Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht in de VS en Azië/ maar ik denk trouwens dat ik eigenlijk de cx-9 bedoelde. Prachtige wagen.
Ik dacht in de VS en Azië/ maar ik denk trouwens dat ik eigenlijk de cx-9 bedoelde. Prachtige wagen.
Wss komt er ook een handbak, en hij blijkt meer pk te leveren dan gezegd. Het enige jammere is dat je deze motor niet zo hard kan persen als de OGJammer, ook enkel in automaat leverbaar geloof ik.
Een mooie auto, maar niet meer zo bijzonder als het legendarische jaren '90 model. Had ook meer pk moeten krijgen, had iets meer a la Nissan GTR verwacht.
Had ook een targa dak moeten krijgen.

Jawel, je gaat dan rijden in bijvoorbeeld het te presenteren model. Proberen ze klanten (of toekomstige) lekker mee te maken. Of na aankoop van bepaalde modellen leer je dan op het circuit rijden. De keren dat ik meeging kreeg betreffend persoon een uitnodiging van het merk zelf, of gingen mee op uitnodiging van vrienden. Veel merken hebben een soort programma, als je daarin zit krijg je zuks van de dealer/ of direct van merk zelf.
Zijn er eigenlijk nog DBB'ers die ook geïnteresseerd zijn in autosport?
Zelf houd ik er wel van om zo nu en dan een trackday te rijden en bezoekjes te brengen aan evenementen.
Komend weekend weer een weekendje Eifel gepland om daar de 24h te bezoeken en zelf wat te toeren in de Eifel.
https://www.nuerburgring.de/en/events-tickets/automobile/adac-total-24-hour-race.html
Nog meer DBB'ers die toevallig ook gaan?