Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Die schift je er tussenuit als je op voorhand een proefrit overeenkomst toestuurt en om een fotootje van hun legitimatie vraagt.

Laatst bewerkt:
als autoverkoper zou ik niet op jou als klant zitten te wachten ,weggegooide tijd en moeite ,kijken ,kijken en nooit kopen :D

absoluut niet negatief bedoeld , ik kan er alleen maar van dromen om zo kieskeurig en kritisch te kunnen zijn ,

ik ben al verliefd en blind als de trekhaak mooi blinkt :roflol:

Als hij dan komt kijken voor een auto voldoet deze dus al aan de criteria, dus scheelt het de verkoper juist werk. Zo'n handelaar heeft zijn winkeltje natuurlijk ook niet de hele dag vol kopers staan dus ze schenken maar al te graag een veel te hete koffie voor je in hoor.

Moet zeggen dat ik nu ik wat meer ga uitgeven voor een auto (budget opgekrikt naat 15 inmiddels) ook kieskeuriger ben geworden. Als er van bepaalde modellen een uitvoering is die ik wil hebben, wil ik 'm ook in de juiste kleur etc. Je kan maar één keer je geld uitgeven en zou spijt hebben dan na een aantal weken wel de mooiste uitvoering in de juiste kleur tegen te komen en te denken "had maar meer geduld gehad".

Als hij dan komt kijken voor een auto voldoet deze dus al aan de criteria, dus scheelt het de verkoper juist werk. Zo'n handelaar heeft zijn winkeltje natuurlijk ook niet de hele dag vol kopers staan dus ze schenken maar al te graag een veel te hete koffie voor je in hoor.

Moet zeggen dat ik nu ik wat meer ga uitgeven voor een auto (budget opgekrikt naat 15 inmiddels) ook kieskeuriger ben geworden. Als er van bepaalde modellen een uitvoering is die ik wil hebben, wil ik 'm ook in de juiste kleur etc. Je kan maar één keer je geld uitgeven en zou spijt hebben dan na een aantal weken wel de mooiste uitvoering in de juiste kleur tegen te komen en te denken "had maar meer geduld gehad".
Kan hem altijd in de juiste kleur wrappen toch?

Voor een wagen van 15k zou ik daar ook niet snel aandenken, maar als je echt dat exemplaar wilt maar een andere kleur, waarom niet? Met de wagen van mijn vrouw bijna gedaan en toen toch de gewenste kleur gevonden.

Happy faces :cool:

c_oc=AQn0YkDkWzeWv-hzZkjz4OYsuY_9S9dSvmCk8aoD_je8jYquEQ53kn34gbCb4bELxVI&_nc_ht=scontent.fbru1-1.jpg

Liefhebbers van Porsches, Ferrari's en BMW's zijn er genoeg, maar de vereniging Elk Merk Waardig loopt juist warm voor de kneusjes van ons wagenpark. Onbeminde en miskende modellen als de Fiat Multipla, Yugo Florida en Kia Elan. Ook al zijn ze dan soms gemaakt van 'nasibakjesplastic'. De ANWB reisde in stijl af naar het evenement ter gelegenheid van het 10-jarig bestaan van de club.
Geinig om eens te zien. En ik herinner mij de Pony wel. :roflol:

M5 zal wel minst betrouwbaar zijn denk ik. En als je station wilt, succes met het vinden van een M5 station.

Nog even dit ophalen, wat dacht je van een Alpina B5 biturbo? Qua prijs en prestaties denk ik goed vergelijkbaar met de RS6, maar imo mooier.
1-alpina-b5-biturbo-uk-review-hero-front.jpg

10791.jpg

• Like
Waarderingen: Apw
iemand nog liefhebber van de Honda Civic, 2018 -2019

Laatst bewerkt:
Nog even dit ophalen, wat dacht je van een Alpina B5 biturbo? Qua prijs en prestaties denk ik goed vergelijkbaar met de RS6, maar imo mooier.
1-alpina-b5-biturbo-uk-review-hero-front.jpg

10791.jpg
Zeker comfortabel voor de autobahn en ook kwaliteit. Gasrespons, motorgeluid allemaal prima. Maar smaken verschillen en echt ruig wordt het nooit met alpina. Dan steekt een M model of Rs6 er wel bovenuit op dat vlak. Volgens mij heb je wel bij alpina ook alpina op kenteken in plaats van bmw. In tegenstelling tot brabus en anderen.

iemand nog liefhebber van de Honda Civic, 2018 -2019

Ik vind hem er beter uit zien dan het vorige model, vooral de sedan dan. De achterkant van de hatch is "meh".
Hopelijk komt er binnen twee jaar wel weer een Tourer, dan mag ik mijn nieuwe bedrijfswagen kiezen. Ik ben wel tevreden van die nu :).

Volgens mij heb je wel bij alpina ook alpina op kenteken in plaats van bmw. In tegenstelling tot brabus en anderen.

Ja, dat heeft wel wat, ze krijgen een nieuw chassisnummer en op het kenteken staat als merk alpina, maar wel blijft het BMW logo erop. De echte Alpina velg is ook super mooi met het ventiel achter de naafkap.

Het is even wennen, maar daar hou ik wel van. Type R zou een leuke gezins auto voor me zijn.

Ooit had ik me voorgenomen altijd een Civic Type R te blijven rijden, dat was toen ik een EP3 had.
F4CFED70-2715-4A1C-8CD9-B41AF8ECB109.jpeg

Daarna is het qua uiterlijk snel bergafwaarts gegaan. :mad:

Ooit had ik me voorgenomen altijd een Civic Type R te blijven rijden, dat was toen ik een EP3 had.
F4CFED70-2715-4A1C-8CD9-B41AF8ECB109.jpeg

Daarna is het qua uiterlijk snel bergafwaarts gegaan. :mad:

Zo eentje heb ik ook gehad :D Toen verkocht om de S2000 te kopen, maar ooit komt er zeker weer een bij de collectie!
Het model erna was, mits subtiele aanpassingen, best nog ok vind ik. Hoewel ik die of diegene daarna ook niet in mijn garage zou zetten...

Zijn opvolger had alleen jammer genoeg een starre achteras. Zelf zou ik graag een FD2 type R (of mugen
RR) willen maar die zijn eigenlijk alleen maar RHD te koop, maar ik vind het echt een mooie auto.

7B9A9660-4D73-4F87-98EC-4E6F810EC18D.jpeg

Terug
Naar boven