Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die Volvo rijders van tegenwoordig zijn in Nederland de Marokkanen van de ochtendspits ,
zelfde als die subsidie kakkers in hun Tesla
Volgens mij zijn er behoorlijk wat types die graag in een ordinaire snelle auto willen rijden maar om hun status als brave burger te bewaren helaas voor de grijze muis moeten kiezen. Laat schone schijn nooit zege vieren.
Mijn schoonvader zat laatst af te geven op zijn buurman die een Mustang had gekocht. Mooie auto, maar hoorde niet bij een man van 70 vond hij. Hij bedoelde er eigenlijk mee dat hij het ook wel zou willen maar niet durfde.
Misschien zelfs weer eens een petje gaan dragen en een gouden horloge 
A-klasse rijders voelen zich verheven boven de pauper petjes.

Moet je eens uit een black badge wraith stappen met slippers en een adidas broek, buiten een rijke enclave want daar kijkt niemand ernaar. De verwarring die dan doorgaans te zien valt is overduidelijk. Ik heb wel afgeleerd om af te gaan op uiterlijke schijn, of het gebrek daaraan. De rijkste stinkerds zien er doorgaans behoorlijk casual uit. Heb mensen van jachten zien komen die 100 miljoen en meer waren, je zou er niet naar omkijken in de Jumbo, of in deze gevallen de carrefour.Ja, in de Scirocco zal ik wat minder serieus worden genomen maar heb daar over het algemeen wel maling aan. Met de bulldog er naast is het plaatje compleet, zie de Volvo rijders al lekker oordelen.
Erg leuk als GTS of R. Onderschatte auto. Wel met Dynaudio nemen als je van muziek houd.Ja, in de Scirocco zal ik wat minder serieus worden genomen maar heb daar over het algemeen wel maling aan. Met de bulldog er naast is het plaatje compleet, zie de Volvo rijders al lekker oordelen.
Een RCZ is gewoon een 308 met een andere koets.
Ik zou toch een ritje in een Z4 maken.
https://www.autoscout24.de/lst/bmw/z4?sort=standard&desc=0&gear=A&ustate=N,U&cy=D&priceto=10000&atype=C
Een RCZ is gewoon een 308 met een andere koets.
Ik zou toch een ritje in een Z4 maken.
https://www.autoscout24.de/lst/bmw/z4?sort=standard&desc=0&gear=A&ustate=N,U&cy=D&priceto=10000&atype=C
Hoe is de zitpositie totaal anders? Ik vind en Audi TT trouwens ook gewoon een A3 met een andere koets, ik bedoel er alleen maar mee dat je niet moet denken dat het een auto is die in de basis ontworpen is als een sportieve coupé en dat als je het uiterlijk niet super belangrijk vind je net zo goed de alternatieve hatchback kunt kopen met een praktischere inzetbaarheid.
Je bedoelt niet zitposite, maar zithoogte, met positie bedoel je ook t.o.v. de assen het en zwaarte punt. Bredere banden spoorverbreders, verlagen allemaal leuk, maar dat is toch wel iets anders dan vanaf de basis een nieuw model ontwikkelen.
Tuurlijk maar welke fabrikant doet dat nog? Supra is nu tenminste nog redelijk haalbaar, schijnt dat dat apparaat rond de 120k had gekost als Toyota het in zijn eentje had moeten doen. Nu kunnen er meer mensen van deze auto genieten.
Ja zitpositie is ook anders, zit in m'n TTS echt klote met mn linkerbeen, in de A3 heb kan ik wel normaal zitten, meer ruimte aan de zijkant denk ik.
.Het minpunt vind ik dat je dan voor 10k een model koopt wat al sinds 2003 op de weg rijdt. Daarom ook geen Honda S2000. Klinkt stom, maar dat soort auto's worden weer leuk als ze nóg ouder zijn. Ik vind de Z3 inmiddels weer leuker dan een Z4, misschien omdat ze wel meer klassieker zijn geworden.
.
).Tuurlijk maar welke fabrikant doet dat nog? Supra is nu tenminste nog redelijk haalbaar, schijnt dat dat apparaat rond de 120k had gekost als Toyota het in zijn eentje had moeten doen. Nu kunnen er meer mensen van deze auto genieten.
Ja zitpositie is ook anders, zit in m'n TTS echt klote met mn linkerbeen, in de A3 heb kan ik wel normaal zitten, meer ruimte aan de zijkant denk ik.
Ja dat hoor ik wel vaker dat dit een groot minpunt is. Ik ben hier voor te weinig autokenner/liefhebber op het technische vlak. De auto is prachtig en 200pk zal wel lekker rijden. Het kan natuurlijk sneller, het interieur zal minder zijn dan dat van Audi en de rijeigenschappen zullen misschien niet die van een Honda s2000 zijn maar zo vanuit mijn bestelbus af en toe in deze auto zal het genieten worden denk ik.
We gaan wel meerdere auto's bekijken. Pas als je er in zit voel je wel of dit het is of niet.
Zouden jullie de oude auto inruilen of is dit geld weggooien? Zelf verkopen levert denk ik meer op? Hebben nu een Mito 1.6 diesel met 120pk uit 2009. Die zal nu denk ik 4 á 5 k waard zijn.