Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die loopt bijna tegen de 600 van de politie, tegen rond de 500 uit het hoofd voor M5. Althans wat ze communiceren. Ik geloof zelf niet dat ze op de 250 begrensd zijn. Kan zijn dat dat aanbevolen is met het gewicht maar lijkt mij dat ze die wel tot 280 kunnen doortrekken.Op de autobahn met een M5 ook eens moeite gehad om een of andere Duitsers in een A7 3.0 TDI uit mn binnenspiegel te zien verdwijnen. Denk dat koppel er ook mee te maken heeft.
Aantal jaren terug hadden die TDIs ook meer pk. Nu bijna 300 maar je had modellen van de A6 en A7 die 330 hadden dacht ik. Op yt heb je filmpjes hoe die acceleren. Is wel indrukwekkend.Die loopt bijna tegen de 600 van de politie. Althans wat ze communiceren. Ik geloof zelf niet dat ze op de 250 begrensd zijn. Kan zijn dat dat aanbevolen is met het gewicht maar lijkt mij dat ze die wel tot 280 kunnen doortrekken.
Gaat niet om de auto en model alleen. Wordt weleens vergeten. Moeten allerlei aanpassingen gedaan worden, moet veel en snel onderhoud gepleegd kunnen worden, moet betrouwbaar netwerk zijn, allerlei systemen moeten afgestemd kunnen worden. Enzovoorts. Enzovoorts. Welke reus denk je dat heel veel in of eigen beheer kan laten doen of met allerlei partijen zodanig verweven is dat die enorme kortingen kan aanbieden. Juist. PON.ik weet niet welk model BMW maar enkele kenners vonden dat een veel betere keuze dan de Audi waarvoor nu is gekozen
Gaat niet om de auto en model alleen. Wordt weleens vergeten.

Ik denk dan gewoon een 530d/535d. Dacht dat deze redelijk in de buurt komen van een A6 3.0dat klopt ,welke type moet ik je even schuldig blijven 550 ?
Overigens heeft de politie wel degelijk zeer snelle beamers. Maar voor andere afdelingen bestemd. Heel dikke (X)5 en 7 series.dat klopt ,welke type moet ik je even schuldig blijven 550 ?
Rijdt eentje bij ons in de buurt, helemaal blacked out. Vind hem wel gaaf als je een spec hebt zoals dat.zijn er hier nog liefhebbers voor de VW Arteon R ,vind ze steeds mooier
Zag vanochtend ook een Urus op de snelweg, valt die even tegen in het echt...