- Waardering
- 7.124
Soms kan je ze foppen door een week later dezelfde auto in een andere kleur te laten zien.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Regelmatig eens insmeren met van die plastic restorer. Dan ziet het er minder goedkoop uit.Die plastic skirts hebben me nooit echt kunnen bekoren op geen enkele autogoedkope meuk
![]()

Zal dat veel schelen? In september is het eigenlijk al te laat je cabrio te verkopen.
.Wou eigenlijk vanmiddag bij bmw gaan kijken voor een Z4. Dacht later beter rond november doen ivm cabrioinflatie
Je had iets tegen VAG auto’s toch? Misschien gewoon eens een proefrit doen in een Seat leon Cupra? Schijnen prima auto’s te zijnVandaag voor de Mini redelijk wat km’s gemaakt en als ik eerlijk moet zijn zou ik als hij geen hoog olieverbruik heeft op dit moment eigenlijk geen andere auto overwegen. Vanavond hebben we er thuis nog even over gesproken en als het lukt ga ik maandag een proefrit maken in deze Lancer Ralliart omdat ik die of een EVO-X al jaren een geweldige auto vind.
https://www.autowereld.nl/mitsubish...rt-241pk-aut-nieuwstaat-30901156/details.html
Als die imo ook minder is dan een Cooper S dan moet ik gewoon realistisch zijn dat er voor mij met mijn budget eigenlijk niets beters er koop is. Een GT86 is net iets te duur, maar als ik het echt wil dan is daar geld voor vrij te maken, maar ik zie me nu aal klooien en kutten met twee kids en aardig wat boodschappen, die wagen is gewoon niet praktisch genoeg. @Roethof, ik heb ook nog even gekeken naar een nieuwere Cooper S, maar de huidige modellen (vanaf ‘15) spreken mij niet aan en op alles wat er nu te koop staat wil ik mijn huidige niet inruilen dus zal ik eens gaan bespreken wat een revisie precies gaat kosten, opleveren en wat de (garantie)voorwaarden zijn.
Wss ook nog voordeliger als je zoiets laat importeren maar weet daar het fijne ook niet van, als je het allemaal zelf doet kan het je zo 1 a 1,5k besparen geloof ik![]()
@Kieft heb je buiten een automaat en een budget van 10k nog andere eisen? Wel of geen achterbank, sportief, veel laadruimte?
(wel in het wit)Ja, in de Scirocco zal ik wat minder serieus worden genomen maar heb daar over het algemeen wel maling aan. Met de bulldog er naast is het plaatje compleet, zie de Volvo rijders al lekker oordelen.