XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Vandaag gallardo tegen de rs6c7 mtm geracet

Zelfs met mijn schakelsnelheid werd de gallardo compleet afgeslacht. Op bochtige wegen was de Audi zo veel sneller weg uit de bochten dat het serieuze moeite kostte hem bij te houden. We zijn niet tot t uiterste gegaan maar ik denk dat ik mijn geld zou zetten op de rs6 als ze op de ring zouden gaan :o

Weer in een snelle schakel auto rijden was wel genieten

Vandaag gallardo tegen de rs6c7 mtm geracet

Zelfs met mijn schakelsnelheid werd de gallardo compleet afgeslacht. Op bochtige wegen was de Audi zo veel sneller weg uit de bochten dat het serieuze moeite kostte hem bij te houden. We zijn niet tot t uiterste gegaan maar ik denk dat ik mijn geld zou zetten op de rs6 als ze op de ring zouden gaan :o

Weer in een snelle schakel auto rijden was wel genieten

Net wakker geworden?

Kan je zo'n rs6 ergens huren zonder een belachelijke borg en met mijn leeftijd ( 20 )?

Neen.

in4pics van de rs6 & lambo

---------- Toegevoegd om 01:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:33 ----------

Joehoe, ik moet zo slapen van mijn vader:(

Kan je zo'n rs6 ergens huren zonder een belachelijke borg en met mijn leeftijd ( 20 )?

Onder de 21 mag je sowieso geen Audi huren (bij een prof bedrijf wel te verstaan).
Bij veel bedrijven ligt de grens nog hoger.

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:11 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

6 rotor:

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Ik hou totaal niet van exoten, maar dit vind ik wel heel erg dik:

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

Damn Peppie wat een hoop lekkers :D :thumb:

Ze hebben wel eens gekeken of ze hun auto ook konden verhuren maar verzekering en eigen risico is dan echt absurd.

Je kan beter een Audi A4 huren, netjes kleden en vervolgens doen alsof je in de markt bent voor een Audi rs6 en hopen op een proefrit

Ze hebben wel eens gekeken of ze hun auto ook konden verhuren maar verzekering en eigen risico is dan echt absurd.

Je kan beter een Audi A4 huren, netjes kleden en vervolgens doen alsof je in de markt bent voor een Audi rs6 en hopen op een proefrit

Proefrit met RS6 zul je bij pon moeten doen, er zullen weinig dealers zijn die een rs6 als demo hebben rijden. Daarnaast zullen ze je heus wel screenen of je kredietwaardig bent voordat ze je laten rijden.

Het idee is leuk, jammer genoeg bijna onmogelijk uit te voeren.

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

Got boost?

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Lekker weer Rambo. :D

2hqbgp4.jpg

2j0mg3p.jpg

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

nsx blijf ik zo dik vinden.... (mits niet te fel gepimpt...)

RX7 ook, en idem
zoals deze op marktplaats
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja nice! Niet te veel poespas, mooi lipje en dikke wielen + verlaging = perfect.

Terug
Naar boven