Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Stond deze Ferrari van hem niet al een keer in de brand?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stond deze Ferrari van hem niet al een keer in de brand?
Als het dezelfde is als in Mille Miglia wel.Stond deze Ferrari van hem niet al een keer in de brand?
Bmw E36 M3, of E46. Prachtige dingenWelke auto die momenteel onder de 10k te koop is zien jullie in de toekomst in waarde gaan stijgen? Toekomstige klassiekers?
E46 CSL.Bmw E36 M3, of E46. Prachtige dingen
Edit: o shit onder 10k wordt lastig
Weet je ook op welk adres ?Wordt al lastig onder de 100k. Ik reageerde op de reactie prachtige dingen. Weet er eentje die geschorst in een garage staat omdat eigenaar amper in NL is. Prachtig ding.
Nu ik er een tijd in gereden heb: 1 op 8 red ik met gemengde ritten, waarvan het merendeel (in kilometers) lange ritten. Korte ritten is eerder 1 op 5/1 op 6. De fabrieksopgave klopt echt van geen kant.Wel met een erg goed lopende 6 cilinder. Enjoy. 1 op 7-8 denk ik op kortere ritten?
Ja klopt vaak van geen kant. Je hebt ook een stevig wegende bak natuurlijk. Misschien kan je geld besparen door de boekenopslag te verplaatsen naar de kofferbak.Nu ik er een tijd in gereden heb: 1 op 8 red ik met gemengde ritten, waarvan het merendeel (in kilometers) lange ritten. Korte ritten is eerder 1 op 5/1 op 6. De fabrieksopgave klopt echt van geen kant.
En dit is nog in de normale stand met een redelijk zuinige rijstijl. In de sportstand met een sportieve rijstijl haal je denk ik 1 op 6 met gemengde ritten.
Welke auto die momenteel onder de 10k te koop is zien jullie in de toekomst in waarde gaan stijgen? Toekomstige klassiekers?
Nu ik er een tijd in gereden heb: 1 op 8 red ik met gemengde ritten, waarvan het merendeel (in kilometers) lange ritten. Korte ritten is eerder 1 op 5/1 op 6. De fabrieksopgave klopt echt van geen kant.
En dit is nog in de normale stand met een redelijk zuinige rijstijl. In de sportstand met een sportieve rijstijl haal je denk ik 1 op 6 met gemengde ritten.
Ik vind diesel een beetje gay klinken en woon in Nederland. Ik rijd ook niet zo heel veel (15k km per jaar schat ik).[
Ben benieuwd hoe lang dat leuk blijft.
Was Diesel geen optie in België? Hier in Duitsland staan alle dikke diesels voor een prikkie te koop en kan je nog jaren plezierig in rijden. De paniek lijkt toegeslagen.