- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zag vanmiddag een cullinan staan, wat een fucking bakbeest. Zou bijna een ongeluk veroorzaken. Wat moet het verschrikkelijk baas voelen om je te verplaatsen in zn machine
Veel mooier
Heb in een bentley gezeten met 1100 Nm. Kan me niet herinneren dat daar iets overheen gegaan is.
Q7 V12TDI had er 1000
Ff langs mtm of abt en je zit zo op de weet ik veel hoeveel
11 maanden voor het instapmodel van MB, eigenlijk is het van de zotte, premium wachttijden 
Is het al februari?11 maanden voor het instapmodel van MB, eigenlijk is het van de zotte, premium wachttijden
Volgend weekend mag ik om de pijn wat te verzachten een dagje een GLC AMG 43 Coupé meenemen. En volgend jaar in de zomer een AMG GT Roadster. Leuk om een dagje mee te touren natuurlijk, maar dan moet het wel droog zijn, daarom voor nu gekozen voor de GLC.
Pfoe, ik zou om die reden alleen al geen nieuwe auto bestellen.

Yeah crazy.Koenigsegg Regera heeft 2000Nm. dus zit daar nog wel een aardig stukje boven.
niet slecht voor een plug in
Is het al februari?11 maanden voor het instapmodel van MB, eigenlijk is het van de zotte, premium wachttijden
Volgend weekend mag ik om de pijn wat te verzachten een dagje een GLC AMG 43 Coupé meenemen. En volgend jaar in de zomer een AMG GT Roadster. Leuk om een dagje mee te touren natuurlijk, maar dan moet het wel droog zijn, daarom voor nu gekozen voor de GLC.

Doe maar gek
Mooie wagen (qua performance en techniek!) Over smaak valt verder niet te twisten.
Gaan als een raket dus![]()