XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.541
Q7 V12TDI had er 1000

Ff langs mtm of abt en je zit zo op de weet ik veel hoeveel

Zag vanmiddag een cullinan staan, wat een fucking bakbeest. Zou bijna een ongeluk veroorzaken. Wat moet het verschrikkelijk baas voelen om je te verplaatsen in zn machine

• #12.545
Ga je toch niet mee rijden als jonge adonis. Gaan mensen grapjes over maken. Gewoon lambo kopen.

Ik dacht dat die Chiron van Afrojack en Jeroen samen was.

Is het al februari? :rolleyes: 11 maanden voor het instapmodel van MB, eigenlijk is het van de zotte, premium wachttijden ;)

Volgend weekend mag ik om de pijn wat te verzachten een dagje een GLC AMG 43 Coupé meenemen. En volgend jaar in de zomer een AMG GT Roadster. Leuk om een dagje mee te touren natuurlijk, maar dan moet het wel droog zijn, daarom voor nu gekozen voor de GLC.

Is het al februari? :rolleyes: 11 maanden voor het instapmodel van MB, eigenlijk is het van de zotte, premium wachttijden ;)

Volgend weekend mag ik om de pijn wat te verzachten een dagje een GLC AMG 43 Coupé meenemen. En volgend jaar in de zomer een AMG GT Roadster. Leuk om een dagje mee te touren natuurlijk, maar dan moet het wel droog zijn, daarom voor nu gekozen voor de GLC.

Pfoe, ik zou om die reden alleen al geen nieuwe auto bestellen.

Koenigsegg Regera heeft 2000Nm. dus zit daar nog wel een aardig stukje boven.
niet slecht voor een plug in
Yeah crazy.
Ik dacht niet dat de Agera R meer had als de Mulsanne Speed, blijkt van wel. 1200Nm. Toch voelde de Bentley veel meer. Zat ook meer in de Bentley, de Agera R was 1 rondje.

• #12.553
Keek eigenlijk alleen naar nm van diesels

Can confirm, milltek geeft fantastisch geluid. Nadeel, alles went.

kan me nog wel herinneren dat we in 85 of 86 ook heel lang moesten wachten op onze eerste nieuwe auto thuis , een MB 190 2,5 td

• Like
Waarderingen: Vonk

Ik heb mijn auto weken geleden besteld en rij er sinds afgelopen donderdag in :cool:

Wat is het geworden eigenlijk?

Doe maar gek :D
Mooie wagen (qua performance en techniek!) Over smaak valt verder niet te twisten.
Gaan als een raket dus :cool:

Doe maar gek :D
Mooie wagen (qua performance en techniek!) Over smaak valt verder niet te twisten.
Gaan als een raket dus :cool:

Ik heb een witte besteld met 20inch wielen en rode remklauwen. Dan ziet hij er mijn inziens een stuk beter uit. Binnenkort ook nog de ramen een beetje blinderen. Daarom ben ik oa ook voor de performance gegaan. Dan ziet ie er net iets mooier uit.

En inderdaad hij gaat als een raket. Dat is gewoon niet normaal meer... Iedereen die mee rijdt is zwaar onder de indruk. En ik zelf ook elke keer weer haha.
Maar hij rijdt ook erg goed. Straks op de weg en zeker ook nog comfortabel.

Terug
Naar boven