- Waardering
- 1.981
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd wil ik dsg of wil ik handbak , wil ik leer of stof en in mijn geval dubbele cabine of nietIk ga er wel vanuitBlijft toch altijd een zware bevalling, keuzes maken in de te bestellen auto.. Luxeproblemen, dat dan weer wel
![]()

Vind dat altijd zo gehandicapt klinken, een auto die olie zuipt. Schijnt dat fabrikanten een ruime marge hanteren. Gelukkig nooit een auto gekocht met hoog olie verbruik.

Hoeveel olie zuipt dat ding?? Is het zo erg dat je 4 liter olie bij je moet hebben??
. Dat was trouwens de onderste fabriekstolerantie van mijn laatste mororfiets, maar die had dan ook een pijlbuis aan de buitenkant van het blok.Zolang die rijdt is er weinig aan de hand. Zodra hij uitstapt en gaat werken met spiekbriefjes en zijn hockey i.c.m rotterdams accent met uhhh ehhhh ahhhh ff kijkuhhhhh gaat bezigen en dan ook nog dikwijls de helft vergeet wordt het gauw schakelen.
Zolang die rijdt is er weinig aan de hand. Zodra hij uitstapt en gaat werken met spiekbriefjes en zijn hockey i.c.m rotterdams accent met uhhh ehhhh ahhhh ff kijkuhhhhh gaat bezigen en dan ook nog dikwijls de helft vergeet wordt het gauw schakelen.
Het gat dat Bavo Galama heeft achtergelaten lijkt te groot om te vullen. Er zijn wel een paar aardige NL sprekende (Wouter hoort daar toch ook bij), als je die allemaal bekijkt krijg je wel enigszins een beeld. Zelf kijk ik het meest naar engels sprekende. Maar er is niemand die een auto koopt op basis van een enkele review. Als je een goede klant bent heb je het makkelijker wat dat betreft. Krijg je o.a. uitnodigingen, mag je nieuwe modellen voor lancering rijden en bezoeken afleggen in de fabrieken.Dat is waar, maar we hebben eigenlijk geen enkele goede Nederlandse auto journalist, in elk geval niet op camera.
Werner Budding, Peter Hilhorst, Roy Kleijwegt, Marc Klaver, Casper Heij, Roland Tameling, Jaco Bijlsma.