Wat wil je eigenlijk. Er is van alles langs gekomen inmiddels. Heb je een lijstje met prioriteiten/ voorkeuren en wensen? Kan mij herinneren dat <20k/ ruimte voor kids en spullen/ enigszins sportief en van suv tot coupe?
Ik weet het zelf eigenlijk niet meer en mijn vrouw wil er niets meer over horen zo vaak verander ik van ideeën. Eigenlijk is het best simpel, sinds de jongste uit de maxicosi is is de Mini groot genoeg gebleken, maar motorisch gezien is hij in slechte staat, was dat niet het geval dan was ik er mee blijven rijden. Een motorrevisie kost 5-5,5k en dat is best veel geld voor een auto uit 2011 waar ik de komende jaren weinig km’s mee ga maken. Dus zit ik constant te dubben of ik de motor moet laten reviseren of iets anders moet kopen, maar dat anders moet dan leuker zijn dan mijn Mini. Een Toyota GT86 is een optie, heel praktisch is het niet, maar het gaat net. Een BMW 330 of 328 oid is ook een optie (of een Alpina) ik heb iets tegen een 1 serie, behalve de coupé, dus en 125 coupe is ook een optie die denk ik net iets praktischer is dan een GT86. Wat BMW betreft ben ik ook heel huiverig voor alle 1.6 turbo blokken omdat die in de basis gelijk zijn aan mijn olieslurpende mini blok.
Of ik ga voor safe en kies voor een Volvo V40, die ziet er imo goed uit, stuurt boven verwachting goed en is te chippen naar 210pk.

goedkope meuk