XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Hamman is ook zo eentje, 24" baby.
aZWJn7zl.jpg
Y9F33Rwl.jpg

q1cboPKl.jpg
vjAKNWwl.jpg

Mansory again:
RITXcA1l.jpg
PXPWZFkl.jpg

Brabus pakt de G klasse nog best oke aan.
2xygAqhl.jpg

CWqWVukl.jpg

Carbonado interieur, toegegeven als je dan full options gaat dan is dit echt wel indrukwekkend. Een kunstwerk als je ernaar kijkt en in zit.
pjJpFlPl.jpg

edit prive.
Heerlijke auto. Brabus 850. S63 AMG 6.0 biturbo. Net aan geen 1500 Nm.

Laatst bewerkt:
KUflsHah.jpg

Laatst bewerkt:
L4lKUt6l.jpg
CkqLYQGl.jpg

Een van de mooiste B'.

bekijk het maar altijd zelfde gejank van mensen die zelf amper of niks posten

Laatst bewerkt:
kap eens met dat vvs

Een vriend van me zit trouwens al een tijd te dubben of een tweedehands Bentley Continental GT wat voor hem is. Zou zo'n wagen <100k niet afgeragd zijn?

Een vriend van me zit trouwens al een tijd te dubben of een tweedehands Bentley Continental GT wat voor hem is. Zou zo'n wagen <100k niet afgeragd zijn?
Hangt af van de eigenaar, natuurlijk hé. Zoals bij alle auto's.
Maar als je een bentley koopt van +-30-40k moet je nog wel even 10-15k achter de hand houden voor onderhoud.

hoe wil je gaan hobbyen?? alleen rondrijden of ook een beetje sleutelen? voor alleen rondrijden zou ik waarschijnlijk voor de Z4 gaan. ben een porsche fan maar boxsters zijn het eigenlijk net niet voor mij. de 350z en audi TT zijn het ook net niet voor mij, vind vooral de achterkant van de kap van de TT er apart uitzien. de MX-5 heb ik altijd erg leuke auto's gevonden. zou persoonlijk eentje nemen van rond de 5/6k zodat je nog wat overhebt om hem aan te passen:D

Al eens gereden met een Boxster(S)?

Maak een ritje in de auto's die je interesseren en baseer daar je mening op. Kan je verzekeren dat van het rijtje dat je opnoemt alleen de Boxster je het echte sportwagen gevoel zal geven. MX-5 is zeker leuk en komt als enige van het stel in de buurt, maar mist gewoon vermogen en geluid. De andere voorbeelden zijn meer om te toeren.

Ga sowieso altijd voor handgeschakeld, automaat moet je niet willen in een kleine roadster.

Hangt af van de eigenaar, natuurlijk hé. Zoals bij alle auto's.
Maar als je een bentley koopt van +-30-40k moet je nog wel even 10-15k achter de hand houden voor onderhoud.

Tuurlijk, misschien dat auto's in dat prijssegment en van dat soort merken nog meer afschrijven in het begin, maar ik zou niet snel een Bentley ver onder 100k kopen.

Tuurlijk, misschien dat auto's in dat prijssegment en van dat soort merken nog meer afschrijven in het begin, maar ik zou niet snel een Bentley ver onder 100k kopen.

Ligt er aan welke je wilt. Als íe een 1e generatie Continental GT wilt zijn ze bijna alleen maar onder de 80k te vinden.
2e generatie begint een beetje bij de 120-180k.

Zou een V8 zoeken vanaf 2008 en <90.000 km. Altijd onderhouden bij de dealer, en er is zoveel elektronica dat dit 100% in orde moet zijn.

Er is gedoe geweest met onderstaande, dat moet wel gefixed zijn of je hebt kans op een rijdende fakkel.

Op dit moment zou een elektrische auto van 60 kilowattuur (kWh) die 20 kilowattuur per 100 kilometer verbruikt exact 697.612 kilometer moeten afleggen voor deze groener is dan een gemiddelde benzineauto die zes liter per 100 kilometer verbruikt. Dat meldt website Autogids.be.
We noemen enkele elementen: de energie die het kost om de accu's te maken: 18.696 kg CO2. Het Europees gemiddelde van CO2-emissies per kWh: 11 kg CO2/100 km en de CO2-uitstoot van het benzinevoertuig: 13,68 kg CO2/100 km.
Echter: wanneer de elektriciteit honderd procent 'groen’ is, is de elektrische auto al na slechts 30.000 tot 40.000 kilometer schoner dan een gemiddelde benzineauto.
Hybrids, altijd al niks gevonden.

100% groen :haha:

Hybrids, altijd al niks gevonden.

Om tot zijn conclusie te komen gebruikte Ernst wetenschappelijke literatuur om de verschillende variabelen te bepalen.
We noemen enkele elementen: de energie die het kost om de accu's te maken: 18.696 kg CO2.
Het Europees gemiddelde van CO2-emissies per kWh: 11 kg CO2/100 km en de CO2-uitstoot van het benzinevoertuig: 13,68 kg CO2/100 km.

Ben ik nou debiel nemen ze de energie die nodig is om een motorblok voor een benzineauto niet mee in de berekening?
En veel andere factoren die niet in de berekening zijn meegenomen.

Terug
Naar boven