MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.762
wat heb ik vandaag :dunno:

Altijd M boven alpina nemen is mijn feeling. Weet dat anderen weglopen met alpina maar ik heb liever m. Gevoelskwestie

In Stratus grey.
20200402_215114.jpg

Laatst bewerkt:
  • #13.767
Moet altijd meteen denken aan Herman Heinsbroek

• #13.768
Herman%20Heinsbroek%2027070214.jpg

Mja, maar dan zou de APK dus strenger moeten worden.
Nadeel is dat autorijden dan nog duurder wordt dan het al is en je meer auto's op jonge leeftijd total loss hebt.

Meer dan elk jaar kan je ook niet doen.

Enige wat je zou kunnen doen is wat redelijk is is om de APK voor zwaardere en of krachtigere voertuigen strenger te maken dan voor 'normale' voertuigen.

Maar ik herriner me van klokje rond ook een Alfa spider V6(redelijk wat power) waar de eigenaar geen cent op bezuinigde maar een doorgerotte remleiding had omdat de dat bij de APK volledig over het hoofd was gezien.

Joep is dan ook wel een perfectionist he, niet alles wat hij ziet maakt een auto meteen onveilig.

Een Zonda zien en horen is echt een droom, voor mij is het de ultime poster boven je bed auto.
De Cinque is een kunstwerk op wielen.

Waar zag je hem!?

Huayra is ook heel mooi, van achter misschien nog wel mooier dan de Zonda, alleen van de voorkant ben ik geen fan en de motor is gewoon zonde.
Doe mij qua geluid (en uitzicht) maar een LFA. Ultieme droomwagen hiero :heart:.

Doe mij qua geluid (en uitzicht) maar een LFA. Ultieme droomwagen hiero :heart:.
Geluid is top. Carrera GT nog een stapje meer, persoonlijke smaak. LFA daarentegen daily te rijden en stukken makkelijker dan een GT (understatement). Huracan V10 met titanium exhaust ook heerlijk.

• #13.771
Toentertijd die LFA bij top gear was een prachtige impressie. Spraken er echt superlatieven over uit.

Dat geluid kan toch geen enkel elektrische wagen evenaren?

:fapn:

Electrische wagen kan elk geluid maken dat je maar wilt. Dit wordt nog niet gedaan maar zal op enig moment vast gebeuren. Ben al een paar keer bijna van mn sokken gereden door zo'n apparaat.

• #13.773

Ik rij nu een Alfa Romeo 156 1.8 twin spark, heerlijke auto echter net even te weinig vermogen met zn 144pk.
Nu zit ik te kijken naar een Saab 9-3 2.0 turbo.
Waarom? Omdat die vrij gemakkelijk te chippen is naar 230pk!
Zijn er mensen met ervaring met een saab?

• #13.775

Begin zo een R8 steeds meer te waarderen.

• #13.777
Heeeeeeerlijke waggies:)

En niet duur!

Wanneer je een garage hebt met 5 auto's en een Laferrari is bij uitstek de goedkoopste :roflol:

De details in het carbon, just wow.

• Love
Waarderingen: Bubs
Terug
Naar boven