Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

in Nederland zijn winterbanden naar mijn mening echt overbodig.
de wegen zijn toch bijna altijd schoon, en als ze niet schoon zijn staat het verkeer toch vast dus maakt het ook niet uit.
Dat ligt ook wel aan het type band en auto. Een sportieve zomerband met aardig wat vermogen is ook bij een gematigde Nederlandse winter geen pretje kan ik je vertellen.

Trekken wellicht zelfs je rijbevoegdheid in lol. Of is dat weer een ander land? Duitsland is niet misselijk in ieder geval, minimaal 4mm en winterbanden. Aanhanger of caravan volgens mij niet, wat ik dan weer opvallend noem.

Ja betreft sommige dingen is het hier geen pretje af en toe. Overal wordt je ook met een enorme "zucht" geholpen, en dan ben ik nog een blanke allochtoon ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.923

Diesel rijdt alleen wel 10 keer lekkerder dan benzine. 335d xdrive, monster. Alleen geen geknetter uit de uitlaadjes..

Diesel rijdt alleen wel 10 keer lekkerder dan benzine. 335d xdrive, monster. Alleen geen geknetter uit de uitlaadjes..
335d xdrive is wel dik ja. :thumbup: Geslaagd model, volwassen. Buurman verder heeft een 330i en ziet er voorkomend uit. Laatst stond er een c63s amg, was ook niet verkeerd. Maar ben meer van bmw.

335d xdrive is wel dik ja. :thumbup: Geslaagd model, volwassen. Buurman verder heeft een 330i en ziet er voorkomend uit. Laatst stond er een c63s amg, was ook niet verkeerd. Maar ben meer van bmw.
C63s echt wel dik, maar zou het zelf nooit kopen. Toch een beetje een mocro bak.

Als je hem in de estate versie koopt niet

Vind dat oprecht een lelijke auto.
Ik vind het ook een aparte verhouding tussen voor- en achterkant. Maar mensen gun ik het wel die er hard voor hebben gewerkt of gespaard. Smaken verschillen maar zal nooit iemand zijn bezit afkraken. Dat lijkt dan weer typisch Nederlands, of is dat krassen zetten op de auto van iemand anders? Het is niche vulling van de bekende merken, die klanten zag je vroeger niet in de showroom.

Juistem, smaken verschillen en wat je zegt het zit hem in de verhouding die het in mijn ogen niet geslaagd maakt. Maar als anderen het wel kunnen waarderen, prima toch.
Is me een keer overkomen, kras van voor naar achter op de zijkant. Evenals vijftal andere auto’s in de straat. Wat ben je dan zielig als je nodig vindt dat te doen.

Juistem, smaken verschillen en wat je zegt het zit hem in de verhouding die het in mijn ogen niet geslaagd maakt. Maar als anderen het wel kunnen waarderen, prima toch.
Is me een keer overkomen, kras van voor naar achter op de zijkant. Evenals vijftal andere auto’s in de straat. Wat ben je dan zielig als je nodig vindt dat te doen.
Als je dikkere auto's hebt meegemaakt zijn dat niet altijd vreemde verschijnselen helaas. Kampers, turken en mocro's doen vaak wel sportief. Even duimpie omhoog of even lachen. Zo'n typische burgerlul blijft voor je rijden met 101 km/u omdat dat dan de max snelheid is en als je pech hebt loopt zijn wijf met een tas langs je deur en heb je een kras of erger- een nitwit zet een kras op je lak. Of overal hand afdrukken, hebben ze selfies gemaakt.

Als je dikkere auto's hebt meegemaakt zijn dat niet altijd vreemde verschijnselen helaas. Kampers, turken en mocro's doen vaak wel sportief. Even duimpie omhoog of even lachen. Zo'n typische burgerlul blijft voor je rijden met 101 km/u omdat dat dan de max snelheid is en als je pech hebt loopt zijn wijf met een tas langs je deur en heb je een kras of erger- een nitwit zet een kras op je lak. Of overal hand afdrukken, hebben ze selfies gemaakt.
Ik weet niet of het toeval is, maar ik heb in de afgelopen 2 weken meer krassen op mijn nieuwe auto gekregen dan in de 3 1/2 jaar dat ik mijn vorige had. Vooral bij mijn portieren, maar ook één keer mijn spiegel met 2 lange krassen.

Ik weet niet of het toeval is, maar ik heb in de afgelopen 2 weken meer krassen op mijn nieuwe auto gekregen dan in de 3 1/2 jaar dat ik mijn vorige had. Vooral bij mijn portieren, maar ook één keer mijn spiegel met 2 lange krassen.
Welkom in Nederland. Het is heel sneu. Ik heb dit nu al zo vaak gezien of meegemaakt dat je nauwelijks meer van toeval kunt spreken. Ik snap niet goed wat hierachter schuilgaat maar het is in- en intriest.

Welkom in Nederland. Het is heel sneu. Ik heb dit nu al zo vaak gezien of meegemaakt dat je nauwelijks meer van toeval kunt spreken. Ik snap niet goed wat hierachter schuilgaat maar het is in- en intriest.
Nederland is een land van doe maar normaal dan doe je al gek genoeg. Tevens een land van jaloezie en afgunst.
Als je hier bijv. een Bentley koopt zullen mensen zeggen: "Waar doet ie dat toch van, zal wel niks soeps zijn".
Koop in Amerika een Bentley zullen ze zeggen: "Wanneer komt de tweede?"

Mensen vinden het normaal om asociaal met andermans eigendommen om te gaan.
Uiteraard, niet alle mensen. Eerder genoemde groepen zullen mooie auto's dan wel weer sneller waarderen.

Laatst bewerkt:
In diezelfde lijn afgelopen weekend een etentje gehad in Kralingen. Bij terugkomst erachter gekomen dat een stuk van de handgreep was afgebroken. Pauper dacht waarschijnlijk dat daar nog een slot onder zat ofzo.

Moet in deze auto nog m'n 24/7-dashcam installeren. Zal daar maar eens wat haast achter zetten.

In diezelfde lijn afgelopen weekend een etentje gehad in Kralingen. Bij terugkomst erachter gekomen dat een stuk van de handgreep was afgebroken. Pauper dacht waarschijnlijk dat daar nog een slot onder zat ofzo.
Wtf :roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven