- Waardering
- 21.437
Ja weleens zien rijden, futuristisch ding van ruim een ton. XL1>?Die 'zijspiegels' van audi zoiets zat ook al op die rare vw van een paar jaar terug. Ben de naam ff kwijt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja weleens zien rijden, futuristisch ding van ruim een ton. XL1>?Die 'zijspiegels' van audi zoiets zat ook al op die rare vw van een paar jaar terug. Ben de naam ff kwijt.
Daarnet stond een C8 competizione voor de gym. Leuk dingetje, klinkt ook niet slecht!
![]()
leuk dingentje van bijna 250.00,00Klinkt echt grandioos ja, vooral als je cabrio uitvoering rijdt.Daarnet stond een C8 competizione voor de gym. Leuk dingetje, klinkt ook niet slecht!
![]()
Batmobiel 2.0?Daarnet stond een C8 competizione voor de gym. Leuk dingetje, klinkt ook niet slecht!
![]()
Das toch geen audi? Achterlichten doen iets anders vermoeden![]()

Vrijdag staat een proefrit in een Focus ST in de planning, een Clio RS is ook de bedoeling, maar ik kreeg een vage reactie van die garage (ik zal dat exemplaar sowieso niet kopen dus boeit hun reactie niet echt). Als de Focus beval zal ik waarschijnlijk dit exemplaar kopen, hij staat wel aan de andere kant van het land dus moet ik eerst het een en ander via d mail en per telefoon regelen. Ik heb eigenlijk geen zin om twee keer heen en weer te rijden.
![]()
Komt die ST dan als tweede auto naast de Range Rover de staan??
Wel een hele vette bak die ST