- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen nieuws tectyleren is wat europeese fabrikanten veelal niet meer doen
Audi, bmw en renault doen het goed.Valt me op dat bepaalde merken eerder roesten dan anderen. Bepaalde Duitse merken roesten snel. Bij Fransen zie je dat veel minder.
Duitse autofabrikanten zoals Audi, VW, Mercedes en BMW blijken hun producten goed te beschermen tegen roest, evenals de Franse fabrikant Renault.
https://www.ad.nl/auto/deze-negen-moderne-auto-s-roesten-het-snelst~a5fa00a0/De negen auto's die het snelst roesten zijn de Citroën C4 Cactus, Ford Ecosport, Focus en S-Max, Honda Civic, Kia Stonic, Nissan Leaf en Qashqai en de Subaru XV.
Het wordt meer haar auto, ik mag vooral in mijn bedrijfsbus blijven rijden. 
Wat degelijk. Dan zal zij/wij eerder voor een TT gaan. Wij gaan voor een patserbak die wel betaalbaar moet blijven in onderhoud. Auto is vooral fun. We zouden eerder een oude X3 halen dan een nieuwe Kia Picanto. 10 jaar mag, met ongeveer 100k op de tellert.
Kent iemand nog wat exotischers dan de A4![]()
een Z3 met redelijk wat KM is wel betaalbaar toch?
idk hoe dat is in onderhoud verder.
ik vind het oerlelijk maar is wel fun
fun, exotisch, patser en ''goedkoop in onderhoud'' gaan verder niet echt heel goed samen.