XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Kopen denk. Veel profs verdienden gerust een lambo per maand..en leasen is gewoonweg veel duurder.

Een nieuwe auto schrijft natuurlijk vrij veel af de eerste jaren, maar ook het onderhoud zal goed meevallen.
In Nederland is er jaar mijn weten geen voetballer die per maand 500k verdiend. Dus Nederlanders sowieso niet.

Nederlandse clubs hebben ook allemaal contracten met auto dealers. Bij Ajax was/is Dat altijd Mercedes geweest. Hier in heerenveen krijgen de dames een smart en de mannen een golf of Mercedes. Heerenveen heeft dan ook een lease bedrijf als sponsor.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.984
avantime.jpg

ja of nee

Lelijk interieur, en onhandig die deuren, als je van het model houdt is een Vel Satis dan geen optie?

• #11.989
:(

• #11.990

Waarom niet? Kan een youngtimer worden.
Kan best. Zijn er niet veel van gemaakt door Matra <9 duizend. Volgens mij heeft dit model ervoor gezorgd dat ze bij Matra de hele autodivisie moesten staken. Verkoop was verschrikkelijk. Wat mede te maken heeft met het concept. Want wat is het nou precies; een coupe, mpv of een eigentijdse station? Dat maakt het aanspreken van een doelgroep lastiger denk ik. Zeker in die tijd waar Renault andere opties had.

Overigens, over smaak valt niet te twisten, maar wel respect voor Renault. Ze durfde het toch maar aan in de tijd. Toen stelde de designer al dat de toekomst meer en meer hetzelfde zou gaan worden. Renault had ook niet verwacht dat dit model een verkoop succes zou gaan worden. Waar zo'n beetje alles op elkaar begint te lijken, verlang ik stiekem toch wel eens terug naar de tijden met tegendraadse designs - zonder dat je daar tonnen voor uit hoeft te geven. Onder andere die verrekte windtunnels zorgen voor 13 in dozijn designs.

De Vel Satis lijkt overigens wel enigszins op deze, maar is praktischer en het model heeft tot '09 gelopen. Zon 3.5 V6 Initiale is best nice.

edit.

Laatst bewerkt:

Prachtig.

:cool:

Kan er weer ff tegenaan. Je hebt ook een 504 Pininfarina cabrio.

Fijn weekend allen.

Mercedes! Die knopjes vond ik als kind al fascinerend. Elk knopje was bij wijze van een rug extra. Moest er wel wat op het knopje staan. En de wissers voor de koplampen. Heerlijk.
In plaats van de Ferrari zou ik een Lancia Gamma nemen.

Laatst bewerkt:

Laatst bewerkt:
@Roethof

beide zijn na invoer ruim boven de miljoen euro ,

van die Brabus 6X6 snap ik dat wel ,maar wat is er zo speciaal aan die Landaulet ?

en welke van de 2 zou DBB kopen? ik 100% de Brabus G63 AMG 6X6 700

640x480.jpg

Mercedes-Benz G 65 AMGMercedes Maybach G650 Landaulet
SUV/Geländewagen/Pickup

640x480.jpg

Mercedes-Benz G 63 AMG6x6 BRABUS 700
SUV/Geländewagen/Pickup
€ 987.700

Laatst bewerkt:
  • #11.999
S klasse Landaulet was ook al peperduur.

• #12.000
Bedoelde deze trouwens

Terug
Naar boven