XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Ik verwonderde mij vroeger wie er een nieuwe auto kon betalen. In een huurhuis wonen en dan zag ik ze in gedachte naar de dealer gaan met 50.000 gulden in een envelop. Mijn pa reed altijd in een gebakje terwijl hoe goed verdiende dus vroeg mij af hoe anderen dat deden.
Ik verwonder mij daar nog steeds over.

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.562
Ik verwonderde mij vroeger wie er een nieuwe auto kon betalen. In een huurhuis wonen en dan zag ik ze in gedachte naar de dealer gaan met 50.000 gulden in een envelop. Mijn pa reed altijd in een gebakje terwijl hoe goed verdiende dus vroeg mij af hoe anderen dat deden.

Had toen nog niet van Dirk Scheringa gehoord.
Het kunnen betalen en willen betalen zijn 2 verschillende dingen. Als je een gezin hebt verschuiven ook je doelstellingen. Werkrelatie had 20 jaar terug toen ie nog bij zn ouders woonde en lasser was ook een S8 en later nog een Clio V6

• #14.563
Ja dat gebakje was altijd een Berlingo haha. Maar dan de traagste versie instapmodel, 60 pk geloof ik. Goedkoper grijs kenteken rijden kon niet. De huidige uit 2016 rijdt nu met 250+ op de teller nog als nieuw.
dingen zijn niet kapot te krijgen. moet wel zeggen dat die 60 pk met dat muizige bekkie wel een zeer gezapig bakkie was. Wil daar niet mee met flinke tegenwind de afsluitdijk op

Ik ga nu liever een extra keer op vakantie dan 3000 in de pot gooien voor een auto. Maar eigenlijk wil ik beide.

• #14.565

Echt een auto voor Maarten van Rossem

De huidige heeft 0,0 opbergvakken.
Een broodje onderweg eten is een drama, de helft van het beleg valt voor de eerste hap al op de grond. Je kan het nergens neerleggen. Voor de koffie is geen plaats. De enige originele bekerhouder dient als asbak.
Geen armsteunen niks ook niet echt bij de deur. De vakjes die er zijn kan je niks in kwijt.
Model rond 2010 was het best.

• #14.570
Zag een t4 vr6 multivan vandaag. Waren ook wel bommetjes

• #14.571
20200618_200229.jpg

• #14.572
Vw heeft toch wel leuke modelletjes gehad in de loop der jaren.

• #14.575
Toch geinig :o

De Arteon is wel aardig. Verkopen ze de 280 pk versie hier niet? 'k Zie die optie nergens op de site.

1592506918863.png

• #14.579
Holleeder had er zo een

• #14.580
volkswagen-caravelle-vr6-black-front-side-2000-775.jpg

Terug
Naar boven