XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

wat vond je er aan tegenvallen
Heb hem helaas niet grondig kunnen bekijken, heb er een paar minuten achter gereden. kon hem niet bijhouden met de aanhanger :roflol:

Vond de achterkant minder indrukwekkend dan dat hij op de foto’s lijkt. misschien ook wel door die verschrikkelijke kleur. Had hem in het ook groter en breder verwacht.

Heb hem helaas niet grondig kunnen bekijken, heb er een paar minuten achter gereden. kon hem niet bijhouden met de aanhanger :roflol:

Vond de achterkant minder indrukwekkend dan dat hij op de foto’s lijkt. misschien ook wel door die verschrikkelijke kleur. Had hem in het ook groter en breder verwacht.

voor die 400.000 heb ik ook liever wat anders ,

BRABUS 800 "black ops" - Limited Edition :wanker:

Ken iemand die er een in grigio lynx heeft met dikke 23 inch velgen, verder blacked out. Vind ik zelf een van de mooiste combinaties. Staat mooi naast de performante. Ook grey (speciale optie vanaf fabriek) en blacked out. RS6+ ook in grey. Heeft iets met grijs, en zwart.

voor die 400.000 heb ik ook liever wat anders ,

BRABUS 800 "black ops" - Limited Edition :wanker:

Ik heb eens mogen rijden in de G65 van een vriend van me vader (ofja ik moest die kerel even thuis brengen omdat hij te veel had gedronken :hahaha:). Echt een hele rare auto om te besturen. Bij elke bocht moest ik fucking hard aan dat stuur trekken om 'em te halen. Maar het gaspedaal flink intrappen en shit is dan wel weer heel leuk natuurlijk. Maar het was uiteraard geen Brabus ofzo

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.526

In blauw en esprit uitrusting was het een plaatje. Kan daar helaas geen mooie plaatjes van vinden op internet

• #12.528
klaarkomertje

Ja, wie biedt meer? Ik zou het niet weten.

• #12.537
Volgens mij hebben die ram pick ups nog meer nm.

Heb in een bentley gezeten met 1100 Nm. Kan me niet herinneren dat daar iets overheen gegaan is.

Terug
Naar boven