AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Op de autobahn met een M5 ook eens moeite gehad om een of andere Duitsers in een A7 3.0 TDI uit mn binnenspiegel te zien verdwijnen. Denk dat koppel er ook mee te maken heeft.
Die loopt bijna tegen de 600 van de politie, tegen rond de 500 uit het hoofd voor M5. Althans wat ze communiceren. Ik geloof zelf niet dat ze op de 250 begrensd zijn. Kan zijn dat dat aanbevolen is met het gewicht maar lijkt mij dat ze die wel tot 280 kunnen doortrekken.
En laten we wel wezen, als jij 250 rijdt en iemand voor je rijdt 270 is dat niet zo'n wereld van verschil. Niet voldoende om de ander kwijt te raken in ieder geval.

ik weet niet welk model BMW maar enkele kenners vonden dat een veel betere keuze dan de Audi waarvoor nu is gekozen

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.504
Die loopt bijna tegen de 600 van de politie. Althans wat ze communiceren. Ik geloof zelf niet dat ze op de 250 begrensd zijn. Kan zijn dat dat aanbevolen is met het gewicht maar lijkt mij dat ze die wel tot 280 kunnen doortrekken.
Aantal jaren terug hadden die TDIs ook meer pk. Nu bijna 300 maar je had modellen van de A6 en A7 die 330 hadden dacht ik. Op yt heb je filmpjes hoe die acceleren. Is wel indrukwekkend.

ik weet niet welk model BMW maar enkele kenners vonden dat een veel betere keuze dan de Audi waarvoor nu is gekozen
Gaat niet om de auto en model alleen. Wordt weleens vergeten. Moeten allerlei aanpassingen gedaan worden, moet veel en snel onderhoud gepleegd kunnen worden, moet betrouwbaar netwerk zijn, allerlei systemen moeten afgestemd kunnen worden. Enzovoorts. Enzovoorts. Welke reus denk je dat heel veel in of eigen beheer kan laten doen of met allerlei partijen zodanig verweven is dat die enorme kortingen kan aanbieden. Juist. PON.
En BMW is echt niet betrouwbaarder dan audi, zou mij niet verbazen als die a6 de meest degelijke in het segment is.

• #12.509

beetje opkietelen door abt en je bent king of de autobahn (zowat)

• #12.511
Pon heeft ook in beheer het ombouwen van de auto's voor specifieke doeleinden. Zij kunnen een totaalpakket aanbieden tegen schappelijke prijs.

Niet gek, en die motoren evenmin.

Dit yt kanaal staat vol met zuks.

ik heb ook een keer heel vroeg in de ochtend een Bearcat gespot op de snelweg ,leuk speelgoed

Doet me ergens aan denken.

• #12.516
C180 :D

zijn er hier nog liefhebbers voor de VW Arteon R ,vind ze steeds mooier

Terug
Naar boven