AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Is dat geen Giulietta met een andere koets?

Het zijn geen spannende auto’s maar ik denk wel veel waar voor zijn geld.

• Like
Waarderingen: Bubs
Dat is waar, ik heb dat met de nieuwe mazda 2

A23BB6E6-B200-461C-8B2A-FB311C6CBA3E.jpeg

Het vorige model reed alleen voor geen meter en deze is best prijzig t.o.v. zijn concurrenten.

Dat is waar, ik heb dat met de nieuwe mazda 2

A23BB6E6-B200-461C-8B2A-FB311C6CBA3E.jpeg

Het vorige model reed alleen voor geen meter en deze is best prijzig t.o.v. zijn concurrenten.
Mazda is vaak wat duurder dan vergelijkbare concurrent. Voordeel is wel dat ze niet echt aan downsizen doen (of deden), hybrid of turbo's en staan bekend om goede rijeigenschappen. Wat jij met de nieuwe 2 hebt, heb ik met de nieuwe 3.

Mazda is vaak wat duurder dan vergelijkbare concurrent. Voordeel is wel dat ze niet echt aan downsizen doen (of deden), hybrid of turbo's en staan bekend om goede rijeigenschappen. Wat jij met de nieuwe 2 hebt, heb ik met de nieuwe 3.

Dat heb ik ook met de 3, mooie auto, knap staaltje techniek.. Maar wel aan de prijs en daarvoor vind ik het design toch net iets te weinig uitgesproken LEES: anders dan de rest. Dus als je daarvoor kiest zou het in mijn ogen echt voor de techniek zijn en om niet in een VAG te hoeven stappen :)

Dat heb ik ook met de 3, mooie auto, knap staaltje techniek.. Maar wel aan de prijs en daarvoor vind ik het design toch net iets te weinig uitgesproken LEES: anders dan de rest. Dus als je daarvoor kiest zou het in mijn ogen echt voor de techniek zijn en om niet in een VAG te hoeven stappen :)
Wel mee eens. En betrouwbaar eh. Mazda doet het met meer modellen goed, CX-5/ en de 6 idem wat mij betreft.
Toyota ziet er sinds kort ook wat spannender uit.

De allernieuwst Mazda 3 is aan de achterkant toch nog wel even wennen hoor.
3806D568-2A51-4623-9DE7-74734A46A204.jpeg

Het vorige model is ook niet verkeerd nee.

Wel mee eens. En betrouwbaar eh. Mazda doet het met meer modellen goed, CX-5/ en de 6 idem wat mij betreft.
Toyota ziet er sinds kort ook wat spannender uit.

De 6 is ook een mooie auto voor de veertigplusser wat mij betreft. Maar dat vind ik ook van de laatste Insignia.

De allernieuwst Mazda 3 is aan de achterkant toch nog wel even wennen hoor.
3806D568-2A51-4623-9DE7-74734A46A204.jpeg

Het vorige model is ook niet verkeerd nee.

Ik vind de achterkant te bescheiden, hij oogt te lief ofzo. Echt een vrouwen achterkantje imo.

En qua exterieur stations? De Talisman ziet er echt goed uit m.i. Clean/ fresh.
De nieuwe focus ook mooi, lekkere neus ook. 3 Touring ook prima. 6 Sportbreak.

XF sportbrake. drool:

Maar de Talisman (en de huidige Megane) is ook niet verkeerd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.835
Zijn er nog echt lilike autos te koop nieuw :thinking:

UCxCsdG.jpg

Y2lsQou.jpg

• #11.837

Mooie bak.

• #11.840

Terug
Naar boven