- Waardering
- 14.555
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Joep is echt een held

Wat een barrel..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kan best van een exclusief gebouw geweest zijn of hotel.Op zoek naar een bij een betrouwbaar autobedrijf in Nederland? | autoleitner.nl
Zoek u een 7 youngtimer of sportauto met een lage kilometerstand bij een vertrouwd autobedrijf? Bij Autoleitner.nl koopt u exclusieve en bijzondere youngtimers en sportauto's van merken als Mercedes, BMW, Lamborghini, Porsche en Ferrari met lage kilometerstanden. | autoleitner.nlwww.autoleitner.nl
What the hell
Die zitten denk ik in een meer verantwoorde sedan. E-S klasse of 5-7 serie. Of elektrisch.Zie eerder een CEO van Krupp of Bosch voor me die snel van Bremen naar Stuttgart toe moet en alle communicatie systemen in de auto heeft ofzo. Verwacht half miljoen er op.
Beetje net zo als die ene maybach met een miljoen kms
Beetje net zo als die ene maybach met een miljoen kms
200.000 KM per jaar is vrij abnormaal, had zijn tijd volgens mij beter kunnen besteden? Dat de motor het bij 600.000 KM begaf is jammer.![]()
![]()
This Maybach 62 Has Over One Million Kilometers
Reaching the million kilometer (621,000 miles) mark with a modern car has become increasingly difficult in this day and age, and that mostly happens for ...www.autoevolution.com