MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.781
Aantal jaar terug was audi je van het. Bij wijze van bij de koffieautomaat werd er niet gevraagd wat voor merk je geleast hebt maar gingen er al van uit audi en dan alleen nog zeggen het type.

Vind t sowieso vw+ marketing. Zou niet nee zeggen tegen een rs model btw.

Vroeger kon je aan het type zien wat voor motor er in zit maar bij een 45 zit no way meer een 4.5 liter in.

Geldt trouwens ook voor bmw en benz.

Aantal jaar terug was audi je van het. Bij wijze van bij de koffieautomaat werd er niet gevraagd wat voor merk je geleast hebt maar gingen er al van uit audi en dan alleen nog zeggen het type.

Vind t sowieso vw+ marketing. Zou niet nee zeggen tegen een rs model btw.

Vroeger kon je aan het type zien wat voor motor er in zit maar bij een 45 zit no way meer een 4.5 liter in.

Geldt trouwens ook voor bmw en benz.

die motorisering van tegenwoordig vind ik sowieso 1 grote flop.

• #15.788
vw en volvo beschouw ik iig niet als premium maar lees dat autoweek t sneaky loopt te pushen in hun reviews en testen

Geen premium?

XC90 ziet er misschien premium uit, maar staat met stip op 1 wat betreft storingen. Vooral de vroege exemplaren schijnen nogal wat drama te kennen.
Sinds Volvo in handen is van Chinezen is de kwaliteit echt hard achteruit gehold.

Heb afgelopen weekend in een Lexus proefgereden en, als fervent BMW rijder, viel dit mij zekere niet tegen.
Schurkt imo ook wel tegen premium aan.

• Like
Waarderingen: Bubs

Bizar hoe veel verschil dit maakt.
Vind het zo eigenlijk best een mooie wagen.
Nog wel wat agressief naar mijn smaak maar niet lelijk.

Zal dit de nieuwe trend worden voor tuning bedrijven, de momenteel overdreven bumpers van moderne auto's wat neutraler maken?

• #15.798
Dus de heren in München die er jaren voor doorgeleerd hebben krijgen van de ontwerpers ergens hoog in de BMW Viercilinder tijdens vergaderen allemaal een powerpoint voorgeschoteld en ze zien die nieren en unaniem stemmen ze in met de nieuwe look? En dan bedenken dat bij dat soort bedrijven groot deel van budget gaat naar r & d. :emo:

ben blij met mn oude Vierer

Er "verstand" van hebben blijft niets minder dan inschatten wat de consument mooi gaat vinden. Of is BMW dusdanig groot dat het kan stellen, wat de consument mooi "moet" gaan vinden?

• #15.800
Nou als niemand m hier en de reviews op yt en AW etc het niks vinden lijkt het me sterk dat er een gat in de lucht werd gesprongen toen het doek van de nieuwe 4 werd afgehaald en ze de grill konden bekijken.

En zal vast wel een marktonderzoek geweest zijn voor de lancering wat 'wij' er van vinden.

Terug
Naar boven