- Waardering
- 7.098
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook niet, een vriend van me heeft een XF sedan met een 2l diesel en dat is best een fijne wagen.Had die Jaguar nog nooit voorbij zien komen, gaaf ding!
Xc40 p8. Full electric. Helaas dus wel
Begrensd op 180 km/u ☹
Haha, ja. Alhoewel ik echt zelden zo hard heb gereden. alleen in Duitsland.Opzich is 180 natuurlijk prima, maar lijkt me toch een stom gevoel dat iemand in een 1990 civic zonder mods je voorbij kan gaan.
). Dus rechts tussen de vrachtwagens rijd ik ook nooit. Gewoon links beetje doorrijden.Waarom?In Nederland vind ik het (even los van risico voor je rijbewijs) echt te gevaarlijk hard.
Gemiddeld genomen veel op- en afritten, ander verkeer dat er geen rekening mee houdt. Het is ook vaak best druk. Nu helemaal met de maximum snelheid van 100 word thet verschil overdag nog groter. In de nacht is het rustiger maar zie je stukken minder. Er zullen best een paar stukken zijn waar het zou kunnen, maar gemiddeld genomen vind ik nederlandse snelwegen niet echt geschikt om hard te rijden
Gemiddeld genomen veel op- en afritten, ander verkeer dat er geen rekening mee houdt. Het is ook vaak best druk. Nu helemaal met de maximum snelheid van 100 word thet verschil overdag nog groter. In de nacht is het rustiger maar zie je stukken minder. Er zullen best een paar stukken zijn waar het zou kunnen, maar gemiddeld genomen vind ik nederlandse snelwegen niet echt geschikt om hard te rijden
Je kan hier prima 300 knallen, liever hier dan die slechte wegen in Duitsland.
Kreeg laatst nog op mn fl**ker dat ik met 200 voorbij mijn huis knalde (50 weg). Maar dat ging ook wat te ver.
Motor, mijn auto red dat nooit op die paar meter. Heb maar 190 pk.
Je kan hier prima 300 knallen, liever hier dan die slechte wegen in Duitsland.
Kreeg laatst nog op mn fl**ker dat ik met 200 voorbij mijn huis knalde (50 weg). Maar dat ging ook wat te ver.
De wegen zijn prima, maar met de auto moet je je best doen om op de gemiddelde 50km weg 200 te halen. Ik vind het te gevaarlijk. Ik ben zo'n type die gewoon net iets harder dan de max rijdt maar nooit meer dan 20-30 te hard. Ik heb zat gevaarlijke dingen gedaan, bergen beklommen in de winter en zomer, kamperen bij -25, wrakken in kruipen met wrakduiken....canyoning, raften, noem maar op. Maar snelheid in een auto oid heeft mij nooit echt aangetrokken.
Wel knap, 4x de toegestane snelheid.
Voordat er overal flitsers stonden en er haast geen verkeersdrempels en rotondes waren, vonden we 3x niet zo bijzonder, eigenlijk wel normaal in de zin van alledaags. Moet er nog steeds aan wennen dat er nu 30km zones zijn waar je met 60 zwaar in overtreding bent.
Maar voor 200km moest je rond 1980 ook met de motor een flinke aanloop nemen, nu gaat dat binnen de 10 seconde met een beetje motor.
Snap de kick en adrenaline heel goed. Maar inderdaad, de risico's zijn best groot. En met bergbeklimmen oid is het risico vooral voor jezelf. Al heb ik ook wel eens bedacht dat verzuipen ergens in een wrak uit de tweede wereldoorlog nou niet echt een tof einde zou zijn.Ik vind het heerlijk, juist vanwege het riscico wat zorgt voor een flinke adrelinekick. Maar ik zou het mijzelf nooit vergeven wanneer iemand dood rij, dus dat soort fratsen moet ik achterwege laten.
Ik vind in de meeste auto's 130-150 km/u gewoon prettig rijden op een relatief rustige snelweg.De wegen zijn prima, maar met de auto moet je je best doen om op de gemiddelde 50km weg 200 te halen. Ik vind het te gevaarlijk. Ik ben zo'n type die gewoon net iets harder dan de max rijdt maar nooit meer dan 20-30 te hard. Ik heb zat gevaarlijke dingen gedaan, bergen beklommen in de winter en zomer, kamperen bij -25, wrakken in kruipen met wrakduiken....canyoning, raften, noem maar op. Maar snelheid in een auto oid heeft mij nooit echt aangetrokken.