MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.502
Yup. was idd duur ding

• #11.503
Kontje van z4 droogt ook steeds beter op.

• #11.504
Yeah, i like that

Lekker retro
uujeytz.jpg

• #11.505
Vanmiddag in blaadje gezien.

In deze hoek is deze zeker niet onaardig.
Overweegbaar als de middelen er voor zijn
75odeo.jpg

Daarnet stond een C8 competizione voor de gym. Leuk dingetje, klinkt ook niet slecht!

WP_20190316_09_00_39_Pro.jpg
Klinkt echt grandioos ja, vooral als je cabrio uitvoering rijdt.

Een aangeklede 3/C voor ±75k. Niches leggen de fabrikanten geen windeieren.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs
Das toch geen audi? Achterlichten doen iets anders vermoeden :rolleyes:

• #11.514
38948950904_32488c0f73_b.jpg

• Like
Waarderingen: Bubs
Vrijdag staat een proefrit in een Focus ST in de planning, een Clio RS is ook de bedoeling, maar ik kreeg een vage reactie van die garage (ik zal dat exemplaar sowieso niet kopen dus boeit hun reactie niet echt). Als de Focus beval zal ik waarschijnlijk dit exemplaar kopen, hij staat wel aan de andere kant van het land dus moet ik eerst het een en ander via d mail en per telefoon regelen. Ik heb eigenlijk geen zin om twee keer heen en weer te rijden.

0C844D48-9ED5-4678-B1B5-AE4F0EFD65EA.jpeg

Vrijdag staat een proefrit in een Focus ST in de planning, een Clio RS is ook de bedoeling, maar ik kreeg een vage reactie van die garage (ik zal dat exemplaar sowieso niet kopen dus boeit hun reactie niet echt). Als de Focus beval zal ik waarschijnlijk dit exemplaar kopen, hij staat wel aan de andere kant van het land dus moet ik eerst het een en ander via d mail en per telefoon regelen. Ik heb eigenlijk geen zin om twee keer heen en weer te rijden.

0C844D48-9ED5-4678-B1B5-AE4F0EFD65EA.jpeg

Komt die ST dan als tweede auto naast de Range Rover de staan??

Wel een hele vette bak die ST

Als de half lederen stoelen zwart of zwart/grijs waren was het een prima optie, maar dat rood (maar ook blauw of geel) in oo de stoelen vind ik er echt niet uitzien.

Komt die ST dan als tweede auto naast de Range Rover de staan??

Wel een hele vette bak die ST

Ja, het is een beetje overkill als tweede auto, maar ik geef de Clio RS ook nog een kans al vind ik dat interieur minder en lees en hoor je heel veel negatieve verhalen over de automaat.

Ja, het is een beetje overkill als tweede auto

Ik weet niet of het overkill is, als je het kan betalen en je vind het een vette auto moet je het gewoon doen, je leeft maar 1 keer en je kan je geld niet mee nemen de kist in. Velen vinden het ook overdreven dat ik als single in een V70 sport edition rij, maar ik vind het een toffe auto dus blijf er lekker in rond sturen zolang ik het betalen kan.

Terug
Naar boven