AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Ja inderdaad, iedereen kan een q7 leasen, is nie zo duur

Woon jij op een boerderij Eddine?:O

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.303
Prima wagen een berlingo/partner.

Ja inderdaad, iedereen kan een q7 leasen, is nie zo duur

Ben je serieus of sarcastisch, want ik had het niet over iedereen. Meer de type managers met een 4-5kg bruto loon die niet zomaar een tonnetje uit de broekzak toveren voor een nieuwe auto, maar het wel rijden.

Woon jij op een boerderij Eddine?:O

Ja, was vroeger een boerderij. Nu een homegym + loods vol met oude vrachtwagens en gekke auto's (takelwagen, oude vuilniswagen, brandweer, legervrachtwagen, srv-wagen etc).

Prima wagen een berlingo/partner.

Is alleen voor een project eigenlijk. De hele voorkant gaat eraf (was tegen een paal gereden) en als promotie voor een bedrijf wat laadruimte-inrichting maakt en levert gaat de achterkant ingericht op een aanhanger waar een buitendienst verkoper in Frankrijk mee rond moet gaan rijden. Vond het wel een grappig idee.

Laatst bewerkt:
AUDI Q7 3.0 TDI V6 S LINE CLEAN DIESEL TIPTR AUT

Looptijd
24 maanden

Jaarlijkse KM
35 000

Maandelijkse huur
Vanaf 1.717 EUR

Maandelijkse huur incl. BTW
Vanaf 2.076 EUR

Ja hoor iedereen kan dat betalen... Voor aan a3 1.2 tsi betaal je al 300euro.

Denk dat je dat met een 4-5k bruto ook niet kan betalen :o

---------- Post added at 12:50 ---------- Previous post was at 12:47 ----------

Ben je serieus of sarcastisch, want ik had het niet over iedereen. Meer de type managers met een 4-5kg bruto loon die niet zomaar een tonnetje uit de broekzak toveren voor een nieuwe auto, maar het wel rijden.

Sarcastisch uiteraard :o

Q7 is misschien overdreven voor dat loon, maar je snapt m'n punt wel, hoewel ik de details niet precies uit m'n hoofd weet van welk loon met welke leasebak kan rijden.

Mijn punt is gewoon dat bij veel dure luxe wagens (vooral A4 en Passat types) je verwacht dat er iemand in rijdt met een aardig vermogen, maar het "meestal" lease via de zaak is als die gloednieuw is.

@ Eddine Leuk projectje haha.

Partner of niet?

@ Eddine Leuk projectje haha.

Partner of niet?

Berlingo, maar das hetzelfde. Ik ben er niet mee bezig trouwens, ben totaal niet handig. Zal wel een foto maken als het klaar is, ben zelf wel benieuwd want heb ook lang bij dat bedrijf gewerkt.

Q7 is misschien overdreven voor dat loon, maar je snapt m'n punt wel, hoewel ik de details niet precies uit m'n hoofd weet van welk loon met welke leasebak kan rijden.

Mijn punt is gewoon dat bij veel dure luxe wagens (vooral A4 en Passat types) je verwacht dat er iemand in rijdt met een aardig vermogen, maar het "meestal" lease via de zaak is als die gloednieuw is.

Leasen is niet veel goedkoper dan kopen hoor, misschien zelfs wel duurder, t is enkel een stuk makkelijker.

Een goede vriend van mijn ouders rijd in een lease 408 en met een salaris van ongeveer 2 ton per jaar moet t geen probleem zijn om zo'n auto te kopen.

Vind ik eigenlijk ook bulshit..
zo een leasewagens zijn meestal zo kaal als iets en ook nog eens een zo licht mogelijke motorisatie.
Verder zou ik persoonlijk liever een 2-3 jaar oude s5 halen met 50.000 km dan een volledig nieuwe a5 2.0tdi.

Het belangrijkste vind ik dat je een wagen onderhoud hoe het moet en geen dingen moet laten vallen om toch maar maandelijks rond te komen.

Aankoopprijs is niet het belangrijkste, het is het onderhoud etc.

een ferrari of een porsche kopen van een aantal jaar oud is best bereikbaar, onderhouds- en runningcost zullen menig persoon de nek afdraaien

Dodge Challenger (Breaking Bad)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Prachtige wagen , duitse kwaliteit en een krachtpatser forever benz :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

prachtige auto inderdaad.

Mooie auto, wel te laag vind ik persoonlijk.

Te laag en te dunne bandjes :)

Vooral die banden.. Benz is nu eenmaal comfort, ga je het helemaal vernken door die profielen erop te leggen.

Terug
Naar boven