gasgitaartje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 316
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral die banden.. Benz is nu eenmaal comfort, ga je het helemaal vernken door die profielen erop te leggen.
Ik zou anders met een AMG niet over een klinkerweg willen rijden

een ferrari of een porsche kopen van een aantal jaar oud is best bereikbaar, onderhouds- en runningcost zullen menig persoon de nek afdraaien
in het verleden nog een 996 cabrio gehad maar onderdelen bij porsche zijn toch ook schrikbarend duur, vond BMW met de M modellen al overdrijven maar porsche kan er ook wat van al is het maar bijv een Boxster
in het verleden nog een 996 cabrio gehad maar onderdelen bij porsche zijn toch ook schrikbarend duur, vond BMW met de M modellen al overdrijven maar porsche kan er ook wat van al is het maar bijv een Boxster
Mijn vriendin wil een nieuwe auto kopen en twijfelt tussen:
-Skoda Fabia
-Alfa Romeo Mito
-Citroën C3
-Volkswagen Polo
-Renault Clio
Adviezen? Barst los![]()
-Skoda Fabia
-Alfa Romeo Mito
-Citroën C3
-Volkswagen Polo
-Renault Clio
Adviezen? Barst los![]()
Dat is wel een heel ruim keuzegebied.... zeker als je er niet bij zet wat het budget is en welke motor erin moet liggen.
Persoonlijk zou ik voor de Fabia of Polo gaan maar dat komt omdat ik niet echt fan ben van die andere merken.
-Skoda Fabia
-Alfa Romeo Mito
-Citroën C3
-Volkswagen Polo
-Renault Clio
Adviezen? Barst los![]()
Budget ligt rond de 11.500 euro. In Nederland heb je deze auto's niet voor dat geld, maar ze woont in Frankrijk en daar stunten ze geregeld met de autoprijzen. Voor dat geld heb je dan wel de basic uitvoeringen met de meest tamme motor (zal veelal 1.2 of 1.4 liter motortje zijn)
Ik heb ook 2 M3'en een M5 gehad, maar vind de 335i na aanpassingen veel spectaculairder. Vooral het enorme koppel wat al voor 2000rpm beschikbaar is is leuk in het dagelijks verkeer. Verder viel het tegen dat de M5 enorm veel zuipt en veel hogere onderhoudskosten met zich meebrengt. De SMG bakken willen nog wel eens falen en als dat buiten de garantieperiode gebeurd mag je je hart vasthouden![]()
Klopt,
335i heb je bijna meer aan dan een m3.
Maar van me rijdt er ook 1 met 500pk. Geen m3 die hem bij houdt.
Ik ben er van af gestapt. Me Porsche koste mij ruim 1000euro per maand. Rij nu in een dsg golf en ben net zo happy.