pk lijkt me perfect daarin.

600pk waarbij je als een gek moet terugschakelen om power te krijgen vanaf 5000rpm meh, leuk maar niet voor mij :D

Als je goed doorrijdt rij je ook niet onder de 5k rpm. :p

Maar snap je punt inderdaad, als productieauto is 300pk meer dan prima.

Wat eigen pics voor de liefhebbers :) :thumbs:

F12

E46 M3

F10 M5

Touareg W12

E36 M3

C63

Handelaar in de buurt.

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

Deze nog vergeten.
Hier nog in de showroom.

Hieronder al rijdend.

Terug
Naar boven