AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Is private lease dan zo veel slimmer? Even snel googelen leert me dat dat €270 per maand kost voor 60 maanden met een max van 10.000km per jaar. Dus na 5 jaar ben je ruim 16k kwijt.

Is private lease dan zo veel slimmer? Even snel googelen leert me dat dat €270 per maand kost voor 60 maanden met een max van 10.000km per jaar. Dus na 5 jaar ben je ruim 16k kwijt.

Krijg je nog 4K terug voor die Micra dan over 4 jaar?

Ja of het slimmer is weet ik niet, je hebt eigenlijk alleen benzine kosten. Ik zou me geen andere reden kunnen bedenken om zoveel geld voor een Nissan Micra neer te leggen

Krijg je nog 4K terug voor die Micra dan over 4 jaar?
Ik mag toch hopen van wel, maar het leasemodel koop je voor 19k.

Ik heb altijd het idee dat je alleen moet leasen als je persé nieuwe wilt rijden en je het geld niet op een spaarrekening hebt staan. Of je moet voor het gemak kiezen en het niet erg vinden om daar voor te betalen.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
  • #12.725
Als auto's je droom en hobby is en misschien geen gezin. Dan gaat het percentage van inkomen zeker wel omhoog wat mensen aan auto's uitgeven.

• #12.727
Bouwjaar : 2015
Km. stand : 453

Apart... Zou graag de achtergrond weten.

• #12.731
Je zou zeggen dat ie heeft lopen kilometervreten op de Autobahn.

• #12.732
Diesel :kots:

• #12.734
Heerlijk koppel. Dik 1000km met tank etc etc.

Rij maar ff naar Hoorn toe

• #12.735
Tip van de connaisseur:

'betaalbaar' baist

Autokenners. Hoe staan jullie tegenover het chippen van je auto? Geeft natuurlijk wat meer belasting voor de motor maar dat moet het wel kunnen hebben toch? Ik heb een focus 1.6 turbo van 2012, momenteel 150 pk. Chippen levert zo’n 45 pk en 80 nm meer op. Km stand staat op een ton.

• #12.737

Autokenners. Hoe staan jullie tegenover het chippen van je auto? Geeft natuurlijk wat meer belasting voor de motor maar dat moet het wel kunnen hebben toch? Ik heb een focus 1.6 turbo van 2012, momenteel 150 pk. Chippen levert zo’n 45 pk en 80 nm meer op. Km stand staat op een ton.
In veel gevallen is dat prima te doen, 200pk uit een 1.6 turbo is niet overdreven veel. Zoek gewoon op het internet naar chippen icm de motorcode. Als er slechte ervaringen met dat type motor zijn icm chippen kom je ze gelijk tegen.

Is dat niet continu wheelspin met nat wegdek?

Terug
Naar boven