XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Sedan ziet er m.i. wel erg suf uit, nou is dat wel vaker maar met dit specifieke model wel heel erg. De coupe daarentegen..

Klopt het is een beetje een grijze muis, die koplampen vond ik ook geen verbetering en dat achterkantje is ook niet om over naar huis te schrijven. Coupe was veel sexyer indeed!

Klopt ik zoek ook niet perse een wagen met weinig km’s omdat ik er de komende jaren zelf maar ca. 5k per jaar mee rijd. Op dit moment weet ik het trouwens helemaal niet meer en neig ik er nog het meeste naar om de motor van mijn Cooper S te laten reviseren als ik niet leuks kan vinden voor max €17.500.

Klopt ik zoek ook niet perse een wagen met weinig km’s omdat ik er de komende jaren zelf maar ca. 5k per jaar mee rijd. Op dit moment weet ik het trouwens helemaal niet meer en neig ik er nog het meeste naar om de motor van mijn Cooper S te laten reviseren als ik niet leuks kan vinden voor max €17.500.
Ah dacht voor Kieft lol. Als je interesse hebt in zoiets zou ik 'm naar een goede BMW dealer brengen en een aankoopkeuring laten doen. Liefst een M Certified dealer.

Mini's vind ik dan weer walgelijke auto's, maar dat komt voornamelijk omdat ik alleen maar mensen ken die alles voor de buitenwereld lijken te doen en er een Mini bij hebben voor vrouwlief of dochterlief, ongeacht het model.

Sorry @Steks :kiss:

Mini's vind ik dan weer walgelijke auto's, maar dat komt voornamelijk omdat ik alleen maar mensen ken die alles voor de buitenwereld lijken te doen en er een Mini bij hebben voor vrouwlief of dochterlief, ongeacht het model.

Toch is er wel wat voor te zeggen. Als je die opleukt met opties ziet het er best dik uit. Rijdt ook niet verkeerd.
Wat wil je eigenlijk. Er is van alles langs gekomen inmiddels. Heb je een lijstje met prioriteiten/ voorkeuren en wensen? Kan mij herinneren dat <20k/ ruimte voor kids en spullen/ enigszins sportief en van suv tot coupe?

True, maar voor mij is het beeld voorgoed verpest voor de Mini helaas :p
Heb ik met de 1 serie. Niet alle uitvoeringen, maar de wel bekende waar dezelfde doelgroep in rijdt welke jij zojuist hebt beschreven. Terwijl ik dit opschrijf besef ik dat mijn schoonzus een 125i rijdt. Maar dat voldoet ruimschoots. En wordt een dezer dagen verkocht dus wat dat aangaat zit ik safe.

Heb ik met de 1 serie. Niet alle uitvoeringen, maar de wel bekende waar dezelfde doelgroep in rijdt welke jij zojuist hebt beschreven.

Mijn buurman heeft een 1 serie, antraciet grijs. Is echt de typische dertien in dozijn nerd met licht autistische trekjes. Heeft geloof ik 38K neergelegd voor zijn M140i. Verbaasde de hele straat toen hij ermee aan kwam rijden :roflol: Dat vond ik dan wel weer prachtig. Hij heeft voor zijn vriendin een 2-Tourer gekocht.. In jawel dezelfde kleur. Vanwege kindje op komst. Rijdt nu zelf altijd in de 2-Tourer als het kan, omdat M140i zoveel benzine kost :roflol:

True Story :treuren:

Wat uiterlijk betreft ben ik het in het algemeen wel met je eens, maar als FWD is er niet veel wat aan hem kan tippen wat rijgedrag betreft. Verder is die van mijn geheel zwart, ontdaan van chroom accenten in de grill en voorzien van een aeropakketje. Zoals deze, maar dan ook nog zonder chromen rand rond de koplampen en rode accenten en met mooiere velgen.

