Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Idd alhoewel Volvo wel bekend staat als oerdegelijk ( 2.5 5 cilinder benzine blokken halen met gemak 5 ton )
En ze zijn zeer goed op te voeren.
Het imago van Volvo is wel jammer ( Doktoren, saaie mensen etc ) maar achja dat maakt het wel weer beter in de aanschaf ( minder afgetrapte auto's ).
Heb nooit wat met Volvo gehad tot ik in een 5 cilinder reed, die brul is gewoon geweldig:)

Voorbeeldje: koppeling pas vervangen bij 270.000 bij een gemiddelde auto gaat die ongeveer de helft mee.

De Carina van mijn pa had de originele koppeling nog na bijna 500.000 km :p

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

De V40 en V50 van tegenwoordig zien er wel leuk uit, zie je ook steeds meer rijden, ook al is dat vooral bijtellingtechnisch.

Pa van een vriend heeft een s60 d5 automaat, ook wel leuk ding om te rijden.

De Carina van mijn pa had de originele koppeling nog na bijna 500.000 km :p

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Pa van een vriend heeft een s60 d5 automaat, ook wel leuk ding om te rijden.
Lol, tja de Volvo koppeling was nog wel goed maar het druklager was kapot ( je hoorde de koppeling krijsen )
Kon er wel mee doorrijden maar is zeer irritand met dat gekrijs.
Plaat zelf was nog goed:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Nice Rambo. :D

Hier nog een foto die ik op cpz heb geschoten van 2 kennissen en een scooby:

1z6a1pd.jpg

t*ring duur geintje zeg....:)
Hoeveel vermogen hebben ze in de klasse?

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

t*ring duur geintje zeg....:)
Hoeveel vermogen hebben ze in de klasse?

Dat is het leuke van Time Attack, het maakt niet uit hoeveel vermogen je hebt.
Doorgaans ligt er voor 600-700pk onder de kap afhankelijk van de auto.

In de Super Pro (hoogste klasse op semi's) rijdt een Civic mee met ongeveer 200pk en de rest heeft ook ongeveer 600-700 pk haha.

Dat is het leuke van Time Attack, het maakt niet uit hoeveel vermogen je hebt.
Doorgaans ligt er voor 600-700pk onder de kap afhankelijk van de auto.

In de Super Pro (hoogste klasse op semi's) rijdt een Civic mee met ongeveer 200pk en de rest heeft ook ongeveer 600-700 pk haha.

Hahaha nice, die Civic bestaat uit stoel, 4 wielen en een motor??

Hahaha nice, die Civic bestaat uit stoel, 4 wielen en een motor??

2 stoelen maar liefst!

Maar rijdt wel een 2.05 geloof ik haha.
Ongelooflijk snel, zeker als je vergelijkt dat de rest met 400pk meer dat ook doet.
Vorig seizoen had SVA Imports met hun Evo zelfs 1.44 gereden haha, echt niet best.

Iemand die ervaring heeft met de 2.7TDI (V6) van audi?

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

Zelf geen ervaring, bedoel je voor in de a5/a4 ? dan zou ik eerlijk gezegd iets meer doorsparen en voor de 3.0 tdi gaan.
1 Rijdt een pakt vlotter, 2 de tuning mogelijkheden van een 3.0 tdi zijn een pak beter dan die van de 2.7.
Geloof ook dat de 3 liter altijd quattro is en de 2.7 niet standaard.

Als ik ooit geld heb.. Wat een droomwagen.

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

Mijn directeur rijdt nu een volledig cabon gewrapte A5 coupe (facelift).
Ziet er wel geinig uit.

carbon wrap.
Oh zo fake :(

Ja, mijn vader heeft een A5 2.7TDI gehad met DSG versnellingsbak. Ik heb er een aantal keer mee gereden. Is wel leuk als je veel autostrade doet, maar van een 2.7 had ik toch meer verwacht. Zal ook wel aan het hoge gewicht van de A5 liggen.

Not really stock.

Dat fitment

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

Nu even wat serieus spul, niet die laffe 500pk dingen allemaal.

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Terug
Naar boven