- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kreeg zelf altijd een stijve van de honda legend. Auto voor het leven. Lees er alleen maar epische reviews over. Heb er ook nog een mooie brochure van. Ook maar een dozijn per jaar van verkocht in zn gloriejaren.

Ik denk dat Meneer Honda niet echt wakker heeft gelegen van de verkoopaantallen in Nederland. Volgens mij gingen ze als warme broodje in USA en Japan.Dat moet als fabrikant toch rauw op je dak vallen. Een meesterwerk maken maar niks verkopen.
Jezza."How Japan Took Over the World... And Then Lost It"
Behoorlijke lengte en grote brandstoftank.![]()
Honda Legend 3.7 prijzen en specificaties
Specificaties en prijzen van de Honda Legend 3.7. Met onder meer verbruik, prestaties, uitrusting en reviews.www.autoweek.nl
Mooie plaatjes. I like that!
Alleen de prijs ....
![]()
Suzuki Kizashi 2.4 i-AWD Sport prijzen en specificaties
Specificaties en prijzen van de Suzuki Kizashi 2.4 i-AWD Sport. Met onder meer verbruik, prestaties, uitrusting en reviews.www.autoweek.nl
ook apart japannertje
Oh, jawel. Alleen de station
Misschien ligt het aan mij maar zie je tegenwoordig veel meer van de PSA busjes + Proace en customs in die klasse
Misschien ligt het aan mij maar zie je tegenwoordig veel meer van de PSA busjes + Proace en customs in die klasse