Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Ik dacht ook van niet, daarna was er alleen nog maar de cx5 en cx9 dacht ik.

Jammer, ook enkel in automaat leverbaar geloof ik.
Een mooie auto, maar niet meer zo bijzonder als het legendarische jaren '90 model. Had ook meer pk moeten krijgen, had iets meer a la Nissan GTR verwacht.

Had ook een targa dak moeten krijgen.

Laatst bewerkt:
Deze week nieuwe voorbanden op mijn bestelbus laten zetten. 2 dagen later op de snelweg stond de bus met lekke band langs de snelweg. Volgens de ANWB is het ventiel vervangen voor een rubberen en niet een stalen, waardoor er iets met de band is gebeurd waardoor hij langzaam leeg is gelopen tot hij te zacht werd en toen helemaal naar de klote is gegaan. Deze bussen moeten een stalen ventiel hebben en geen rubberen.

De garage gebeld met de vraag of ze altijd de ventielen verwisselen, ja zeiden ze maar uiteraard hebben ze alles goed gedaan en kan het niet aan hun liggen. Dinsdag er mee langs met de kapotte band en kan ik laten zien dat ze rubberen ipv stalen ventielen hebben vervangen.

Iemand zo iets meegemaakt? Denk niet dat ik even een nieuwe band krijg zonder felle discussie te krijgen, maar ben toch benieuwd naar hun verhaal.

Lastig verhaal, kan de ANWB aangeven waarom en stalen ventielen gemonteerd zouden moeten worden?

Jammer, ook enkel in automaat leverbaar geloof ik.
Een mooie auto, maar niet meer zo bijzonder als het legendarische jaren '90 model. Had ook meer pk moeten krijgen, had iets meer a la Nissan GTR verwacht.

Had ook een targa dak moeten krijgen.
Wss komt er ook een handbak, en hij blijkt meer pk te leveren dan gezegd. Het enige jammere is dat je deze motor niet zo hard kan persen als de OG

23B0C6FB-D6AB-40C1-B637-E70A665EFEA1.jpeg

The the first-ever BMW M8 Coupe and Convertible embody an unprecedented symbiosis of sophistication and athleticism. They symbolize a new, independent form of the avant-garde while bringing together two opposite worlds: modern luxury and classic motor racing. Imagine a world, where a car can bring you absolute balance, where the inexhaustible potential of M automobiles meets the passionate flamboyance of the BMW luxury class.

@Bubs
Wel een aardige jongen. Helemaal gek van auto's. Maakt ook mooie foto's btw.

Zal vast rap zijn, maar allejezus wat een gedrocht zeg.... de hardcore rape van een tijdloos model.

>1.50 nice Toyota

Paar keer circuits bezocht op uitnodiging lamborghini/ bmw. Ging dan bv. om presenteren nieuw model/ klantenbinding/ marketing & promotie. Zelfde geldt voor fabrieken. Super leuk, Ferrari viel enigszins tegen omdat het echt mega commercieel is allemaal.

Klinkt als een mooie job.

Maar nooit zelf rijden?

Klinkt als een mooie job.

Maar nooit zelf rijden?
Jawel, je gaat dan rijden in bijvoorbeeld het te presenteren model. Proberen ze klanten (of toekomstige) lekker mee te maken. Of na aankoop van bepaalde modellen leer je dan op het circuit rijden. De keren dat ik meeging kreeg betreffend persoon een uitnodiging van het merk zelf, of gingen mee op uitnodiging van vrienden. Veel merken hebben een soort programma, als je daarin zit krijg je zuks van de dealer/ of direct van merk zelf.

Porsche heeft overigens met het VIP programma de zaken goed en eerlijk geregeld. Al is/was het verkrijgen van GT2 RS geen makkelijk iets, een 911 R idem (al is het daarmee verkeerd gegaan lol). En het is ondertussen wel een aantal keren aangepast. Al is het nog niet zo streng als bij Ferrari. Die zijn super strak met regels, en moet je haast op je knietjes om erbij te horen. Maakt geen moer uit of je al 20 of 30 Ferrari's hebt. Als je iets doet wat ze daar niet fijn vinden lig je eruit en kan je fluiten naar de nieuwste top modellen voor winkelprijs.

Zijn er eigenlijk nog DBB'ers die ook geïnteresseerd zijn in autosport?

Zelf houd ik er wel van om zo nu en dan een trackday te rijden en bezoekjes te brengen aan evenementen.

Komend weekend weer een weekendje Eifel gepland om daar de 24h te bezoeken en zelf wat te toeren in de Eifel. :driving::bmwm:

https://www.nuerburgring.de/en/events-tickets/automobile/adac-total-24-hour-race.html

Nog meer DBB'ers die toevallig ook gaan?

Ik doe ook regelmatig tourritten, pas paar dagen de Stelvio en omgeving gedaan en Septermber staat een Eifel 3 daagse geplanned. Met de 24h kan ik helaas niet.

Lancia Delta 1.4 Multi-Air (>2010).

Zag er zojuist eentje voorbij zoeven en dacht dat is best een mooie auto eigenlijk en begon wat informatie op te zoeken.

Betrouwbaar, ruim voor zijn klasse, geen 13 in dozijn uitstraling, luxe aankleding, 140 PK. Is er een addertje onder het gras bij zo'n auto?

Edit filmpje. Nic somt het volgens mij redelijk goed op.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven