AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Mag niet tot gevaarlijke hinder leiden, verder geen specifieke regels dacht ik. Wel adviezen, bench is het meest veilig. Maar doe op zijn minst een gordel aan een tuig. Duitsland wel, daar moet een hond in een tuig aan een gordel, in een bench of achter een hekwerk. Als je als NL'er door Duitsland rijdt zonder zuks kan je van de weg worden gehaald. In Belgie mag de hond niet voorin, zelfs niet aan een hondengordel.
Moeten in de kofferbak ook aan een tuig?

Rectificatie: De aventador die ik in rotterdam zag is geen SV, maar een normale met een bodykit..

Ik word nu toch wel echt moe van die SUV's

Hoe is dit in hemelsnaam een Mustang?

Een van mijn favoriete is die van de Carrera GT. Nu zit er standaard al geen misselijk systeem onder, die is echt al luid en klinkt heerlijk.

Maar onderstaande uitlaatboeren weten er ook iets bijzonders mee te doen:

AWE vaak explosief en "backfires"

GMG heeft zelfde soort brul als standaard, wel luider dan origineel

Kreissieg, is toch vaak magie op hun kenmerkende manier met originele brullen die luider klinken

Tja, daar sta je dan op je gympies en ben je eigenaar van een getunede 1 serie met een sperretje. En dan ga je zonder blikken of blozen vertellen dat als je een grote spoiler op je lambo hebt je in een midlife crisis zit? Heerlijk. Weer een petjes review. Tijd voor een nwe reporter autoblog?
lol.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.828

Mooi merk :thumbup:

Damn :heart:

B8242724-7E34-4B79-B04F-32407226B556.png

• Like
Waarderingen: Apw
Is een mooie 488 pista. Eigenaar heeft de configurator weten te vinden zo te zien.

Mehh... wat heeft Aston Martin trouwens met twee van die zielige uitlaat pijpjes

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.834
Slechte foto, Goede spot
ef1bjrz6l7.gif

nvm.
Vanuit SV. Die zijn laag natuurlijk maar je ziet wel hoe hoog die banden alleen al zijn van zo'n G500 4x4.

nvm.
G63 Hamann

Laatst bewerkt:
Accentueert het zeecontainer gehalte nog even mooi, leuke kit :)

SF90 Stradale got some nice booty.
nvm.
0-200 in 6.7s is ook niet mis natuurlijk.

Laatst bewerkt:

Weet nog steeds niet of dit een troll is om aandacht te genereren.

Hi Elon..
De presentatie van de nieuwe elektrische pick-up van Tesla is voor Elon Musk uitgelopen op een pr-catastrofe. Hij wilde laten zien dat de ruiten van de Cybertruck onbreekbaar zijn, maar bewees precies het tegenovergestelde.

Terug
Naar boven