MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.742
Back in the day een niet onaardig filmpje

Een E30 M3 Sport Evolution of een Z8 (Alpina)?

PS Je hebt al behoorlijk wat pk's in bezit en gereden.

• #13.744
Was nog zo een drift M5 filmpje. Moest Bart om lachen. ff kijken of ik die kan vinden

• #13.747
Denk vanaf 1:40

vroeger op limewire stond er klein stukje van op

15 jaar oude M en AMG modellen staan er nou niet om bekend dat ze weinig issues hebben :roflol:
Als jij een uitstekend onderhouden examplaar kan vinden die niet helemaal afgetrapt is, zijn ze relatief betrouwbaar. Er zit lang niet zo veel kermis op als tegenwoordig. Ik vergelijk ze niet met een starlet of prius, maar met de klasse M5. Die zijn per definitie onderhoudsgevoelig.

Zei iemand filmpjes?

Sommigen zijn wel knettergek met hun stunts wanneer het druk is.

Als jij een uitstekend onderhouden examplaar kan vinden die niet helemaal afgetrapt is, zijn ze relatief betrouwbaar. Ik vergelijk ze niet met een starlet of prius, maar met de klasse M5. Die zijn per definitie onderhoudsgevoelig.

een goede exemplaar betaal je zoveel voor dat je haast een (bijna) nieuwe kan kopen.

• #13.751
Waarom breekt die ketting niet?

Downer 😌

• #13.752
Kijk maar bij Leitner op zn site

De oost Europese drift community is echt waanzin. Al die oude m3 en m5's, geweldig.

Altijd mooi geluid gevonden, en filmpje.

Docta!

Ja maar dat is alleen als het echt niet door de beugel kan en slechts een momentopname. Joep van Autoweek komt alsnog geregeld zaken tegen waarbij hij dan zegt dat hij het eigenlijk afkeur zou vinden. Dat zijn dan doorgaans auto's met minder dan 200pk, als je dan iemand hebt die met 300+ pk rondrijdt weet ik niet of dat altijd even veilig is.

Mja, maar dan zou de APK dus strenger moeten worden.
Nadeel is dat autorijden dan nog duurder wordt dan het al is en je meer auto's op jonge leeftijd total loss hebt.

Meer dan elk jaar kan je ook niet doen.

Enige wat je zou kunnen doen is wat redelijk is is om de APK voor zwaardere en of krachtigere voertuigen strenger te maken dan voor 'normale' voertuigen.

Maar ik herriner me van klokje rond ook een Alfa spider V6(redelijk wat power) waar de eigenaar geen cent op bezuinigde maar een doorgerotte remleiding had omdat de dat bij de APK volledig over het hoofd was gezien.

Joep is dan ook wel een perfectionist he, niet alles wat hij ziet maakt een auto meteen onveilig.

Dit geluid in het echt is omgwtfbbq. Wat versterkt wordt als het geluid wordt weerkaatst door hogere gebouwen. Een keer in een glimp de master zelf zien zitten, Horacio Pagani, tijdens het voorbij rijden. Was in een Huayra.

Een Zonda zien en horen is echt een droom, voor mij is het de ultime poster boven je bed auto.
De Cinque is een kunstwerk op wielen.

Waar zag je hem!?

Huayra is ook heel mooi, van achter misschien nog wel mooier dan de Zonda, alleen van de voorkant ben ik geen fan en de motor is gewoon zonde.

• #13.756

Deze wagen blijft ook echt heel dik.

Een Zonda zien en horen is echt een droom, voor mij is het de ultime poster boven je bed auto.
De Cinque is een kunstwerk op wielen.

Waar zag je hem!?
Monaco. 2016 of 2017.
Hammilton heeft een paarse die paar keer zien rijden, playboi style.

Zelfde met Koenigsegg, je ziet ze zo zelden net als Pagani dat het echt bijzonder voelt.

Terug
Naar boven