MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.681
Kreeg zelf altijd een stijve van de honda legend. Auto voor het leven. Lees er alleen maar epische reviews over. Heb er ook nog een mooie brochure van. Ook maar een dozijn per jaar van verkocht in zn gloriejaren.

Kreeg zelf altijd een stijve van de honda legend. Auto voor het leven. Lees er alleen maar epische reviews over. Heb er ook nog een mooie brochure van. Ook maar een dozijn per jaar van verkocht in zn gloriejaren.

Dat moet als fabrikant toch rauw op je dak vallen. Een meesterwerk maken maar niks verkopen.

• #12.683
Kennen jullie deze nog? :D

Heb deze volgens mij 1 keer zien rijden. Is me altijd bijgebleven. Zat een apart stelletje in

• #12.684
Dat moet als fabrikant toch rauw op je dak vallen. Een meesterwerk maken maar niks verkopen.
Ik denk dat Meneer Honda niet echt wakker heeft gelegen van de verkoopaantallen in Nederland. Volgens mij gingen ze als warme broodje in USA en Japan.

• #12.685
"How Japan Took Over the World... And Then Lost It"

• #12.688

Mooie plaatjes. I like that!

Alleen de prijs ....

• #12.691
Ik weet er nog 1 :roflol:

2nd-Mitsubishi-Diamante.jpg

• #12.692
Mitsubishi Diamante ^^. Knakker in het dorp had een zwarte

• #12.693
m1fyhkpbj8xm_800.jpg

Sigma staat niet eens meer in de aw carbase :thinking:

• #12.695
Dacht trouwens dat ze een 6 cilinder hadden. Of is dat weer een ander japanerke? :thinking:

• #12.696
  • #12.697

Misschien ligt het aan mij maar zie je tegenwoordig veel meer van de PSA busjes + Proace en customs in die klasse

Zijn vaak dikke aanbiedingen voor die busjes.
Voor een nieuwe Jumpy of Expert betaal je een kleine 20k, had je een jaar geleden dus de grotere Boxer voor vanwege de aanbieding. Vindt de nieuwe Expert wel mooi trouwens, maar is voor mij net te klein.

Terug
Naar boven