- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind je? Chip erin, sierlijsten zwart en ramen wat tintenPaar andere OEM velgen oke maar verder is het uiteindelijk het mooist en classy als het blijft zoals door BMW is bedacht.
Kan ik opzich nog wel in komen. Al ben ik wel tevreden met de 306 pk die er standaard inzit. Ramen tinten zou ik zelf niet doen, maar als dat bij deze zo was geweest had ik hem ook wel gekocht. Beetje neutraal over.Vind je? Chip erin, sierlijsten zwart en ramen wat tinten
Het filmpje waarvan je wist dat het zou komen:Keizer: F40 (1987)
Koning: 250 GTO (1962)
Prins: 288 GTO (1984)
Dat of het werd een 740i.Was je altijd al op zoek naar een 5 gt of zat je ook nog te twijfelen over een ander model?
Paar andere OEM velgen oke maar verder is het uiteindelijk het mooist en classy als het blijft zoals door BMW is bedacht.

In principe wel mee eens ja. Al zijn er uitzonderingen die de regel bevestigen.Als volwassen kerel wordt het op een bepaalde leeftijd ook een beetje raar als je allerlei aanpassingen aan je bumpers en spoilers gaat doen.
Beetje aandoenlijk altijd, net als de mensen die wekelijks hun hele zaterdagmiddag besteden aan het poetsen van de velgen![]()
In principe wel mee eens ja. Al zijn er uitzonderingen die de regel bevestigen.
Deze bijvoorbeeld:
Super aardige gast en die heeft het best mooi gedaan. Klinkt ook goed.
Eerste met je eens. Tenzij het echt nodig is en standaard is.Als volwassen kerel wordt het op een bepaalde leeftijd ook een beetje raar als je allerlei aanpassingen aan je bumpers en spoilers gaat doen.
Beetje aandoenlijk altijd, net als de mensen die wekelijks hun hele zaterdagmiddag besteden aan het poetsen van de velgen![]()

Eerste met je eens. Tenzij het echt nodig is en standaard is.
2de snap ik wel als je krom gelegen hebt voor een dure auto.
Het krom liggen voor een auto is an sich al aandoenlijk te noemen. Er zijn mensen die hun hele leven een extra dag per week werken om luxe te kunnen rijden. Waar naar toe? Naar hun werk!

vind ik jou wel passen
ouwe schrijver/it'er/muse van dbb