MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Paar andere OEM velgen oke maar verder is het uiteindelijk het mooist en classy als het blijft zoals door BMW is bedacht.

Vind je? Chip erin, sierlijsten zwart en ramen wat tinten
Kan ik opzich nog wel in komen. Al ben ik wel tevreden met de 306 pk die er standaard inzit. Ramen tinten zou ik zelf niet doen, maar als dat bij deze zo was geweest had ik hem ook wel gekocht. Beetje neutraal over.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.864
Was je altijd al op zoek naar een 5 gt of zat je ook nog te twijfelen over een ander model?

Ik blijf het merkwaardig vinden dat de F50 telkens weer ondergewaardeerd lijkt te worden. Is unieker (349) dan een Enzo of zelfs F40, rijdt ook beter. Zit ook beter dan F40. Motor en andere stukken vinden oorsprong in de F1-90. Geweldig beest. En toch..

Paar andere OEM velgen oke maar verder is het uiteindelijk het mooist en classy als het blijft zoals door BMW is bedacht.

Als volwassen kerel wordt het op een bepaalde leeftijd ook een beetje raar als je allerlei aanpassingen aan je bumpers en spoilers gaat doen.
Beetje aandoenlijk altijd, net als de mensen die wekelijks hun hele zaterdagmiddag besteden aan het poetsen van de velgen :D

Als volwassen kerel wordt het op een bepaalde leeftijd ook een beetje raar als je allerlei aanpassingen aan je bumpers en spoilers gaat doen.
Beetje aandoenlijk altijd, net als de mensen die wekelijks hun hele zaterdagmiddag besteden aan het poetsen van de velgen :D
In principe wel mee eens ja. Al zijn er uitzonderingen die de regel bevestigen.

Laatst bewerkt:
In principe wel mee eens ja. Al zijn er uitzonderingen die de regel bevestigen.

Deze bijvoorbeeld:

Super aardige gast en die heeft het best mooi gedaan. Klinkt ook goed.

Ik doelde ook meer op alledaagse auto's. Iedereen heeft wel een buurman die de hele dag uit het raam naar zijn E-klasse op de oprit staat te kijken.

Bij mij woont er geen taxi chauffeur in de straat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.872
Eerste met je eens. Tenzij het echt nodig is en standaard is.

2de snap ik wel als je krom gelegen hebt voor een dure auto.

Zelf ben ik nogal makkelijk met mn luxe auto. Hier is het ook amper te doen. Hier heb je 'koolcampagne's' :emo:

De duurste SUV ter wereld kan maar 100km/u :roflol:

Bij 2:17 passeert hij "toevallig" een X3 of X5 om het verschil in size te laten zien.

Eerste met je eens. Tenzij het echt nodig is en standaard is.

2de snap ik wel als je krom gelegen hebt voor een dure auto.

Het krom liggen voor een auto is an sich al aandoenlijk te noemen. Er zijn mensen die hun hele leven een extra dag per week werken om luxe te kunnen rijden. Waar naar toe? Naar hun werk!

Het krom liggen voor een auto is an sich al aandoenlijk te noemen. Er zijn mensen die hun hele leven een extra dag per week werken om luxe te kunnen rijden. Waar naar toe? Naar hun werk!

Beetje luxe mag best wat kosten vind ik, maar een auto is geen goed waarvoor je krom zou moeten gaan liggen. Dan zou ik liever die extra dag werken vrij nemen :)

Thijs heeft vaker bijzondere voertuigen. :thumbup:

Terug
Naar boven