- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best een leuk model ja, maar ik dacht dat ze nu al weer niet meer standaard geleverd werden in Nederland.De Arteon is wel aardig. Verkopen ze de 280 pk versie hier niet? 'k Zie die optie nergens op de site.
![]()
www.volkswagen.nl
Kan me nog herinneren dat het destijds als een "overbodig" model werd gezien. Alleen volg ik de VW enterprise amper.Best een leuk model ja, maar ik dacht dat ze nu al weer niet meer standaard geleverd werden in Nederland.
Mooi. Mn zus heeft jaren een X6M gehad. Ding trok van 0 naar 200 in 12s. Sindsdien fan.

Dit vind ik wel wat voor A. vooral het kontje
![]()
![]()
Volkswagen XL1 prijs en specificaties
Specificaties en prijzen van de Volkswagen XL1. Met onder meer verbruik, afmetingen, gewichten, actieradius, topsnelheid en uitrusting.www.autoweek.nl
Deus?
Das toch geen HondaDeus?
![]()
Toyota Mirai FCV Executive catalogusprijs en specificaties
Specificaties en prijzen van de Toyota Mirai FCV Executive....www.autoweek.nl
Snapt mn kontje ook wel. Maar dit is er eentje die op de nlse markt is (geweest) en ook een eigenaardig kontje heeft. Dacht misschien issie in de war met merk.
Ik wil eigenlijk wel die nieuwe long range tesla, maar dat is net buiten mijn leasebudget. Overigen sis de bijtelling op dit moment ook niet leuk meer.Dacht ik vanmorgen aan. Waarom zou iemand de Polestar 1 T8R verkiezen boven de tesla S 100d ludicrous?scheelt zowat 50 k en je bent sneller tot de 100 met de tesla voor degene die dat graag wilt
Doe eens gek Sparks. Ga eens van de gebaande paden en kies dezeIk wil eigenlijk wel die nieuwe long range tesla, maar dat is net buiten mijn leasebudget. Overigen sis de bijtelling op dit moment ook niet leuk meer.