- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Dat dan weer wel.
De gemiddelde emissie per auto is juist weer aan het stijgen;
![]()
Vier jaar winst door plug-in-hybrids verloren gegaan door de dalende verkoop daarvan en stijgende verkoop van SUV's.
Al zijn die plug-in-hybrids natuurlijk dikke bullshit. Dat is gemiddelde emissie op het papiertje maar in werkelijkheid reiden die lui toch 100% op benzine.
En mij zal het echt aan mijn reet roesten, we gaan die hele climate change onzin toch niet winnen, nooit niet. Waarom zouden we ons er druk om maken, er geloven al genoeg debieltjes dat zij het verschil maken met hun dikke tesla van 100K
Geef mij maar gewoon een ouderwetse motor, dan zal ik extra diep het pedaal intrappen om de klimaatgekkies te voeren in het idee dat het geen zin heeft zolang er Punjabs blijven bestaan 

Klimaat is zoiets groots, zoiets traags, dat is een proces van jaren... Sinds de industriële revolutie zijn we idd flink meer co2 gaan uitstoten dan dat we daarvoor deden, dat geloof ik best. Maar het is slechts in hele kleine mate de gewone man die daarin het verschil kan maken. Het zijn de grote industrieën die tonnen en tonnen en tonnen co2 de lucht in pompen... Waarom niet eerst daar aan gaan werken? Juist, stel je voor dat ze besluiten om dan maar naar het oosten te gaan waar het allemaal geen moer uit maakt... Of tewel, alles draait om economische belangen. De ECB houdt de rente kunstmatig laag zodat banken geen rente meer geven op spaargeld, dat spaargeld moet namelijk uitgegeven worden om de economie draaiende te houden en zodoende de overheden te blijven voorzien van inkomsten. Met de meest belachelijke subsidies wordt de burger gelokt om geld uit te geven en de overheid lacht zich een breuk in de ronde want het levert ze klauwen met geld op...