Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja inderdaad, iedereen kan een q7 leasen, is nie zo duur

Ben je serieus of sarcastisch, want ik had het niet over iedereen. Meer de type managers met een 4-5kg bruto loon die niet zomaar een tonnetje uit de broekzak toveren voor een nieuwe auto, maar het wel rijden.

Q7 is misschien overdreven voor dat loon, maar je snapt m'n punt wel, hoewel ik de details niet precies uit m'n hoofd weet van welk loon met welke leasebak kan rijden.
Mijn punt is gewoon dat bij veel dure luxe wagens (vooral A4 en Passat types) je verwacht dat er iemand in rijdt met een aardig vermogen, maar het "meestal" lease via de zaak is als die gloednieuw is.
Q7 is misschien overdreven voor dat loon, maar je snapt m'n punt wel, hoewel ik de details niet precies uit m'n hoofd weet van welk loon met welke leasebak kan rijden.
Mijn punt is gewoon dat bij veel dure luxe wagens (vooral A4 en Passat types) je verwacht dat er iemand in rijdt met een aardig vermogen, maar het "meestal" lease via de zaak is als die gloednieuw is.
Mijn punt is gewoon dat bij veel dure luxe wagens (vooral A4 en Passat types).