- Waardering
- 7.124
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook, gewoon bij nieuwe aanschaf in Nederland, een tijdje terug stond het BPM bedrag er gewoon bij in de carbase van AW.Ja precies, bij het invoeren. Eentje van MP afplukken heb daar je geen last van.
Dat is natuurlijk wel de verklaring voor het uitsterven van deze auto's en stijgende prijzen op occasions.![]()
Ook, gewooon bij nieuwe aanschaf in Nederland, een tijdje terug stond het BPM bedrag er gewoon bij in de carbase van AW.
.Een ton voor zo'n WRX? Vandaar dat ik ze nooit meer zie rijden.
Ook de drukte in de stad speelt mee en op de snelweg hoef je ook geen lol meer te verwachten.
Ik geef mijn geld liever uit om te cruisen met een mooie oldtimer.
Over smaak valt niet te twisten zal ik maar zeggen. Ik zou er nog geen 10k voor over hebben.Weinig aanbod, veel vraag. Zelfde met Nissan R32 en R43, Honda S2000, Toyota Supra en nog veel meer vooral JDM's die veel tune-potentie hebben.
Precies!
Over smaak valt niet te twisten zal ik maar zeggen. Ik zou er nog geen 10k voor over hebben.
Precies!
Ik vind het wel wat hebben, zou er zelf ook nooit veel geld voor over hebben.
Over geld gesproken, wat zou jullie ideale garage zijn? Maak het zo gek als je wil, ik ben benieuwd.
Noem maar wat op, als je er, zeg, 3 moest kiezen waar je je hele leven meer door moest komen (en dan niet b**chen over betrouwbaarheid dit dat).
Lancia Delta Integrale evoNoem maar wat op, als je er, zeg, 3 moest kiezen waar je je hele leven meer door moest komen (en dan niet b**chen over betrouwbaarheid dit dat).
Lancia Delta Integrale evo
Jeep Wrangler Unlimited
Jaguar XFR-S Sportbrake
Ik moet nog zeker 2 -3 maanden wachten op mijn nieuwe bakkie. Dat vind ik toch wel lang. Kan niet wachten op die 410 pk....
Lancia Delta Integrale evo
Jeep Wrangler Unlimited
Jaguar XFR-S Sportbrake
Xc40 p8. Full electric. Helaas dus weldan zou ik maar rustig aan doen met de rechter voet anders sta je om de haverklap bij de bandenboer
wat voor mij iets ga je rijden?
Xc40 p8. Full electric. Helaas dus wel
Begrensd op 180 km/u ☹

Xc40 p8. Full electric. Helaas dus wel
Begrensd op 180 km/u ☹