Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze weten wat je bedoelt maar ik denk dat ze alsnog hard zullen lachenAls ik morgen Suzuki bel voor een nieuwe diffuser op mijn alto, weten ze dan wat ik bedoel of gaan ze dan hard lachen![]()

Ik heb ook sottozero’s maar snap je opmerking niet.Aparte banden @ Pirelli Sottozero. Toen ik net het tankstation verliet keek de hele straat naar mij. Soort van luid schurend geluid.
![]()
Ja, maar volgens de heren in Beieren is dit dus ook een diffusor:Wordt dit niet vooral bij de duurdere auto's gebruikt? En vooral bij de sportieve uitvoeringen etc?
Tjah, in principe wel natuurlijkDSC afleggen en gas geven, vriend.
Ja, maar volgens de heren in Beieren is dit dus ook een diffusor:
![]()
![]()

Ze weten wat je bedoelt maar ik denk dat ze alsnog hard zullen lachen
Wordt dit niet vooral bij de duurdere auto's gebruikt? En vooral bij de sportieve uitvoeringen etc?
@Nicodemo Scarfo heeft zo'n duurdere sportieve auto, welke diffusor heb jij er onder en kun je er wat meer over vertellen?m @Arminius is zeer geinteresseerd.
Toen ik het las over die diffusers dacht ik ook ff naar kijken. Maar staat in de garage en kan niet goed kijken naar achterkantje, door ruimte gebrek en te donker, maar houd je van me tegoed. Doen!! Bluf!ok, als jullie willen zet ik m ff buiten en maak ik foto.
gelieve een reactie
niet allemaal tegelijk
Zei je wat?