- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VW + marketing oftewel audi noemt zn diesel station met wat extra nm tegenwoordig S6? Nou ja, als het nummerbord maar recht hangt!
![]()
Was deze rotondeLaatst reed ik op rotonde en halverwege, ik rij altijd met raam open, hoor ik gestommel achter me en raar geluid. Zie ik een witte waas over de rotonde komen. Bleek een auto vol over de rotonde heen te banjeren. Ik zei tegen compaan hij zal wel gedronken hebben of zitten appen. Ik reed terug om ff te kijken hoe het met hem is en wat er was. Bleken zijn remmen helemaal niks te doen op dat moment.
Moraal van het verhaal. Problemen met remdruk altijd even naar de merkdealer gaan.
Ik zag het meteen.Hoevaak zie je op een bmw wel geen M3 staan en is het geen M3.
Ze moeten verplicht een cursus volgen voordat ze erin mogen rijden. Ik vermoed dat het probleem ligt bij het kunnen volgen van die cursus zelf.Zo’n veertig supersnelle Audi’s die de politie heeft aangekocht om jacht te maken op criminelen en verkeersvandalen, staan al ruim een half jaar stil en zullen nog minimaal een jaar in de garage blijven staan. Dit komt omdat er te weinig capabele chauffeurs zijn die achter het stuur van de wagens kunnen kruipen."
![]()
Supersnelle politie-Audi’s staan stil
Zo’n veertig supersnelle Audi’s die de politie heeft aangekocht om jacht te maken op criminelen en verkeersvandalen, staan al ruim een half jaar stil en zullen nog minimaal een jaar in de garage blijv...www.telegraaf.nl
Wtf? Zijn het zulke lampekatoenen daar? Laaat mij maar rijden. Ik boek die bak vet hard. In VS rijden ze toch standaard in een opgevoerde dodge charger ( ja, die met die achterlichten)
Klopt ze moeten allemaal een aanvullende opleiding volgen. Dit vergt nogal wat oefening en coördinatie. Moet wel veilig gebeuren en in allerlei denkbare scenario's. Wat je de organisatie kunt verwijten is dat ze dit niet veel eerder op poten hebben gezet. Of je bepaalde handelingen uitvoert met 150 km/u, 200 km/u, 250 km/u of harder maakt nogal een verschil. Gewicht telt ook mee, die audi's zijn allemaal gepantserd volgens mij.Ze moeten verplicht een cursus volgen voordat ze erin mogen rijden. Ik vermoed dat het probleem ligt bij het kunnen volgen van die cursus zelf.
Klopt ze moeten allemaal een aanvullende opleiding volgen. Dit vergt nogal wat oefening en coördinatie.
Er zijn iets van 5 eenheden die er al vanaf het begin mee rijden dacht ik. Er zijn echter nieuwe eenheden bijgekomen en die vragen wel meer van de chauffeur dan even met hoge snelheid een bocht nemen en afremmen. Politie heeft een nieuwe rijopleiding ingevoerd/ bedacht en dat nam kennelijk tijd in beslag. Daarnaast zal het feit dat Opstelten er een zooitje van gemaakt heeft ook wel invloed hebben, en hebben gehad. Wat een kneus is dat.dan heeft toch iemand zitten slapen want die auto's werden toch pas na een vrij lange aanbestedingsprocedure besteld
en de levering was ook niet meteen de volgende dag ,ik zou zeggen dat het rijvaardigheidsaspect ook bij de aanbestedingsprocedure zou moeten horen
en vandaar uit een planning en organisatie van de betreffende cursussen
(overigens zie ik op de weg van Echt -Maastricht er regelmatig een rijden)
Er zijn iets van 5 eenheden die er al vanaf het begin mee rijden dacht ik. Er zijn echter nieuwe eenheden bijgekomen en die vragen wel meer van de chauffeur dan even met hoge snelheid een bocht nemen en afremmen.
Hangt van uitvoering RS6 af (standaard 250/ met optie 280 en + uitvoering >300). En hoeveel personen erin die RS6 zit. In theorie legt die het af tegen een RS6(+). De audi van politie heeft namelijk allerlei apparatuur, bepantsering en meer aan boord. Maar zijn daarentegen, normaliter, veel en veel beter in het besturen dan zo'n bontkraag tokkie.