Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

640x480.jpg

640x480.jpg

640x480.jpg

640x480.jpg

Ik vind het design té

Achterkant is wel much ja...

Vorige model vind ik leuker.

Deze dude is volgens mij het prototype porsche rijder in NL.

Ik had na jouw opmerking wat anders verwacht, maar ergens heb je denk ik wel gelijk. :D

• Like
Waarderingen: Bubs
Ik stond er als 15 jarig jochie altijd bij te kwijlen als er er lang reed tijdens mijn krantenwijk. Nu staat er om de hoek bij mijn huis ook eentje, ik vind ze nog steeds mooi en een 944 turbo heeft nog steeds nette specs.

Mooie wagen.

Ik ben op mijn 16e eens over zo'n 944 heen gevlogen nadat ik volgas de zijkant had geraakt ten hoogte van de voorwielen, met mijn opgevoerde Kymco DJ50 :roflol: Zonder bromfietscertificaat en zonder verzekering :emo:

En raadt eens wie er van rechts kwam :treuren:

En raadt eens wie er een boete kreeg voor rijden zonder helm? :treuren: :treuren:

En raadt eens wie er de volgende dag pas achter kwam dat hij zijn pols had gebroken bij de landing? :treuren: :treuren: :treuren:

Zondag voor het eerst in het echt en van dichtbij gezien. Ik weet nog steeds niet goed wat ik er nu precies van moet vinden...

WP_20190901_11_36_26_Pro.jpg

Ik ben op mijn 16e eens over zo'n 944 heen gevlogen nadat ik volgas de zijkant had geraakt ten hoogte van de voorwielen, met mijn opgevoerde Kymco DJ50 :roflol: Zonder bromfietscertificaat en zonder verzekering :emo:

En raadt eens wie er van rechts kwam :treuren:

En raadt eens wie er een boete kreeg voor rijden zonder helm? :treuren: :treuren:

En raadt eens wie er de volgende dag pas achter kwam dat hij zijn pols had gebroken bij de landing? :treuren: :treuren: :treuren:

Een Kymco :sad:

Ik had een Honda MTX, korte tijd met een 80cc blok, totdat er een grote controle plaatsvond. Ik had op één na het meeste vermogen van de hele school.

Wat was het toen eigenlijk een zooitje op de weg.

Een Kymco :sad:

Ik had een Honda MTX, korte tijd met een 80cc blok, totdat er een grote controle plaatsvond. Ik had op één na het meeste vermogen van de hele school.

Wat was het toen eigenlijk een zooitje op de weg.

Goede oude tijd man :D Mijn Kymco had een 70cc en een technigas teruglopende uitlaat, andere overbrenging en rollers. Ging als de brandweer :emo: Woonde trouwens toen ook op 50m van de brandweer en politie en in de regio Rotterdam was er in die tijd een grote test met de eerste offroad motoren tegen de jeugd met opgevoerde brommers, scooters en MB's en MT's. Man man man, dat heeft me toch een geld gekost elke keer... Voor auto's en busjes reden we altijd gewoon weg, over de N-wegen, afslag pakken, stoep op, bruggetjes over :D Ik mis die spanning en sensatie best :haha:

De Kymco werd overigens gestolen uit de berging.. Toen 2,5K gekregen van de verzekering (had 1,3K betaald voor die scooter) en toen heb ik een Speedfight gekocht van dat geld.. Nog geen twee maanden later weer gejat :mad: Toen besloten om die 2,5K (die werd gewoon weer uitgekeerd!) ergens anders aan te besteden, geen idee meer waaraan :treuren:

Part 1.

Zondag voor het eerst in het echt en van dichtbij gezien. Ik weet nog steeds niet goed wat ik er nu precies van moet vinden...

WP_20190901_11_36_26_Pro.jpg
ik vind het wel een mooi ding. Zie deze eigenlijk vooral als basis om verder te modden en er je eigen ding van te maken, net zoals de Mk4. Als die basis was vroeger was het ook niet heel speciaal

Wellicht is dit vloeken in de kerk hier.... Maar rijdt er iemand hier Tesla model 3 performance die ervaringen kan delen?

Wellicht is dit vloeken in de kerk hier.... Maar rijdt er iemand hier Tesla model 3 performance die ervaringen kan delen?

:p van alle 3's is dat wel het leukste model natuurlijk. Wat wil je eigenlijk weten? Beheer een wagenpark met diverse tesla's (X, S, 3).

:p van alle 3's is dat wel het leukste model natuurlijk. Wat wil je eigenlijk weten? Beheer een wagenpark met diverse tesla's (X, S, 3).

Ik zit enorm te twijfelen of ik voor een 2de hands audi a4/a6 moet gaan of een Tesla m3 (en dan het liefst de performance).

Ik kan hem zakelijk kopen waardoor er veel belastingvoordelen zijn te behalen en dus privé goedkoop rijden is. Maar of ik nou echt het "gevoel" heb bij de Tesla zoals ik heb bij bv een Audi a6 bi turbo v6.... Dat is even de vraag.

Het is gewoon heel anders autorijden, als je echt een V6 of meer liefhebber bent, dan zal het echt wel even wennen zijn in een elektrische bak! Ga eerst eens een proefrit maken en bedenk je dan of het fiscale voordeel opweegt tegen de beleving die je wellicht gaat missen.

Ik heb nu al een aantal keer in een Tesla gereden (Model X en S), maar buiten dat ze enorm luxe zijn, is het rijgevoel voor mij 0,0.
Als je van moderne gadgets houdt (dansende auto's of andere BS...) is het prachtig spul, maar voor de rest blijf ik lekker trouw aan dikke 6-cilinders voorlopig.

Terug
Naar boven