AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

giphy.gif

Het is hun ultieme bean counter uitvoering. Vervangen!

Zwart glanzend:

1592343570227.png

of nog beter, deels in carrosseriekleur:

1592343220647.png

Laatst bewerkt:
Naar verluidt heeft Verstappen er ook eentje besteld. Er rijden er al geloof ik 2 rond in MC.

Mooie kleuren combi.

Er is naast deze SP2, ook een SP1 (1 zitter).

Laatst bewerkt:
1592408193452.png

F82 M4 ’starter pack’:

- Öhlins Road & Track
- Öhlins EDC Cancellation kit
- H&R Swaybars
- BHT Alignment & corner balance
- BHT Downpipes
- Chargepipes
- Remus Exhaust
- ASD Stage 2 remap
- GTS software on differential
- GTS software on ABS & DTC
- CS software on DCT gearbox
- CS software on EPS steering
- Lightweight Performance front lip
- Pagid RS29 brake pads
- Goodridge brakelines
- Castrol SRF
- H&R Spacers
- Apex Racestuds
- Gintani Crank hub fix
- New Rod bearings
- New timing chain/guides/tensioners
- New bobines
- New Sparkplugs
- New oil level sensor
- New lambda sensors
- DCT maintenance
- Differential maintenance

Kostprijs: :help:

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.549
1969-Supercharged-Classic-Ford-Bronco-2.jpg

• #14.552
Zou ook niet snel een range kopen. Verwonderde me altijd dat auto's zoveel geld kostten. Ook bij de mercedes dealer altijd afgevraagd als ik die prijzen zag. Had er vroeger geen idee van tot die tijd een beetje. Kon je gewoon een huis van kopen

• #14.553
Heeft wel als een van de weinige auto's in het Louvre gestaan. Voorganger tho

Ook gestolen door de Fransen?

• #14.555

Nieuwe C6 ziet er goed uit, geloof alleen in China op de markt. De C6 altijd wel erg mooi en speciaal gevonden, maar nooit met het idee die ooit te willen rijden.

• #14.557
Heb volgens mij niet veel in citroëns gereden. Weet wel dat mn voetbaltrainer een bx had. Wel eens in meegereden maar niet echt opgevallen dat ze speciale vering hadden met rijden. Was wel altijd mooi als ie stilstond dat ie inzakte

Zou ook niet snel een range kopen. Verwonderde me altijd dat auto's zoveel geld kostten. Ook bij de mercedes dealer altijd afgevraagd als ik die prijzen zag. Had er vroeger geen idee van tot die tijd een beetje. Kon je gewoon een huis van kopen

Ik verwonderde mij vroeger wie er een nieuwe auto kon betalen. In een huurhuis wonen en dan zag ik ze in gedachte naar de dealer gaan met 50.000 gulden in een envelop. Mijn pa reed altijd in een gebakje terwijl hoe goed verdiende dus vroeg mij af hoe anderen dat deden.

Had toen nog niet van Dirk Scheringa gehoord.

• #14.559
Trouwens, wat lul ik nou heb jarenlang een berlingo gereden. Reed als een luxe wagen maar vering viel niet zo op. Misschien hadden die dat al niet meer.

Ja dat gebakje was altijd een Berlingo haha. Maar dan de traagste versie instapmodel, 60 pk geloof ik. Goedkoper grijs kenteken rijden kon niet. De huidige uit 2016 rijdt nu met 250+ op de teller nog als nieuw.

Terug
Naar boven