4D7F3322-41BC-4F17-8E7B-A5A74C4B86EB.jpeg

• Like
Waarderingen: Vonk
Wat uiterlijk betreft ben ik het in het algemeen wel met je eens, maar als FWD is er niet veel wat aan hem kan tippen wat rijgedrag betreft. Verder is die van mijn geheel zwart, ontdaan van chroom accenten in de grill en voorzien van een aeropakketje. Zoals deze, maar dan ook nog zonder chromen rand rond de koplampen en rode accenten en met mooiere velgen.

4D7F3322-41BC-4F17-8E7B-A5A74C4B86EB.jpeg

Okay nu ben ik om!

/neegrapje

Mijn buurman heeft een 1 serie, antraciet grijs. Is echt de typische dertien in dozijn nerd met licht autistische trekjes. Heeft geloof ik 38K neergelegd voor zijn M140i. Verbaasde de hele straat toen hij ermee aan kwam rijden :roflol: Dat vond ik dan wel weer prachtig. Hij heeft voor zijn vriendin een 2-Tourer gekocht.. In jawel dezelfde kleur. Vanwege kindje op komst. Rijdt nu zelf altijd in de 2-Tourer als het kan, omdat M140i zoveel benzine kost :roflol:

True Story :treuren:
Moet zeggen dat die M140i best een brute auto is. Maar als je 'm koopt en vervolgens laat staan omwille van de bezinekosten dan is het gauw een beetje pauper. Die 2serie is een gedrocht en daarvoor dien je eigenlijk naar Syberie verbannen te worden. Inclusief het BMW management. Wel erg praktisch en daarvoor is die aangekocht. Wat kan ik zeggen, leven laten leven.

Nieuw mag je gewoon 70k+ neerleggen voor een 140i, welke idioot betaalt dat nou

Moet zeggen dat die M140i best een brute auto is. Maar als je 'm koopt en vervolgens laat staan omwille van de bezinekosten dan is het gauw een beetje pauper. Die 2serie is een gedrocht en daarvoor dien je eigenlijk naar Syberie verbannen te worden. Inclusief het BMW management. Wel erg praktisch en daarvoor is die aangekocht. Wat kan ik zeggen, leven laten leven.

Ja eens, die M140i is een behoorlijk machientje! Verder ach, leven en laten leven inderdaad :D Zolang ze die baby een beetje stil houden hoor je mij niet klagen :)

Er zijn er wel honderden op kenteken gezet volgens mij, dus er is best markt voor.
Zoals Wouter slash autoblog die daarmee de af en toe indruk wekt dat die een BMW M heeft. Wat dus niet zo is. Ik herhaal, wat dus niet zo is. Wouter lees je mee? Komt een beetje hetzelfde naar boven als jij bij mini hebt. Excuus. BMW heeft die badge lopen verkrachten.

Zoals Wouter slash autoblog die daarmee de af en toe indruk wekt dat die een BMW M heeft. Wat dus niet zo is. Ik herhaal, wat dus niet zo is. Wouter lees je mee? Komt een beetje hetzelfde naar boven als jij bij mini hebt. Excuus. BMW heeft die badge lopen verkrachten.
Wouter is wel beter om naar te kijken dan die kale flapdrol

Wouter is wel beter om naar te kijken dan die kale flapdrol
Van autoblog? Die kale mag ik juist meer. Als ik een paar filmpjes met Wouter gezien heb heb ik weer genoeg. Die irritante klemtonen en dat ontzettende domme gewauwel van die gast, helft is gewoon pure onzin die hij verkoopt. Is een soort cabaret. Als die naast een nieuwe auto staat kletst die vaak ook nog eens uit zijn nek, dat zijn dan op de momenten dat hij niet op zijn spiekbriefje slash telefoon kijkt.

• Like
Waarderingen: Vonk
Jaaa, kan zo niet op zn naam komen

Edit: Casper
Ja Casper idd. De ene vindt de een leuker en de ander de ander. Wat dat betreft goed duo voor Autoblog. Behalve als Casper in een auto zit van iemand en hij de gangmaker moet zijn, dat kan hij niet. Hij moet het bij het technische verhaal houden. Laat dat andere maar door Wouter opknappen. Slap ouwehoeren over niks kan hij als de beste.

Terug
Naar boven