Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is private lease dan zo veel slimmer? Even snel googelen leert me dat dat €270 per maand kost voor 60 maanden met een max van 10.000km per jaar. Dus na 5 jaar ben je ruim 16k kwijt.
Ja of het slimmer is weet ik niet, je hebt eigenlijk alleen benzine kosten. Ik zou me geen andere reden kunnen bedenken om zoveel geld voor een Nissan Micra neer te leggenIs private lease dan zo veel slimmer? Even snel googelen leert me dat dat €270 per maand kost voor 60 maanden met een max van 10.000km per jaar. Dus na 5 jaar ben je ruim 16k kwijt.
Ik mag toch hopen van wel, maar het leasemodel koop je voor 19k.Krijg je nog 4K terug voor die Micra dan over 4 jaar?
In veel gevallen is dat prima te doen, 200pk uit een 1.6 turbo is niet overdreven veel. Zoek gewoon op het internet naar chippen icm de motorcode. Als er slechte ervaringen met dat type motor zijn icm chippen kom je ze gelijk tegen.Autokenners. Hoe staan jullie tegenover het chippen van je auto? Geeft natuurlijk wat meer belasting voor de motor maar dat moet het wel kunnen hebben toch? Ik heb een focus 1.6 turbo van 2012, momenteel 150 pk. Chippen levert zo’n 45 pk en 80 nm meer op. Km stand staat op een ton.
Tip van de connaisseur:
Op zoek naar een bij een betrouwbaar autobedrijf in Nederland? | autoleitner.nl
Zoek u een 20 youngtimer of sportauto met een lage kilometerstand bij een vertrouwd autobedrijf? Bij Autoleitner.nl koopt u exclusieve en bijzondere youngtimers en sportauto's van merken als Mercedes, BMW, Lamborghini, Porsche en Ferrari met lage kilometerstanden. | autoleitner.nlwww.autoleitner.nl
'betaalbaar' baist