Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

zo'n bak draait toch om de power, die je koopt als je een jaar of 28 bent en lekker wilt spelen.

Porsche wel ja, ferrari is onbetaalbaar.

in het verleden nog een 996 cabrio gehad maar onderdelen bij porsche zijn toch ook schrikbarend duur, vond BMW met de M modellen al overdrijven maar porsche kan er ook wat van al is het maar bijv een Boxster

in het verleden nog een 996 cabrio gehad maar onderdelen bij porsche zijn toch ook schrikbarend duur, vond BMW met de M modellen al overdrijven maar porsche kan er ook wat van al is het maar bijv een Boxster

Porsche is wel bakken goedkoper dan een Ferrari

Porsche is ook meer gemaakt om elke dag mee te rijden, Ferrari enz niet

Dat zal best, ik heb ook wel is gehoord dat je voor de kleinste dingen al de hele motor eruit moet hebben. Maar ik bedoel meer in aanschaf, een verrotte porsche kost geen reet maar ferrari blijft duur.

Mijn vriendin wil een nieuwe auto kopen en twijfelt tussen:
-Skoda Fabia
-Alfa Romeo Mito
-Citroën C3
-Volkswagen Polo
-Renault Clio

Adviezen? Barst los :)

-Skoda Fabia
-Alfa Romeo Mito
-Citroën C3
-Volkswagen Polo
-Renault Clio

Dat is wel een heel ruim keuzegebied.... zeker als je er niet bij zet wat het budget is en welke motor erin moet liggen.
Persoonlijk zou ik voor de Fabia of Polo gaan maar dat komt omdat ik niet echt fan ben van die andere merken.

Dat is wel een heel ruim keuzegebied.... zeker als je er niet bij zet wat het budget is en welke motor erin moet liggen.
Persoonlijk zou ik voor de Fabia of Polo gaan maar dat komt omdat ik niet echt fan ben van die andere merken.

Budget ligt rond de 11.500 euro. In Nederland heb je deze auto's niet voor dat geld, maar ze woont in Frankrijk en daar stunten ze geregeld met de autoprijzen. Voor dat geld heb je dan wel de basic uitvoeringen met de meest tamme motor (zal veelal 1.2 of 1.4 liter motortje zijn)

Het Auto Topic

-

-Skoda Fabia
-Alfa Romeo Mito
-Citroën C3
-Volkswagen Polo
-Renault Clio

Valt te zien wat je juist zoekt, maar de polo is de beste all-rounder. Valt ook mee van prijs.

Ik zou ook voor de Polo gaan.
Aanschaf prijs is goed, restwaarde is gunstig, rijdt goed en nog zuinig ook.

Budget ligt rond de 11.500 euro. In Nederland heb je deze auto's niet voor dat geld, maar ze woont in Frankrijk en daar stunten ze geregeld met de autoprijzen. Voor dat geld heb je dan wel de basic uitvoeringen met de meest tamme motor (zal veelal 1.2 of 1.4 liter motortje zijn)

Neem een ex lease Polo, altijd goed onderhouden en gunstig geprijsd.

Er van uitgaande dat er een lease systeem in Frankrijk bestaat.

Ik heb ook 2 M3'en een M5 gehad, maar vind de 335i na aanpassingen veel spectaculairder. Vooral het enorme koppel wat al voor 2000rpm beschikbaar is is leuk in het dagelijks verkeer. Verder viel het tegen dat de M5 enorm veel zuipt en veel hogere onderhoudskosten met zich meebrengt. De SMG bakken willen nog wel eens falen en als dat buiten de garantieperiode gebeurd mag je je hart vasthouden :D

Klopt,
335i heb je bijna meer aan dan een m3.
Maar van me rijdt er ook 1 met 500pk. Geen m3 die hem bij houdt.

Ik ben er van af gestapt. Me Porsche koste mij ruim 1000euro per maand. Rij nu in een dsg golf en ben net zo happy.

Klopt,
335i heb je bijna meer aan dan een m3.
Maar van me rijdt er ook 1 met 500pk. Geen m3 die hem bij houdt.

Ik ben er van af gestapt. Me Porsche koste mij ruim 1000euro per maand. Rij nu in een dsg golf en ben net zo happy.

Ik ken anders wel een M3 die deze er vlotjes vanaf rijdt :D
(heeft er een kompressor opgeplaatst waardoor ie +700 pk heeft.)
Die 335i is dat een Nederlander of belg?
Denk dat ik weet over wie je het hebt, ook wel monster waardes voor zo een wagen (+200 pk en 200nm ten opzichte van stock, dat moet wel heerlijk rijden haha)

Ik rij met een polo als firmawagen 1600cc, zéér plezante auto en ideaal voor je chic wellicht.
Ook stevig nzo.

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven