Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uhm, ja.Willen we wel een wagen op de weg in 2 seconden van 0 naar 100 gaat?

Willen we wel een wagen op de weg in 2 seconden van 0 naar 100 gaat?
Nee, althans niet toegankelijk voor de massa. Jan met de Pet die even in zo'n auto stapt komt er kotsend uit of risico op ongelukken nemen drastisch toe.Willen we wel een wagen op de weg in 2 seconden van 0 naar 100 gaat?
Nou ja, als ik sommige crashes zie van supercars (in YT filmpjes) dan blijkt dat sommigen geeneens een bocht kunnen nemen binnen de bebouwde kom.
Kosten meer dan een M5 bedoel je.
Tesla gaat alleen rechtdoor.Nou ja, als ik sommige crashes zie van supercars (in YT filmpjes) dan blijkt dat sommigen geeneens een bocht kunnen nemen binnen de bebouwde kom.

Vond 2.5 al snel genoeg, went ook trouwens. Dat dan weer wel.Willen we wel een wagen op de weg in 2 seconden van 0 naar 100 gaat?

Ik vind wel dat mensen die een snellere auto bezitten en het onderhoud daarvan lopen te verslonzen, gevaarlijk bezig kunnen zijn. Sowieso is het belangrijk maar bij krachtigere auto's slijten zaken harder.Soms vraag ik me af of rijbewijzen in gradaties van 100 pk een goed idee zouden zijn. (i.e. extra lessen o.i.d.) Alleen zal je dan het argument krijgen dat je toch maar maximum 120 km/u mag rijden, dus wat wat maakt het uit?![]()
Soms vraag ik me af of rijbewijzen in gradaties van 100 pk een goed idee zouden zijn. (i.e. extra lessen o.i.d.) Alleen zal je dan het argument krijgen dat je toch maar maximum 120 km/u mag rijden, dus wat wat maakt het uit?![]()
Ik vind wel dat mensen die een snellere auto bezitten en het onderhoud daarvan lopen te verslonzen, gevaarlijk bezig kunnen zijn. Sowieso is het belangrijk maar bij krachtigere auto's slijten zaken harder.
En wat zie je vaak bij auto's die krachtiger zijn dan gemiddeld en na 10 jaar of langer diverse eigenaren achter zich hebben gelaten.. dat er op onderhoud wordt bezuinigd. En dat ga je merken.
Ja maar dat is alleen als het echt niet door de beugel kan en slechts een momentopname. Joep van Autoweek komt alsnog geregeld zaken tegen waarbij hij dan zegt dat hij het eigenlijk afkeur zou vinden. Dat zijn dan doorgaans auto's met minder dan 200pk, als je dan iemand hebt die met 300+ pk rondrijdt weet ik niet of dat altijd even veilig is.