AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Ja zelfs een Z4 is voor 10k in Duitsland al makkelijk haalbaar.
Een Alfa Spider vinden we ook allebei wel wat hebben. Maar automaat is soms balen, van de 1000 auto's blijven er soms nog maar 15 over.

Alfa spider, hell yea! En daar verlies je niks op als je er goed voor zorgt.

Automaat, not even once.
Waarom wil je een automaat?

5 sterren allemaal auto's die richting over over de 100k gaan.... en een Espace :roflol:

Geen Alfa in de lijst helaas.

Ben stiekem aan het kijken om ergens begin volgend jaar een 147 of 156 te nemen.

156 is leuk speelgoed. De v6jes rijden ook lekker!

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.085
Nissan 350z

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.089
RCZ is weer eens wat anders. Volgens mij keiharde afschrijving dus als occasion kan je voor mooie prijs een vrij recente kopen. Volgens de reviews komen mensen superlatieven te kort om de S2000 en GT86 te omschrijven

Ik was altijd een enorme Honda fan. Jaren '90 modellen waren toen allemaal prachtig als je als 18 jarige je eerste auto mag kopen in het 2F2F tijdperk.

Ik kon mij destijds nooit voorstellen waarom iemand liever voor de vierkante Golf of Corrado's kon kiezen boven een moderne "rondere" Honda.

Jammer dat er nooit een nieuwe s2000, Prelude, Integra is gekomen en het merk totaal veranderd is.

Dan blijft er wel weinig over.

als niemand het zegt zal ik het maar doen.

MX5?

Ja altijd wel een leuke wagen, maar niet voor 10k.
Een A4 cabrio is misschien ook wel een leuke wagen. Net even wat minder saai. Maar betaal je denk ik wel 3k extra voor het open dakje.

Voor vrouwen is een cabrio geen sedan meer :D
Veel keuze in automaat ook. Duitse prijzen zijn ook best goed vergeleken NL.

Even vergelijken wat je nu extra kwijt bent aan cabrio. Voor dezelfde auto het dubbele betalen staat mij ook weer wat tegen.

Wat degelijk. Dan zal zij/wij eerder voor een TT gaan. Wij gaan voor een patserbak die wel betaalbaar moet blijven in onderhoud. Auto is vooral fun. We zouden eerder een oude X3 halen dan een nieuwe Kia Picanto. 10 jaar mag, met ongeveer 100k op de tellert.

Kent iemand nog wat exotischers dan de A4 :D
https://www.mobile.de/nl/Auto/Volks...ue,wrt:true,spc:true/pg:vipcar/281638426.html
https://www.mobile.de/nl/Auto/BMW-3...ue,wrt:true,spc:true/pg:vipcar/281050682.html

Ziet er goed uit zeg, lijkt een lot uit de loterij(!)
Auto heeft wel heel weinig gelopen. Niet altijd goed voor de motor, als het heel veel korte stukjes geweest zijn. En dat vermoeden krijg je wel als je 4k per twee jaar rijdt.

Auto heeft wel heel weinig gelopen. Niet altijd goed voor de motor, als het heel veel korte stukjes geweest zijn. En dat vermoeden krijg je wel als je 4k per twee jaar rijdt.

Goede check kan geen kwaad, maar <50K zie je dit soort auto's maar weinig. Prijs valt ook mee.

Goede check kan geen kwaad, maar <50K zie je dit soort auto's maar weinig. Prijs valt ook mee.
Sedan ziet er m.i. wel erg suf uit, nou is dat wel vaker maar met dit specifieke model wel heel erg. De coupe daarentegen.. Maar goed, zoveel mensen zoveel smaken.

Terug
Naar boven