- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vrouw gaf nogmaals aan dat ze het wel een prettig idee vind om een formaat aan te schaffen die in principe ook als eerste gezinsauto kan fungeren als de LR ineens nergens meer mag komen omdat het een diesel is.
Kia is goed op weg maar als je in die richting zoekt zou ik eerst bij Hyundai langsgaan. Bijvoorbeeld i30 (N).
![]()
Kia is goed op weg maar als je in die richting zoekt zou ik eerst bij Hyundai langsgaan. Bijvoorbeeld i30 (N).

Dat kan leiden tot verval. Erken nou dat vrouwen doorgaans sterker zijn. Veel makkelijker uitgangspunt.Anders een corrigerende tik om de dominante positie binnen gezin te behouden.![]()
Zeg even tegen je vrouw dat ze haar bek moet houden.![]()

Ik kan niet beloven dat het bij praten blijft.

![]()
Begrijp ik. Je probeert tot een zo goed mogelijke keuze te komen en bekijkt nu andere "mogelijkheden" welke jouw voorlopige keuze kunnen bevestigen. Vrees dat als je morgen de proefrit doet dit voorbij is.Helaas is die i30N te nieuw om tweedehands binnen mijn budget te passen. Ik zoek gewoon wat rond om tot de conclusie te komen dat een Focus ST op dit moment de verstandigste keuze is. Dat had ik jaren geleden met de Civic Type-R ook, daar paste mijn MTB heel makkelijk in met de achterbank plat.

Begrijp ik. Je probeert tot een zo goed mogelijke keuze te komen en bekijkt nu andere "mogelijkheden" welke jouw voorlopige keuze kunnen bevestigen. Vrees dat als je morgen de proefrit doet dit voorbij is.
Welk vet raad je aan?Ik weet wel zeker dat het niet bij praten blijft, vet jij je sterretje alvast in?![]()
True. Terwijl je het zelf weet en er stiekem om moet lachen. Bedenk wat "in the worst case scenario" met toekomstige inruil de auto gaat kosten en wil je dat missen ja/nee.Mensen kunnen altijd zo mooi onzinnige uitgaven voor zich zelf goed praten.
Ik weet wel zeker dat het niet bij praten blijft, vet jij je sterretje alvast in?![]()
Even de moeder van Armin bellen dat ze dat meeneemt met boodschappen doen. Grootste obstakel voor hem is de zoldertrap. Als een potje vet en een trip naar Roffa hem het huis uit krijgt is iedereen content. Kan het ook eens goed doorluchten daar.
Bedenk wat "in the worst case scenario" met toekomstige inruil de auto gaat kosten en wil je dat missen ja/nee.
Tsja, dat zijn keuzes die je moet maken. Zolang de kinderen geen plak kaas minder op hun brood hebben en het ze verder aan niks ontbreekt is het goed toch? Als je het nauwelijks betalen kan en de kinderen geen nieuwe schoenen kunnen krijgen als ze stuk zijn ben je niet handig bezig natuurlijk met de aanschaf van zo'n auto. Maar eerlijk gezegd lijk je me niet zo'n persoon en heb je het volgens mij prima voor elkaar schat ik zo in.![]()