Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder bromfietscertificaat en zonder verzekering 

Ik ben op mijn 16e eens over zo'n 944 heen gevlogen nadat ik volgas de zijkant had geraakt ten hoogte van de voorwielen, met mijn opgevoerde Kymco DJ50Zonder bromfietscertificaat en zonder verzekering
En raadt eens wie er van rechts kwam
En raadt eens wie er een boete kreeg voor rijden zonder helm?![]()
En raadt eens wie er de volgende dag pas achter kwam dat hij zijn pols had gebroken bij de landing?![]()
![]()
![]()

Een Kymco
Ik had een Honda MTX, korte tijd met een 80cc blok, totdat er een grote controle plaatsvond. Ik had op één na het meeste vermogen van de hele school.
Wat was het toen eigenlijk een zooitje op de weg.
Mijn Kymco had een 70cc en een technigas teruglopende uitlaat, andere overbrenging en rollers. Ging als de brandweer
Woonde trouwens toen ook op 50m van de brandweer en politie en in de regio Rotterdam was er in die tijd een grote test met de eerste offroad motoren tegen de jeugd met opgevoerde brommers, scooters en MB's en MT's. Man man man, dat heeft me toch een geld gekost elke keer... Voor auto's en busjes reden we altijd gewoon weg, over de N-wegen, afslag pakken, stoep op, bruggetjes over
Ik mis die spanning en sensatie best
Toen besloten om die 2,5K (die werd gewoon weer uitgekeerd!) ergens anders aan te besteden, geen idee meer waaraan 
ik vind het wel een mooi ding. Zie deze eigenlijk vooral als basis om verder te modden en er je eigen ding van te maken, net zoals de Mk4. Als die basis was vroeger was het ook niet heel speciaalZondag voor het eerst in het echt en van dichtbij gezien. Ik weet nog steeds niet goed wat ik er nu precies van moet vinden...
![]()
Wellicht is dit vloeken in de kerk hier.... Maar rijdt er iemand hier Tesla model 3 performance die ervaringen kan delen?
van alle 3's is dat wel het leukste model natuurlijk. Wat wil je eigenlijk weten? Beheer een wagenpark met diverse tesla's (X, S, 3).van alle 3's is dat wel het leukste model natuurlijk. Wat wil je eigenlijk weten? Beheer een wagenpark met diverse tesla's (X, S, 3).