- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo'n bijna classic sleeper vind ik mooi. Relatief praktisch, snel en zonder al te veel frutsels dat kapot gaat.
Zo'n bijna classic sleeper vind ik mooi. Relatief praktisch, snel en zonder al te veel frutsels dat kapot gaat.

Als jij een uitstekend onderhouden examplaar kan vinden die niet helemaal afgetrapt is, zijn ze relatief betrouwbaar. Er zit lang niet zo veel kermis op als tegenwoordig. Ik vergelijk ze niet met een starlet of prius, maar met de klasse M5. Die zijn per definitie onderhoudsgevoelig.15 jaar oude M en AMG modellen staan er nou niet om bekend dat ze weinig issues hebben![]()
Als jij een uitstekend onderhouden examplaar kan vinden die niet helemaal afgetrapt is, zijn ze relatief betrouwbaar. Ik vergelijk ze niet met een starlet of prius, maar met de klasse M5. Die zijn per definitie onderhoudsgevoelig.
Ja maar dat is alleen als het echt niet door de beugel kan en slechts een momentopname. Joep van Autoweek komt alsnog geregeld zaken tegen waarbij hij dan zegt dat hij het eigenlijk afkeur zou vinden. Dat zijn dan doorgaans auto's met minder dan 200pk, als je dan iemand hebt die met 300+ pk rondrijdt weet ik niet of dat altijd even veilig is.
Dit geluid in het echt is omgwtfbbq. Wat versterkt wordt als het geluid wordt weerkaatst door hogere gebouwen. Een keer in een glimp de master zelf zien zitten, Horacio Pagani, tijdens het voorbij rijden. Was in een Huayra.
Monaco. 2016 of 2017.Een Zonda zien en horen is echt een droom, voor mij is het de ultime poster boven je bed auto.
De Cinque is een kunstwerk op wielen.
Waar zag je hem!?

Wie ik? Valt mee tochPS Je hebt al behoorlijk wat pk's in bezit en gereden.