Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Het gebruik van zilver/chroom/grijs is wel een beetje vermoeiend. Vooral als het niet bij de rest van het interieur past.

M'n nieuwe velgen:

1592293001503.png

giphy.gif

Aparte banden @ Pirelli Sottozero. Toen ik net het tankstation verliet keek de hele straat naar mij. Soort van luid schurend geluid.

giphy.gif

Als ik morgen Suzuki bel voor een nieuwe diffuser op mijn alto, weten ze dan wat ik bedoel of gaan ze dan hard lachen :D
Ze weten wat je bedoelt maar ik denk dat ze alsnog hard zullen lachen :p
Wordt dit niet vooral bij de duurdere auto's gebruikt? En vooral bij de sportieve uitvoeringen etc?

Ik snap hem, het zijn wel winterbandjes hè.

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.531
@Nicodemo Scarfo heeft zo'n duurdere sportieve auto, welke diffusor heb jij er onder en kun je er wat meer over vertellen?m @Arminius is zeer geinteresseerd.
:hahaha:Toen ik het las over die diffusers dacht ik ook ff naar kijken. Maar staat in de garage en kan niet goed kijken naar achterkantje, door ruimte gebrek en te donker, maar houd je van me tegoed.

Ben wel van de details met dingen maar dit is iets waar ik nog niet echt bij stilgestaan heb. Zag wel dat de uitlaten wat roet op zat. Met lekker zonnetje maar ff schoonmaken

Laatst bewerkt:
  • #14.532
ok, als jullie willen zet ik m ff buiten en maak ik foto.

gelieve een reactie

niet allemaal tegelijk

• #14.534
ik ren naar buiten! ff mn gympies aan trekken en zoef!

tot zo!

• #14.535
20200616_213958.jpg

• #14.536
Zit er niet op he

• #14.537
Hoor ik er nu bij of niet?

Nee want je kunt niet schakelen.