Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.062
Suzuki_Mighty_Boy_002.jpg

Suzuki Mighty Boy

:)

• #12.065
Valt me op dat bepaalde merken eerder roesten dan anderen. Bepaalde Duitse merken roesten snel. Bij Fransen zie je dat veel minder.

Valt me op dat bepaalde merken eerder roesten dan anderen. Bepaalde Duitse merken roesten snel. Bij Fransen zie je dat veel minder.
Audi, bmw en renault doen het goed.
Duitse autofabrikanten zoals Audi, VW, Mercedes en BMW blijken hun producten goed te beschermen tegen roest, evenals de Franse fabrikant Renault.

De negen auto's die het snelst roesten zijn de Citroën C4 Cactus, Ford Ecosport, Focus en S-Max, Honda Civic, Kia Stonic, Nissan Leaf en Qashqai en de Subaru XV.
https://www.ad.nl/auto/deze-negen-moderne-auto-s-roesten-het-snelst~a5fa00a0/

• #12.068
Zat meer in mn hoofd bij de sprinters en vitos tegenover de trafics en de mastertjes :o

• #12.069
Bryansphotos2012.jpg

IMG_8537.jpg

Snowbelt automobiles

5 sterren allemaal auto's die richting over over de 100k gaan.... en een Espace :roflol:

Geen Alfa in de lijst helaas.

Ben stiekem aan het kijken om ergens begin volgend jaar een 147 of 156 te nemen.

Ik woon nog even in Duitsland maar verkas weer naar Nederland. Als ik nu een auto koop en nog 6 maanden hier blijf mag ik 'm zo meenemen naar NL.

Nu op zoek naar een benzine automaat van rond de 10k.(Duitse prijs) Iemand nog wat leuks?
Een maar, mijn vriendin moet zich er ook in vertonen. Sedan valt voor haar al af :( Het wordt meer haar auto, ik mag vooral in mijn bedrijfsbus blijven rijden.

Suggesties? Mag wel wat leuks zijn, van sportwagen tot SUV het kan allemaal.

Vriendin dumpen en een Audi A4 nemen.

• #12.073
Sedan

Vriendin dumpen en een Audi A4 nemen.

Wat degelijk. Dan zal zij/wij eerder voor een TT gaan. Wij gaan voor een patserbak die wel betaalbaar moet blijven in onderhoud. Auto is vooral fun. We zouden eerder een oude X3 halen dan een nieuwe Kia Picanto. 10 jaar mag, met ongeveer 100k op de tellert.

Kent iemand nog wat exotischers dan de A4 :D

• #12.075
2nims8i.jpg
2j2zs03.jpg

Wat degelijk. Dan zal zij/wij eerder voor een TT gaan. Wij gaan voor een patserbak die wel betaalbaar moet blijven in onderhoud. Auto is vooral fun. We zouden eerder een oude X3 halen dan een nieuwe Kia Picanto. 10 jaar mag, met ongeveer 100k op de tellert.

Kent iemand nog wat exotischers dan de A4 :D

een Z3 met redelijk wat KM is wel betaalbaar toch?
idk hoe dat is in onderhoud verder.

ik vind het oerlelijk maar is wel fun

• #12.077
Honda S2000

fun, exotisch, patser en ''goedkoop in onderhoud'' gaan verder niet echt heel goed samen.

een Z3 met redelijk wat KM is wel betaalbaar toch?
idk hoe dat is in onderhoud verder.

ik vind het oerlelijk maar is wel fun

Ja zelfs een Z4 is voor 10k in Duitsland al makkelijk haalbaar.
Een Alfa Spider vinden we ook allebei wel wat hebben. Maar automaat is soms balen, van de 1000 auto's blijven er soms nog maar 15 over.

fun, exotisch, patser en ''goedkoop in onderhoud'' gaan verder niet echt heel goed samen.

Onderhoud moet niet overdreven veel gaan kosten. De Porsche Cayennes staan er al vanaf 5000 op maar dat is wel erg overdreven. Goedkoop hoeft zeker niet, maar ook niet onnozel duur.

Terug
Naar boven