XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

2bEc7nIl.jpg

NnVwfGOl.jpg

440 PK, 600 Nm. Niet gek al vind ik 'm nog mooier in de kleur spirit blue.
https://www.houseofcars-eindhoven.nl/occasions/19144451/ford-focus-2-3-rs-440pk-600nm-koppel/

Sinds kort overgestapt van een Alfa 145 1.8 twinspark naar een 156 1.8 twinspark. Stuk meer ruimte en comfort.
De 145 was wel vlotter. Was iets gekieteld en verlaagd.

Alfa's.... mooie auto's en iedere petrolhead moet er minstens 1 gehad hebben, maar hoor zo links en rechts dat de betrouwbaarheid en bouwkwaliteit nog altijd 'op zn Italiaans' zijn en zeker de oudere modellen nogal roestgevoelig zijn.

Zelf kijk ik al een tijdje met een schuin oog naar de Stelvio om de X5 op in te ruilen. Prachtig design, goede rij-eigenschappen, maar dat dere betrouwbaarheid/bouwkwaliteit op de langere termijn.... Ben echt allergisch voor kraakjes/rammeltjes en betwijfel daarom of een Alfa een slimme keuze is. :o

Maar mooi zijn ze wel!

alfa-romeo-stelvio-tipo-949-d-suv-name-confirmed-production-starts-in-q4-2016_3.jpg

Alfa's.... mooie auto's en iedere petrolhead moet er minstens 1 gehad hebben, maar hoor zo links en rechts dat de betrouwbaarheid en bouwkwaliteit nog altijd 'op zn Italiaans' zijn en zeker de oudere modellen nogal roestgevoelig zijn.

Zelf kijk ik al een tijdje met een schuin oog naar de Stelvio om de X5 op in te ruilen. Prachtig design, goede rij-eigenschappen, maar dat dere betrouwbaarheid/bouwkwaliteit op de langere termijn.... Ben echt allergisch voor kraakjes/rammeltjes en betwijfel daarom of een Alfa een slimme keuze is. :o

Maar mooi zijn ze wel!

alfa-romeo-stelvio-tipo-949-d-suv-name-confirmed-production-starts-in-q4-2016_3.jpg

Mijn Giulietta stelde mij nooit teleur in de 5 jaar dat ik erin heb mogen rijden. Vond ik toch behoorlijk staaltje vakmanschap voor een 1.4TMA met 170PK die er echt 200K km flink van langs heef gekregen(!)

Mijn Giulietta stelde mij nooit teleur in de 5 jaar dat ik erin heb mogen rijden. Vond ik toch behoorlijk staaltje vakmanschap voor een 1.4TMA met 170PK die er echt 200K km flink van langs heef gekregen(!)

Ik ga er nog eens rustig over nadenken... bijkomend fucked-up is dat de waarde van de X5 flink gekelderd is door die linkse boomknuffelaars met hun holocaust tegen de diesel :army:

Ik ga er nog eens rustig over nadenken... bijkomend fucked-up is dat de waarde van de X5 flink gekelderd is door die linkse boomknuffelaars met hun holocaust tegen de diesel :army:

Ja super klote als je nu met een dikke Diesel zit, die kun je beter helemaal oprijden imo.

Waarschijnlijk wegen de kosten niet meer op tegen de baten vanaf ongeveer 300.000km? Geen idee hoe goed die BMW Diesels zijn eigenlijk, maar kostbaar is het onderhoud bij BMW sowieso natuurlijk :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.851
Leuk ding op grijs. Betaalbaar voor ondernemers.

Is de cabine daar niet te groot voor?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.853
Kan vast wel omgebouwd worden met een of andere maas in de wet. Die Rams zijn ook allemaal dubbele cabines en daar hebben ze ook nog steeds profijt van om met zo eentje te rijden.

Ik had begrepen dat het met de verhouding cabine:laadbak te maken had. Die Rams hebben niet zoveel beenruimte achter. De Jeep Wrangler Unlimited is hughe achterin, dus die verhouding is minder voordelig.

Slechtste belichting ooit gekozen:o:o:o

F7EC471B-AABC-4648-99F9-F01257E2C691.jpeg

Ben je dronken ofzo? Je bent wel groot maar geen auto hoor?

Als ik een auto was, was ik een eendje:$

Terug
Naar boven