AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.781
Bronco convertible
Blazer convertible
Escalade suv

suburbans en navigators niet zoveel interesse in

Mensen die denken ach zo'n F12 TDF geluid valt best mee toch:

Dit is nog niet met de kleppen open, kan je ook niet maken.

Laatst bewerkt:
  • #12.785
Mooi! Stond tijd terug 1 uit 2002 te koop. Was nog steeds 40k.

Doe ik niet voor een luxe wagen. Rij je ook met een comand systeem rond uit de 'slechte jaren'.

• #12.787
Nee, bedoel normale G cabrio. Zit op fone en net wakker. Zag niet dat het een landaulet is.

nvm.

Laatst bewerkt:
Gisteren lopen dollen dat de 7 jaar oude Jaguar XF van een vriend geen drol meer waard is, hij kon dat niet hebben en is toen gaan zoeken en wat blijkt, hij is geen drol meer waard. Dalen de prijzen nu harder dan vroeger, of lijkt dat maar zo?

Komt omdat veel mensen wachten om over te stappen naar electrisch.

Wel echt een dikke bak voor de prijs.

Klopt. Novitec N-Largo S with iPE. Dat schreeuwt gewoon. Dat is niet vast te leggen hoe erg dat brult. Je schrikt ervan als dat ineens geluid maakt achter je.

Was dit op Zandvoort want ik was daar toen ook.

edit, ja dus.

Heb je die F40 toen ook horen brullen?
Ik heb daar continu met kippenvel gelopen door al die geluiden, deze stak er echter met kop en schouders boven uit.

mocht ik een stuk mogen sturen in die auto ga ik eerst huilen denk ik :o

nvm.

Laatst bewerkt:
Ja die IPE uitlaat is een F1 model. Klinkt ook als een F1 wagen van vroeger. En heb best wel regelmatig F1 auto's gehoord maar dit is gewoon sick. Alsof er een straaljager opstijgt.
Ik heb in het verleden ook weleens geluid proberen op te nemen maar dat is extreem lastig. Komt gewoon niet over via video.
Klopt, op video valt z’n geluid in het niets.

Zonde dat zulke auto’s in de toekomst verdwijnen :mad:

Komt omdat veel mensen wachten om over te stappen naar electrisch.

Wel echt een dikke bak voor de prijs.
Maar als mensen wachten, dan zou dat toch juist de prijs voor tweede hands auto’s opdrijven ipv verlagen.

Mijn type auto is het niet, maar in zijn klasse vond ik het toen ter tijd wel de mooiste.

Gisteren lopen dollen dat de 7 jaar oude Jaguar XF van een vriend geen drol meer waard is, hij kon dat niet hebben en is toen gaan zoeken en wat blijkt, hij is geen drol meer waard. Dalen de prijzen nu harder dan vroeger, of lijkt dat maar zo?
Jaguar schrijft de eerste jaren elk jaar 10 procent af. Maserati ook bepaalde modellen. Toch een merk voor de liefhebbers, weinig vraag. En qua aanbod is het overgrote deel diesel.

• #12.798
Te koop: snelste bestelbus ter wereld (310,8 kilometer per uur)

't artikel zal wel veel in Volendam gedeeld worden

Mclaren Elva

Vet idee deze voorruit. Vraag me alleen wel af hoe goed het werkt

Terug
Naar boven