- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd. Dat je over de tong gaat is een feit, alleen vrijwel niemand die het je rechtstreeks zal vragen. Kan zelfs zover gaan dat men de politie/ belasting gaat bellen en het liefst wilt dat alles tot op de bodem wordt uitgezocht.
Dat is dubbel smullen. Voormalig collega van mijn broer liep er ook altijd heel casual bij in vrije tijd, joggingbroek of jeans met een kras hier en daar. Werd dan ook niet direct serieus genomen toen hij interesse had in een S8. Toen is die weggelopen en heeft die 'm ergens besteld waar men niet kortzichtig is. Je kan er echt niet van uit gaan. Heb mensen van jachten zien aflopen die je bij wijze van geen stuiver zou geven. Jachten van 80+ meter. Het is misschien heel menselijk maar als je verkoper bent zou ik heel erg oppassen met labels plakken op mensen die je niet kent en binnen komen lopen.Hij is ook best vaak staande gehouden in de stad, was altijd best leuk. Hij is zo Nederlands al de pest, heeft ook gewoon echte Nederlandse naam, praat netjes ABN, is hoog geleid (je weet toch), maar is redelijk getint met zwart haar en kan zo door gaan voor Marokkaan.

Kijk sommige auto's kan je niet proefrijden want die modellen zijn dan nog niet uit. Maar dan heb je meestal wel ervaring met huidig of vergelijkbaar model. Als je een tweedehands geen proefrit maakt ben je gewoon vreemd. Veel van die verkopers moet je ook gewoon onder de duim houden. Die doen vaak veel te mans.Ik denk niet of dat echt zo is, maar een verkoper van luxe tweedehands auto’s heeft me gezegd toen ik bij hem was voor een Volvo C30 T5 (zonk beetje het goedkoopste wat ze hadden staan) dat ze een Porsche standaard zonder proefrit verkopen, want de kopers van “zulke” auto’s weten op voorhand al dat het een fijne auto is.![]()
De kogel is door de linkse kerk
![]()
A 200DCT Limousine
- Digital White
- Business Solutions Pakket
- AMG Pakket
- Night Pakket
- DAB+
Nu begint het lange wachtenverwachte levertijd 7-8-9 maanden...
Wel iets om naar uit te kijken![]()
Misschien toch maar mijn eis van een paar achterdeuren laten vallen.

Hoe weet je dat hij Turks was? Heb je zijn identiteit geverifieerd?Ik ken het. Vandaag een ritje kunnen maken in een Clio RS, eerst heel veel moeten lullen met en luisteren naar een Turkse autoverkoper, maar ik kreeg uiteindelijk de sleutels mee. De auto beviel wel redelijk, maar wat maakt dat exemplaar een kabaal, ik houd er wel van als ik de motor hoor, en zo nu en dan wat ploppen bij terugschajklen is leuk, maar dit is te voor mij als daily driver. Dus eerst maar eens zoeken of dat standaard is of niet, verder is er met de automaat wel te leven en met een setje mooie sportstoelen is het misschien wel een kandidaat om de Mini op te volgen, hoewel het imo niet de betere auto is, maar hij is wel praktischer.
Misschien toch maar mijn eis van een paar achterdeuren laten vallen.

Hoe weet je dat hij Turks was? Heb je zijn identiteit geverifieerd?