XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Was z’n f12

Welke auto die momenteel onder de 10k te koop is zien jullie in de toekomst in waarde gaan stijgen? Toekomstige klassiekers?

Eerste prius lichting? <10k is een dingetje om toekomstige klassiekers te raden.
Weet niet wat een originele en gave MX-5 van de jaren '90 doet maar als je die kan vinden zou ik er ook zuinig mee zijn. Een E46 in goede originele staat zie ik ook meer waard worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.888
Citroën XM

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.890
Citroën BX of Renault 25. Lancia Thema of
Kappa misschien.

nvm.

Laatst bewerkt:
nvm.

Laatst bewerkt:

Waarom zou je met een normale rijstijl niet het hele jaar door op allseason banden rijden?

Wel met een erg goed lopende 6 cilinder. Enjoy. 1 op 7-8 denk ik op kortere ritten?
Nu ik er een tijd in gereden heb: 1 op 8 red ik met gemengde ritten, waarvan het merendeel (in kilometers) lange ritten. Korte ritten is eerder 1 op 5/1 op 6. De fabrieksopgave klopt echt van geen kant.

En dit is nog in de normale stand met een redelijk zuinige rijstijl. In de sportstand met een sportieve rijstijl haal je denk ik 1 op 6 met gemengde ritten.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Nu ik er een tijd in gereden heb: 1 op 8 red ik met gemengde ritten, waarvan het merendeel (in kilometers) lange ritten. Korte ritten is eerder 1 op 5/1 op 6. De fabrieksopgave klopt echt van geen kant.

En dit is nog in de normale stand met een redelijk zuinige rijstijl. In de sportstand met een sportieve rijstijl haal je denk ik 1 op 6 met gemengde ritten.
Ja klopt vaak van geen kant. Je hebt ook een stevig wegende bak natuurlijk. Misschien kan je geld besparen door de boekenopslag te verplaatsen naar de kofferbak.

Laatst bewerkt:
Welke auto die momenteel onder de 10k te koop is zien jullie in de toekomst in waarde gaan stijgen? Toekomstige klassiekers?

Ik zou het zoeken in dikke atmosferische blokken van met name Duitste makelij en met RWD, zoals bijvoorbeeld ;

- BMW 325i, 328i, x30i (1- en 3-serie)
- Porsche Boxster 986 2.5/2.7 (3.2S ga je al niet meer vinden <10K)

Maar alles is relatief en overgeleverd aan de milieumaffia.

[

Ben benieuwd hoe lang dat leuk blijft.
Was Diesel geen optie in België? Hier in Duitsland staan alle dikke diesels voor een prikkie te koop en kan je nog jaren plezierig in rijden. De paniek lijkt toegeslagen.

[

Ben benieuwd hoe lang dat leuk blijft.
Was Diesel geen optie in België? Hier in Duitsland staan alle dikke diesels voor een prikkie te koop en kan je nog jaren plezierig in rijden. De paniek lijkt toegeslagen.
Ik vind diesel een beetje gay klinken en woon in Nederland. Ik rijd ook niet zo heel veel (15k km per jaar schat ik).

Terug
Naar boven